Klyka Postad 17 September , 2008 Rapport Postad 17 September , 2008 Avskyr inte lappen, bara merparten av hans inlägg. Citera
LappRoffe Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Avskyr inte lappen, bara merparten av hans inlägg. Med samma fingertoppskänsla som en elefant i en porlinsbutik, visar den förtroendevalda styrelseledamoten "Klyka" att nästa avskedande inte ligger speciellt långt fram i tiden. Vad blir nästa ämbete? Chefsmoralist hos Jehovas vittnen? Hjort. Din analys är fel, men eftersom jag gillar dig så låter jag det vara. Jag är en mångsysslare. "Entreprenör" låter så jävla fånigt, så det vägrar jag att kalla mig. Det finns för många sådana... Citera
Klyka Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Lite intresserad av hur den slutsatsen lyckades skramla fram ur kugghjulen där uppe? Citera
LappRoffe Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Lite intresserad av hur den slutsatsen lyckades skramla fram ur kugghjulen där uppe? Det listade jag ut med arslet. Behövs inga kugghjul. Jö, jö...Göran. Citera
Recommended Posts