hampulito Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Google is your friend. Är du idrottare på hög nivå bör du inte ta efedrin under sessionerna då det klassas som doping inom idrotten. Tror nog inte det är så smart idé att ta det annars heller(?). Inte så insatt i biverkningararna. Det där med baguetten lätt jävligt bra och gott nu när man är hungrig. Är det ingen som kör med energidrycker? Jag känner själv att jag tänker mkt bättre om jag tar en Red Bull innan/under sessionen. Efedrin är även narkotika klassat. Citera
EmWi Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 nopes. Läkemedels klassat. Inte klassat som narkotika. Och även om det vore så skulle man väl knappast bry sig. Citera
REDHEADMARC Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Ett par schysta spellistor i iTunes! Citera
Donner Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Efedrin är även narkotika klassat. Sen när då? Citera
hampulito Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 nopes. Läkemedels klassat. Inte klassat som narkotika. Och även om det vore så skulle man väl knappast bry sig. Finns många läkemedel som är narkotika klassade. Exempelvis diazepam som du nämde ovan. Kan dock ha hafft fel angående efedrin, tänkte bara att det borde vara det. Dålig källa antar jag. Citera
MaybePirog Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Läkemedelsklassat och dopinklassat vid tävling. Dock så får man ta det på träningar. Citera
EmWi Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Japp, diaz är narkotika klassat. Effarna o clenisarna skickade farbror blå tillbaka så dem e lugna. Citera
Watoz Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 tramadol, nöten vid grind! Citera
redlineer Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 en välfylld kyl där du kan ha som uppgift att när du börjar bli lite åt hållet "nu vill jag egentligen inte spela längre... är nöjd med pluset men spelar ändå"... gå till kylen och vara lite uppfinningsrik och slänga ihop något och äta. Avnjut det till senaste prisonbreak och därefteråt lär du vara riktigt sugen på att kasta dig tillbaka in i actionen... Detta gäller ÄVEN när du känner du runnar dåligt och är påväg mot tilten/steamen... då kan träning vara något istället för att äta då du behöver aggressionerna ur dig.. Nu är detta inte direkt tillbehör men jag försöker följa dessa 'tips' i regel. En välfylld kyl gör också att du kan dra en snabb runda och sätta ihop en riktigt god macka med ett glas juice.... Att kontinueligt sätta i dig energi genom att småäta småvettiga saker istället för godis och liknande är nog en av de bättre sätten att hålla dig alert, plus med daglig motion så kommer du skala av dig ett kilo eller två om du har en ganska regelbunden kost med som sagt vettig mat. (mörkt bröd etc) Kaffe är ju ett hett tips till din macka annars, brukar jag köra på. edit: äta ofta och mindre portioner har då gjort wonders för mig iaf...käkade 1-2 ggr om dagen förr och rejäla portioner vilket gjorde att jag hade huvudvärk många timmar av grindsessionerna totalt under en månad.. det märktes i resultaten...... Oj de va mycket bra saker i detta inlägg ,tack ska du ha. Det ironiska nu i det hela är att efter att ha laddat upp och köpt och gjort i ordning baguette enligt haslos recept, dragit i mig en kall latte och börjat knapra på lakritsnappar så ska ju självklart klienten börja strula och helt ärligt det går inte att lira, fryser i 1 min var 10e sek. Citera
Pey Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Äh vafan. Antar att jag är gängets fjant nu, men tycker du ska köra utan alla jävla preparat folk föreslår. Tror mer på käket och juicen vissa tipsat om. Och att ta lite pauser då och då. Lycka till! Citera
EmWi Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Japp.. Klart man ska avstå skiten om man inte börjat med det.. Men har man så har man.. O då e man hooked på the feeling! Citera
redlineer Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Äh vafan. Antar att jag är gängets fjant nu, men tycker du ska köra utan alla jävla preparat folk föreslår. Tror mer på käket och juicen vissa tipsat om. Och att ta lite pauser då och då. Lycka till! Ja ofc, vill jag trycka i mig tabletter och dylikt kan jag hitta roligare grejer att ta utanför pokern Citera
EmWi Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Är man förkyld o grindar som jag gör nu rekkomenderar jag RÖD SOLHATT! Det e drag i skiten! Citera
redlineer Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Effe + Magnecyl - AlertFX och lite xray.. Its the shit.. Vill bruden ha sex har man ju lite blå från indien i skåpet Inte helt fel att ha lite diazepam hemma heller.. Blir skönt mys med det på kvällen. Bryr man sig inte om bad beats heller Japp, diaz är narkotika klassat. Effarna o clenisarna skickade farbror blå tillbaka så dem e lugna. Japp.. Klart man ska avstå skiten om man inte börjat med det.. Men har man så har man.. O då e man hooked på the feeling! Är man förkyld o grindar som jag gör nu rekkomenderar jag RÖD SOLHATT! Det e drag i skiten! Alltså seriöst, tråkigaste levlingen någonsin eller så är du påtänd Citera
EmWi Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Min kompis brukade alltid sjunga " Och se det snööar " när han spelade. Får mig osökt att tänka på Brinkenstiernas blogg om Carolina Gynnings näsaktiviteter. Citera
sexyterran Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 omg det e väl uppenbart att du ska köpa så ball utrustning som möjligt bara? jag har massa fräsiga prylar som gör mej grindsugen, men sen om jag blir hungrig går jag och äter. skiter i vad det e. vadsomhelst + vatten blir bra. köp en bungee. Citera
redlineer Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 omg det e väl uppenbart att du ska köpa så ball utrustning som möjligt bara? jag har massa fräsiga prylar som gör mej grindsugen, men sen om jag blir hungrig går jag och äter. skiter i vad det e. vadsomhelst + vatten blir bra. köp en bungee. Hehe kan tänka mig att det är mycket lättare att motivera sig med 4 polare inom raiden på 2 meter som pushar dig.. ( Avundsjuk?) Citera
sexyterran Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Hehe kan tänka mig att det är mycket lättare att motivera sig med 4 polare inom raiden på 2 meter som pushar dig.. ( Avundsjuk?) ett ord till dej: bungee Citera
redlineer Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 ett ord till dej: bungee Ohhhhh, vet inte vad det betyder? Citera
MRogo Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 en välfylld kyl där du kan ha som uppgift att när du börjar bli lite åt hållet "nu vill jag egentligen inte spela längre... är nöjd med pluset men spelar ändå"... gå till kylen och vara lite uppfinningsrik och slänga ihop något och äta. Avnjut det till senaste prisonbreak och därefteråt lär du vara riktigt sugen på att kasta dig tillbaka in i actionen... Detta gäller ÄVEN när du känner du runnar dåligt och är påväg mot tilten/steamen... då kan träning vara något istället för att äta då du behöver aggressionerna ur dig.. Nu är detta inte direkt tillbehör men jag försöker följa dessa 'tips' i regel. En välfylld kyl gör också att du kan dra en snabb runda och sätta ihop en riktigt god macka med ett glas juice.... Att kontinueligt sätta i dig energi genom att småäta småvettiga saker istället för godis och liknande är nog en av de bättre sätten att hålla dig alert, plus med daglig motion så kommer du skala av dig ett kilo eller två om du har en ganska regelbunden kost med som sagt vettig mat. (mörkt bröd etc) Kaffe är ju ett hett tips till din macka annars, brukar jag köra på. edit: äta ofta och mindre portioner har då gjort wonders för mig iaf...käkade 1-2 ggr om dagen förr och rejäla portioner vilket gjorde att jag hade huvudvärk många timmar av grindsessionerna totalt under en månad.. det märktes i resultaten...... Åååå vad bra.. Kunde varit jag som skrivit det där. Äh vafan. Antar att jag är gängets fjant nu, men tycker du ska köra utan alla jävla preparat folk föreslår. Tror mer på käket och juicen vissa tipsat om. Och att ta lite pauser då och då. Lycka till! Varför i helvete skulle du ses som "gängets fjant" för att du inte knarkar? Citera
dandelion169 Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
hf89fc Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Skriver väll vad jag skulle ha på mitt grindmaraton: Juice 2 liter Sött och extremt onyttigt men väldigt gott och uppfriskande. Pizza 2st (Kebabpizza som står i kylen och man kan värma bit för bit.) Skönt att ta en bit när man känner sig sugen på något mera matigt, vad sägs om en Kebabpizza? Baguetter 2st -Rödbetssallad -Köttbullar Är väll standard på alla grindbord, Eller? Cola(Gärna kall Pepsi) Svalkande om det är kallt och också det välbehövliga sockret i grevens tid. Energidryck 10st Behöver jag säga mera? Paprika, Gurka och morötter skivade i stänger och en vitlöksdip till det Chips och ostbågar är extremt feta och onyttiga, varför inte lite grönsaker som smakar minst lika gott? //Hampus Citera
gibbsson Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Söndagsgrind: 3l Ramlösa Tropicana juice 2 thairätter 3 kexchoklad 2-3 Baguetter Ost/skinka/sallad vindruvor cashewnötter bananer+äpplen Gainomax Redbull = KLONK Citera
Recommended Posts