Drunken_Penguin Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Tack så hemskt mycken Penguin! har läst igenom den nu och även vidarbefodrat till vår jurist. Som jag ser det ska vårt arrangemang betraktas som en privatfest DÄRFÖR Vi bjuder in alla personligen Vi håller till i en lokal som inte är allmän denna tid De där grabbarna bjöd in ALLA på tre gymnasieskolor och verkade annordna en danstävling. Jag tror knappast att vi i dagens samhälle kan kalla discodans en tävling då det är helt omöjligt att vinna? återstår att se vad juristen svarar. Återigen, tack som FAN för hjälpen grabbar. Jo precis, det finns ju absolut skillnader. Men de tyckte också att det var privat, eftersom man var tvungen att ha en av deras förtryckta biljetter för att komma in. Min poäng är att din tolkning inte behöver vara samma som en domstol gör. Därför är det bättre att kolla upp allt innan så att man slipper riskera tråkigheter när man ska ordna en kul tillställning. Hoppas att det går bra för er och allt förflyter smärtfritt! Citera
Recommended Posts