Gå till innehåll

Bye bye PartyPoker


Cyntax

Recommended Posts

Vi har varit vänner jättelänge, allt sedan 2002. Men nu är det slut... jag har länge funderat på vår kommande skilsmässa, nästan dagligen. Här skiljs våra vägar och iaf. jag lämnar i vrede. Det räcker nu!

 

Mina sista ord blir ...

 

DRA ÅT HELVETE! :twisted:

 

//Cyntax (a.k.a. GravadLax, FoldJTs m.m.)

 

.ps1. Helt onödig tråd. Men jag kände bara att nu rann det över!

.ps2. Ni som också är arga på Party Poker får gärna släppa ut er ilska i denna tråd.

.ps3. Påhopp på Party Poker support är tillåtna

.ps4. Vackra könsord och fula svordomar är också tillåtna.

.ps5. Håll era inlägg korta och konsista.

.ps6. Moderatorer - håll er borta från tråden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å jag som just hade börjat fundera på att börja lira på Party för att det skulle vara fiskigast där..

Antar att det inte är i närheten av gamla Multi/Eurobet dagarna...:-(

 

Så nu när en(!) har vredesutbrott på party så ändrar du dig? haha.. party is the shit!

ontopic; cyntax, vad hände då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satt med JJ, floppen: JJK. All-in och killen viker upp KK, turn kommer blank och rivern kommer K! :evil:

 

Nej, jag skojar bara.

 

Det har inget med själva spelet att göra. Ni som bara spelar poker där har nog inget att oroa er för.

 

Ändrade avtal ligger till grund för mitt vrede. Det fina med Party är dom konstruerar avtal som ger dom rätt att ändra avtalet till deras fördel utan att meddela den andra avtalsparten! SKITBRA!

 

-Om du får slå den här tärningen en gång. Om det blir en 1'a vinner jag, alla andra ger dig vinst. Du får 2.00 i odds. Du får satsa hur mycket du vill. Men, jag kan i efterhand ändra reglerna precis som jag vill. Okej?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha älska party, kom ihåg att jag hade typ 40$ kvar på sidan som jag tänkte bränna på nån turnering, men när jag gick in så låg min balans på minus, för att de drar 5$ då och då om man inte loggar in på deras sida :shock:

 

Haha, det låter ju sjukt. Sånt där borde man allvarligt talat anmäla, även om det inte var några stora summor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha älska party, kom ihåg att jag hade typ 40$ kvar på sidan som jag tänkte bränna på nån turnering, men när jag gick in så låg min balans på minus, för att de drar 5$ då och då om man inte loggar in på deras sida :shock:

 

låter ju väldigt konstigt.....frågan är ju om de går att driva en site så utan att alla hoppar av till slut??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party är roliga. Jag har inte spelat där på nästan ett år. Det uppskattas inte av Party Poker som nu kommer att bötfälla mig pga min otrohet. De kommer att dra en avgift på min nästa insättning..... Givetvis kommer jag då sätta in pengar nånsin igen, smartskallar.

 

Note to self: Läs hela tråden innan du gör en kommentar.

 

Note to self 2: Använd redigera, inte citera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag slutade spela där för längesen. Nu fick jag erbjudande om en bonus, LOVEWINNING200, på $200 som krävde 2 poäng per bonusdollar. Räknade ut att det blir 100% rakeback om jag spelar sit n gos. Så jag sätter in pengar och är redo att förlåta dem. Börjar spela och tittar efter om jag har fått bonusen än. Nu ser jag att det krävs 10 poäng per bonusdollar.

 

Så dra åt helvete, Party Poker!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slutade spela där för längesen. Nu fick jag erbjudande om en bonus, LOVEWINNING200, på $200 som krävde 2 poäng per bonusdollar. Räknade ut att det blir 100% rakeback om jag spelar sit n gos. Så jag sätter in pengar och är redo att förlåta dem. Börjar spela och tittar efter om jag har fått bonusen än. Nu ser jag att det krävs 10 poäng per bonusdollar.

 

Så dra åt helvete, Party Poker!!!

 

Lol!

Detta svar fick jag från dem:

Dear Akumila,

Thank you for contacting Customer Service.

 

We would like to inform you that the requirement to earn 10 times the

Bonus Amount is for the Bonus in its entirety (i.e. to earn the full

amount), however, this Bonus is split into 5 equal pieces, and to earn

each individual "slab" of the Bonus you are only required to earn 2

times the Bonus Amount.

 

As you have been awarded a Bonus amount of $200 as per the Bonus

Restrictions to earn the full amount you need to earn a total of 2,000

PartyPoints.

($200 x 10 Times the Bonus Amount = 2,000 Points).

 

However, as this Bonus is split into 5 equal "slabs" you are awarded $40

for every 400 PartyPoints earned.

($200 x 2 Times the Bonus Amount = 400 Points).

 

We would like to apologise for any inconvenience or confusion caused as

a result of how the Bonus details have been displayed, however, we can

confirm that the Bonus has been awarded to your account correctly.

 

If you have any other queries please do not hesitate to contact us.

 

Thank you for choosing us as your online gaming site.

 

Theon

Customer Service

Have Fun and Gamble Responsibly

 

Är det bara jag som tycker att detta är riktigt dåligt av dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party Poker har ju skönaste klienten och strukturer i MTT imo.

Alla mina uttag har gått snabbt och smidigt och har alltid fått de bonusar de lovat. Men är man en som spelar för alla bonusar så är det nog fel site redan från början...

 

Sedan finns det ju alltid saker de kan förbättra, precis som alla andra, men överlag är de ju hästlängder bättre än många av de andra siterna på marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party Poker har ju skönaste klienten och strukturer i MTT imo.

Alla mina uttag har gått snabbt och smidigt och har alltid fått de bonusar de lovat. Men är man en som spelar för alla bonusar så är det nog fel site redan från början...

 

Sedan finns det ju alltid saker de kan förbättra, precis som alla andra, men överlag är de ju hästlängder bättre än många av de andra siterna på marknaden.

 

Jag kan inte komma på nån sajt som är sämre. Skulle vara Simba isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party Poker har ju skönaste klienten och strukturer i MTT imo.

Alla mina uttag har gått snabbt och smidigt och har alltid fått de bonusar de lovat. Men är man en som spelar för alla bonusar så är det nog fel site redan från början...

 

Sedan finns det ju alltid saker de kan förbättra, precis som alla andra, men överlag är de ju hästlängder bättre än många av de andra siterna på marknaden.

 

Angående struktur så tappar du mig helt. Éxakt vad i deras struktur gör den bäst? Uttagen håller jag med om att dom är okej. Jag rankar dock Stars och Fulltiltpokers strukturer betydligt högre. Tycker väl att Party Poker struktur > ongames dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man förstår ju varför Partpoker har gått från att vara störst till att bli en liten skitsajt.

Dock måste jag erkänna att jag lirar där ibland. Bara MTT dock.

 

Party Poker har ju förbättrat sin aktivitet på sidan enligt statistik från t.ex. pokerscout. Och nu verkar det som om dem ska samarbete med cryptologic. Dem däremot har det inte gått så bra för på senare tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte komma på nån sajt som är sämre. Skulle vara Simba isåfall.

 

Jag skulle säga att de enda som ens kommer i närheten rent klientmässigt är Prima, Stars och Tilt. Resten tycker jag borde se över sina klienter ordentligt.

 

Party Poker har aldrig varit bra. Dom drar ju till och med pengar från ett konto som varit inaktivt i ett visst antal dagar. DET är dåligt.

 

Har aldrig varit inaktiv där, men visst är det dåligt. Precis som tex Expekt gör dock...

 

Angående struktur så tappar du mig helt. Éxakt vad i deras struktur gör den bäst? Uttagen håller jag med om att dom är okej. Jag rankar dock Stars och Fulltiltpokers strukturer betydligt högre. Tycker väl att Party Poker struktur > ongames dock.

 

Stars är ju inte skattefritt, och Full Tilt vägrar uppge vart de har sitt huvudkontor vilket gör det svårt att bedömma om de är skattefria eller inte + att det är sjukt oseriöst. Tilts kundtjänst är ju dessutom förmodligen en av de sämsta i branschen. Dock håller jag med om att de har vettiga strukturer.

 

Ang Ongame så har de inte en chans rent klientmässigt mot Party Poker och då spelar det inte så stor roll om de har en bra struktur eller inte imo.

 

Men i grund och botten handlar det nog mest om vana och vad man känner sig bekväm med. Har spelat mest på Party Poker och förmodligen därför jag gillar den bäst helt enkelt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...