Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Har det sagts hur övervärdet fördelas? Ska se om jag kan lägga ut det idag. Övervärdet fördelas med en ganska "traditionell" utbetaningsstruktur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Över 3000 spelare tror du det?? Bara 790 just nu..... Fler än föregående år vid samma tid, då slutade det på drygt 2700. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_shimmer Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Ok hoppas att du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Över 3000 spelare tror du det?? Bara 790 just nu..... Är väl som alla turneringar på nätet. Dom flesta reggar sig 5-20 min innan start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Öppnar upp en ny "snacktråd" gällande Poker-SM så att dom som har frågor fortfarande kan titta i denna tråd utan att scrolla igenom får många sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Varför står det bara manuell utbetalning i resp event ? Jag vill se prisstrukturen. 800 anmälda nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 så, reggad till samtliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 denna fråga har säkert vart uppe 2000ggr men visst måste man inte skatta vinsterna? /potentiell deltagare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Såvitt all praxis pekar på, så nej! Unibetkunder har såvitt jag vet aldrig blivit taxerade. Till 100% så kan det dock inte garanteras skattefrihet på ngn annan sajt än den statliga vi har i Sverige, så länge det inte har avgjorts i domstol och det kommit prejudicerande domar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 så, reggad till samtliga. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Såvitt all praxis pekar på, så nej! Unibetkunder har såvitt jag vet aldrig blivit taxerade. Till 100% så kan det dock inte garanteras skattefrihet på ngn annan sajt än den statliga vi har i Sverige, så länge det inte har avgjorts i domstol och det kommit prejudicerande domar. then im in, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Varför står det bara manuell utbetalning i resp event ?Jag vill se prisstrukturen. 800 anmälda nu.. Den kommer upp klockan 18.00 på Unibets hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Hur kan det stå att turneringen startar om typ 5 timmar men registreringen stänger om 5,5h ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Hur kan det stå att turneringen startar om typ 5 timmar men registreringen stänger om 5,5h ?? Man kan göra sk "late registration" 30 min in i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Man kan göra sk "late registration" 30 min in i turneringen. Stämmer utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 ingen interaccounttransfer, ett gulat visakonto, ett låst netellerkonto, en ficka full med kontanter, man får inte sätta in på Unibetkontot med någon annans visa. ngn som har tips på vad jag kan göra för å få in lite deg till ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Tycker att ni på förbundet är grymma försäljare i klass med Fredrik Lungberg+ agent, så jag är mycket nöjd. Kom hem från semestern och ser att hemska statens turnering faktiskt har bättre struktur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johjo Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 ingen interaccounttransfer, ett gulat visakonto, ett låst netellerkonto, en ficka full med kontanter, man får inte sätta in på Unibetkontot med någon annans visa. ngn som har tips på vad jag kan göra för å få in lite deg till ikväll? Beror lite på exakt vilken bank du har, men de flesta banker brukar utföra interna transaktioner på en gång. Så någon kompis eller familjemedlem kanske använder samma bank och är beredd att göra en överföring via internetbank eller telefonbank om de får pengarna i handen. Sedan är det bara att använda visakortet och se glad ut. Kunde nämligen inte se att Unibet hade möjligheter till insättning med Western Union eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Vilken tid börjar Main dag 2? Om man nu tar sig dit Jobbar sent imorrn så kan ju vara bra att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Beror lite på exakt vilken bank du har, men de flesta banker brukar utföra interna transaktioner på en gång. Så någon kompis eller familjemedlem kanske använder samma bank och är beredd att göra en överföring via internetbank eller telefonbank om de får pengarna i handen. Sedan är det bara att använda visakortet och se glad ut. Kunde nämligen inte se att Unibet hade möjligheter till insättning med Western Union eller liknande. bara jag inom min vänskapskrets/familj som insett att skandiabanken är det enda vettiga att ha tyvärr. helvetes jävla livstilt, hade sett fram emot sm sjukt mkt, särskilt för att jag missade det förra året. hur fan kan man inte ha interaccount transfer? det är den STORA JÄVLA FRÅGAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Vilken tid börjar Main dag 2? Om man nu tar sig dit Jobbar sent imorrn så kan ju vara bra att veta Dag 2 börjar kl 20.00 och pågår fram tills att man har ett klart finalbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Hur många deltagare var det i förra årets main? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Vad dåligt att Unibet tagit bort den vanliga 175k turren som går varje söndag. Nu kan man inte lira den, inte ens via någon annan Microgaming-klient då man endast kan ha en klient igång åt gången. Illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Hur många deltagare var det i förra årets main? Knappt 2800 deltagare i MAin Event. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Vad dåligt att Unibet tagit bort den vanliga 175k turren som går varje söndag. Nu kan man inte lira den, inte ens via någon annan Microgaming-klient då man endast kan ha en klient igång åt gången. Illa! Finns i min klient. Leta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts