Gå till innehåll

Förslag till poker.se

anth

Recommended Posts

Jag hittade inte att någon tagit upp detta tidigare (men någon borde ha gjort det då det är så elementärt).

Jag tillhör den grupp som tycker om att läsa vad som händer i olika events.

M.a.o. så var helgen rena julafton för mig med Barcelona, Tallin och WCOOP.

Normalt så brukar jag gå in på poker.se och se vad de rapporterar (just för att jag tycker att de skriver bra rapporter).

Problemet är att jag inte sitter klistrad framför datorn hela helgen (jag har faktiskt andra intressen också) så jag går in med ett par timmars mellanrum för att se om det hänt något nytt.

Då går det till så att jag först letar reda på den rapport som jag vill läsa och sedan får man klicka sig bakåt till den sista post som man läst för att sedan fortsätta framåt från där.

Hur gör man nu för att bläddra bakåt i liverapporterna på poker.se?

Jo först så måste man SKROLLA LÄNGST NER på sidan för att sedan klicka på vilket sidnummer man vill komma till.

Är det nu flera sidor bakåt så börjar man normalt längst ner på sidan och arbetar sig uppåt och när man är färdig så måste man återigen SKROLLA LÄNGST NER på sidan för att kunna klicka på nästa sida.

Nu undrar jag om man inte sidlänkarna som finns längst ner på sidan ÄVEN kan vinnas högst upp så man inte behöver skrolla så mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser