Gå till innehåll

Hur mår Nebuchad egentligen?


JoeFalk

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att nebuchad inte har någon som helst känsla för vad som är lämpligt att skriva i en publik blogg är ju ingen nyhet... Hans framträdande där han gör bort sig när han ska ta emot pris visar ju bara återigen att det enda vettiga som finns innanför pannbenet på den snubben är poker

 

Lite förhastade slutsatser där angående att han inte har mycket innanför pannbenet. Att man säger dumma saker och har noll känsla på vad som passar är knappast något tecken på att man skulle vara särskilt osmart i det stora hela. Hur många gånger har man inte träffat riktigt smarta människor som framstår som riktiga puckon liksom?

 

----

 

Om han driver eller inte vet jag ej (klart han mestadels larvar sig) men förstår inte alls varför man ens lyfter på ögonbrynet och orkar fråga hur han mår? Antingen så tycker man väl att han är rolig eller så tycker man att han är tråkig.. Jag läser hans blogg med stort nöje!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...Väntar på när folk ska inse att hur mår du skämtens bäst före datum passerade för 3 år sen.
Först håller du och Ramz på och jobbar in "hur mår du" i något år och sen rycker ni bara undan mattan för folk och börjar håna dem för att använda samma uttryck. :(

 

Är ju som om jag skulle börja gå in och håna alla som snackar om balans för att vara töntiga akademikerspelare som inte förstår riktig poker.

 

Eller som att jello skulle börja snacka skit om shortstackare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först håller du och Ramz på och jobbar in "hur mår du" i något år och sen rycker ni bara undan mattan för folk och börjar håna dem för att använda samma uttryck.

Jag måste försvara Shahin här då jag har chattat dagligen med Shahin på MSN i två år och han fan aldrig har sagt "hur mår sajten" eller liknande.

 

Nu, RilleG däremot... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller förresten inte med om att alla bloggar är skit även om det säkert är sant till 98%. Exempelvis Raptors blogg på cardrunners är riktigt intressant och läsvärd.

 

Äntligen fanns det lite hopp om att en gång komma över en läsbar blogg. Men till min stora besvikelse hittade jag ingen bloggare på cardrunners som nickar "raptor".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen fanns det lite hopp om att en gång komma över en läsbar blogg. Men till min stora besvikelse hittade jag ingen bloggare på cardrunners som nickar "raptor".

 

David B's blog, B som i Benefield

 

Har inte läst den själv men tycker den började bra

 

"Today I did something 6 months ago I would never have done; I skipped the 5k wcoop. The one with a 10 million dollar guaranteed prize pool, and a guaranteed 1.6 million to first; bigger than the majority of major 10k live tourney events. What did I do instead? I did yoga by the pool, went to the mall, and had some friends over to cook out and watch the cowboy game. I realize this might sound silly to some of you, but I think it was a minor turning point in my life, and my perception of happiness."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Jag har upptäckt att om man inte runkar så ofta och sen runkar en gång så blir det lätt flera under samma kväll. Det hade väl gått ganska länge sen sist. När det går så länge så slutar man tänka på sex överhuvudtaget. Men vips när man runkat en gång så kommer tre till av bara farten."

 

så jävla iskallt.

 

LOOOOOOOOl, så jävlajävla --> :lol::mrgreen::rolleyes::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...Väntar på när folk ska inse att hur mår du skämtens bäst före datum passerade för 3 år sen.

 

rent ut sagt skitsnack. Min öppningsfras i snart fyra år har varit hur mår du för att sedan fortsätta med hur mår svenska spel egentligen? Du mår ju inte bra när du inte förstår att hur mår du fortfarande har minst tre år kvar på nacken! Och som avslutning måste jag fråga hur Betfair egentligen mår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...