DrRoland Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Var hittar man den? Hört att man får ultranittig image av den. Stämmer det? Citera
pokerpewe Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Pokerstars har något slags pokerstudiecommunity för tyskar. Är man medlem där samt har intellipoker avataren när man lirar får man något slags poäng. Det är allt jag lyckats luska ut. Jag hatar dessa tyskar på PS lägre limits inte ofta man ser folk trycka in med 25+bb med A8+ QJo i turneringar utan turboformat pf Nu upptäckte jag att jag missförstod frågan, ivf så lär du hitta den bilden bara du söker lite på google Citera
JohanLj Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Intelli - som i intelligent ... Dom spelar en kul poker. Shortstacka och AI eller fold. Citera
Hakflem Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Alla med den loggan ser jag som superfiskar i alla fall. Citera
plzgogame Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Hoppas jag inte har fel nu, men jag tror dom reggade sig på stars via intellipoker hemsidan. Då får dom automatiskt den bilden. Citera
pokerpewe Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 du har fel. Det är ett val dom gör dels för att alla ska förstå att just han är en fisk, dels för att dom får poäng om dom har den avataren som dom sen kan köpa olika promotions Citera
ziddax Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 jag har den som meta-avatar Citera
Recommended Posts