jm_j Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2009 Det här är ett vanligt problem i dagens pokersvenneland: Citera
Gaston116 Postad 28 Mars , 2009 Rapport Postad 28 Mars , 2009 Det var du som var finnen som dubblade upp med 56 mot A5? Citera
jm_j Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2009 Det var du som var finnen som dubblade upp med 56 mot A5? Stämmer. Det som dom flesta inte märkte eller sa var att jag inte orkade titta på korten innan jag smaskade på... Fick straff för det när jag dundrade in 10k2 med J5ds på 100/200 eller 150/300 efter en höjning til 500 innan mig. Citera
jm_j Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2009 Tur att man har vänner som är vakna på nätterna och tycker om lite myspys . Fick låna den här: Citera
jm_j Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2009 Mehh... Nu har jag tittat klart på "Rallybrudar" och vill ha mera... Kollade på lite billiga datahögtalare på Webhallen och råkade kolla på mina tidigare beställda och bokade grejer. Starcraft 2: 2008-06-25 Diablo 3: 2008-07-24 Gissa 58 gånger om jag blir sur om jag inte får spelen den dagen dom släpps. Citera
jm_j Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2009 Jahhas... En sådan här natt igen... Kul att inte ha sovit någonting när dom vanliga svenssons och finnpajsare brukar gå upp. Förresten resten... Är det någon som har problem med sömnen så är det bara gå till en läkare och säga att man fått lite medicin från en kompis och säga att medicinen kallas nog för "Roppar". Då behöver man inte bry lika mycket om sina sömnproblem. ;-} Citera
Gaston116 Postad 29 Mars , 2009 Rapport Postad 29 Mars , 2009 Mehh... Nu har jag tittat klart på "Rallybrudar" och vill ha mera... Kollade på lite billiga datahögtalare på Webhallen och råkade kolla på mina tidigare beställda och bokade grejer. Starcraft 2: 2008-06-25 Diablo 3: 2008-07-24 Gissa 58 gånger om jag blir sur om jag inte får spelen den dagen dom släpps. Spelen är väll släppta? Citera
jm_j Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 Spelen är väll släppta? Inte än. Blizzard är bra på at både vara sent ute med spelen och inte ge några exakta tider för utsläppet. Citera
jm_j Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 Jag ringde 3 samtal igår kväll vid 19-tiden och alla tre jag pratade med hade väldigt svårt för att hålla sig för skratten. Ringde bara för att säga att jag behöver en dag till ledigt från jobbet och ska ta en ny kryssning till Åbo direkt för att vila upp mig lite till. Kommer inte på någon anledning för att man ska skratta åt mig för det... För övrigt hade jag det väldigt lugnt och trevligt men det blev inte mera än lite muntligt porrande. EDIT: Nu märkte jag att jag har jag gjort ett dubbelfel. Skulle köpa en påse "Marianne" till en kompis, köpte en påse men det var "Marianne Mix". Nu kollade på SMS:t och det var en "stor mariann" han ville ha istället. Så kan det gå när man är slarvig. Citera
jm_j Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 Hmm... Plockade tillbaka ett domännamn som tillhört mig tidigare men eftersom jag inte kom på vettig användning till den, släppte jag det. $50 för fem år är en ganska liten nöjesbudget. Fick dagens andra stora skrattanfall när jag googlade upp domännamnet och fick fram det här högst upp på listan: http://thepiratebay.org/user/snuskmumrik/ Notis isf det blir piratsnack: Det var inte jag och jag har aldrig lagt upp "torrentar". Citera
jm_j Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 Jag tänkte först bjuda på lite snusk, ändrade mig för något som är mysigt men bjuder för ovanlighetens skull på lite grundläggande pokerkunskaper istället: Bison har skämtad/mobbad mig om att jag spelar NLT live cg snuskigt tajt i 10+ gånger. Spelar man shorstack som jag oftast gör på 10/10 men miniinköp på 500, standardhöjningar på 50-80 och många som synar standardhöjningen så är dom enda rätta matematiska besluten: 1: fold 2: helan går 3: limpa och smaska in resten om det är någon som höjer bakom Spelar man på cp monopol med 20/20 och 500kr inköp är det bara att smaska på. Citera
jm_j Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Postad 2 April , 2009 #¤&"#¤%¤%¤%/&%/"¤"&(#¤&"#¤%/#¤& !!!!!!!!!!!!!!!!! http://pokerforum.nu/forum/1220265-post31.html Citera
jm_j Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Den som säger att pokern är död har fel! Eftersom jag är förkyld med hög feber, hemsk hostande var 5e minut och ändå inte kunna sova bestämde jag mig för att spela $11 SCOOP PLO8. Jag har inte sett maken till dålig spel på ett tag. Många har inte ens koll på reglerna, synar med 86-hög låg på A2-flopp och halva bordet limpar med any4. Nu ska leta efter lite trevliga satelliter på alla möjliga och omöjliga pokersajter... Nu måste vi förresten fira för att jag för första gången skrivit 3 inlägg i följd om poker i dagboken! Citera
xlars Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Höre du din finska rackare hur gick det med indrivningen? Citera
jm_j Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Höre du din finska rackare hur gick det med indrivningen? Lustigt att du nämnde det för jag tänkte just skriva ett inlägg om det. Den är inte klar än men nu är det några till som är skyldiga mig som behöver "skuldsanering". Jag kan bli riktigt sur på att folk jag har litat på och betraktat som vänner eller polare är dumma mot mig. Blir inte 3000kr skulden fixat med lite allvarlig snack kan jag alltid ringa till muppens Subutex-team (substitutbehandling för fd heroinister) och göra livet väldigt surt för honom i ett par år. Det lustiga är att han vet att jag kan göra det och ändå strunta i sin skuld. Eller ja... det finns ju en hel del människor som inte kan: "Ajattele, ajattele, ajattele" på svenska. Citera
jm_j Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Tillägg till förra inlägget: Jag fick lära ett nytt begrepp för ordet "varor" när jag började mitt nuvarande jobb. (slang för heroin) Citera
xlars Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Har du hört om när vakterna på operakällaren skulle ta in bas Rutten i "förhörsrummet" där de bruka spöa stökiga gäster där. de var tre vakter och de åkte på mer däng än de nånsn gjoert när de tog in Bas i Förhörsrummet. Citera
xlars Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 ruttensRekomenderar Bas MMA karrier Dvd. Bra mkt bättre än hans småjfantga street fights dvd. Citera
xlars Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Bas är för övrigt den bästa som någonsin ställt sig i en ring, även idag skulle han nog klara sig bland de bästa. Citera
jm_j Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Har du hört om när vakterna på operakällaren skulle ta in bas Rutten i "förhörsrummet" där de bruka spöa stökiga gäster där. de var tre vakter och de åkte på mer däng än de nånsn gjoert när de tog in Bas i Förhörsrummet. Gissa 2 gånger. ruttensRekomenderar Bas MMA karrier Dvd. Bra mkt bättre än hans småjfantga street fights dvd. Jupps, den är rätt bra. På Youtube är det här ett hans finaste som visar att man inte bör göra Bas förbannad: Bas är för övrigt den bästa som någonsin ställt sig i en ring, även idag skulle han nog klara sig bland de bästa. Gubben hade snygg revansch mot Warpath som jag såg. Tittar inte på tv så har lite dålig koll på UFC/kampsport numera. Citera
xlars Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 "Know im pissed and will go for the liver knockout" "the most painfull knockout there is! Citera
jm_j Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 "Know im pissed and will go for the liver knockout" "the most painfull knockout there is! Bas har en hel del andra sköna kommentarer... Hade lillkillen inte försökt fuska skulle det inte varit så rolig video. Nu är det nog med våldsamheter i minst 5 minuter. Det här är för alla som inte vet hur man krökar i Finland när man är 14-15-åring... och det här händer efteråt: Citera
jm_j Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Jahhas... Det märks tydligt att jag inte haft någon tv på drygt 5 år. Undrar hur våra framtida skattebetalare kommer att bete sig när dom har tittat på sånt här på Nickelodeon i 10 år. Citera
jm_j Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Postad 4 April , 2009 Efter flera dagars hostande och hög feber dök det upp en räddande ängel med en enliters flaska Lepheton. Idag råkar vara ett av dom få dagar på året när jag verkligen MÅSTE vara på benen kostar var det kostar. Vi ska nämligen ha årsmöte på jobbet och det brukar gå åt helvete utan min närvaro. Räknar med att som vanligt behöva ställa 30-60 ordningsfrågor om timmen. Funderar på hur jag ska hälsa på folket. Antagligen med "Tjabba! Jag är påtänd idag! " eller med musik: Hoppas att polisen inte plockar mig på vägen dit för då är jag positiv för både opiater och amfetamin eftersom efedrin är så närbesläktad med tjack. Jag skulle klara mig såklart men det skulle gå åt massa tid i onödan. Citera
jm_j Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Postad 4 April , 2009 Såja! Lyckats spendera några timmar med att bara gå på stan med ett av mina bästa vänner och njuta av utsikterna som tyvärr hade något tjockare päls på sig än dessa: Och så lite musik som passar när man fått lite ont i ballen: Citera
Recommended Posts