valterego Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Det är väl exakt vad alla 19-åriga killar vill, homo såväl som straighta. Njae....knulla kan jag väl hålla med om....det lägger sig väl inte? Men knark? Citera
Jennez Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Njae....knulla kan jag väl hålla med om....det lägger sig väl inte? Men knark? Tvärtom. Jag är fan inte lika knullsugen som när jag var 19. Dock är jag väldigt mycket mer sugen på knark. Det man inte har åtrår man visst... Citera
valterego Postad 12 September , 2008 Författare Rapport Postad 12 September , 2008 Jag citerar en vän till mig: "När man får barn händer nåt mystiskt. Ens fru förvandlas omärkligt till en morsa, medan man själv fortsätter vara samma småkåta tonåring." Citera
Jennez Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Jag citerar en vän till mig: "När man får barn händer nåt mystiskt. Ens fru förvandlas omärkligt till en morsa, medan man själv fortsätter vara samma småkåta tonåring." I Pokerforum. Man får bara fler och fler argument till att inte skaffa barn. Citera
MikeTime Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Jag vill knulla! Jag är 35! (Shit, inser att tråden har ett bögtema... ) Citera
Jennez Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Jag vill knulla! Jag är 35! Det är lugnt, det hade jag också velat om jag var 35. Fan också, kan vi inte avdela den här tråden till "knull-tråden" eller nåt? Citera
MikeTime Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Det är lugnt, det hade jag också velat om jag var 35. 42? Citera
valterego Postad 12 September , 2008 Författare Rapport Postad 12 September , 2008 Jag vill knulla! Jag är 35! (Shit, inser att tråden har ett bögtema... ) Well, vi kanske har kapat tråden, men handlar det inte om knulla o knark? För övrigt är jag 34 och går i liknande tankar Citera
Jennez Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Kom igen nu grabbar, det är en sak att det redan har spårat ur men kontaktannonser får ni lägga ut någon annanstans. Citera
Appel Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 sådär ja. Tråden är nu avkapad och uppdelad. Hoppas det blev rätt för förra gången så raderade jag hälften av inläggen:oops: Citera
Jennez Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 sådär ja.Tråden är nu avkapad och uppdelad. Hoppas det blev rätt för förra gången så raderade jag hälften av inläggen:oops: Bra där Appel! Jag älskar också att det ser ut som att det är Valterego som har startat "kåttråden"! Citera
MikeTime Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 28. Ok. Där ser man vad kameran kan misshandla någon Well, vi kanske har kapat tråden, men handlar det inte om knulla o knark? För övrigt är jag 34 och går i liknande tankar Knarkdelen kan jag gärna skippa - håller mig till tobak och en jävla massa sprit (ytterligare Jennez-anknytning...). Kom igen nu grabbar, det är en sak att det redan har spårat ur men kontaktannonser får ni lägga ut någon annanstans. Har sambo så klarar mig utan annonser men man kan väl vara kåt för det? Å andra sidan är ju inte behovet lika stort som när man var 18 precis. Nu är det väl mest "ok, kan vi ju, kan vara trevligt istället för Aktuellt ikväll" snarare än "vadå, det är väl ingen som ser oss i baksätet....kom nu!!" Citera
honest99 Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Bra där Appel! Jag älskar också att det ser ut som att det är Valterego som har startat "kåttråden"! Fast det är naturligtvis Gdaily. Citera
valterego Postad 12 September , 2008 Författare Rapport Postad 12 September , 2008 Bra där Appel! Jag älskar också att det ser ut som att det är Valterego som har startat "kåttråden"! Bjur på de. trettiofyraårig medelålders småbarnspappa. gift sedan nästan ett decennium. Finns ingen image som måste upprätthållas. Kan snarare vara bra för min profil som missförstådd skribent att uppfattas som ett "eljest pervo"... Citera
Jennez Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 elakheter Måste bara kolla om jag har uppfattat det hela rätt. Jag ser alltså ut som ett 42-årigt fyllo med drogabstinens? Hade du sagt en 28-årig överkonsument av öl som resulterat i en kalaskula värdig en 50-åring hade jag kunnat köpa det. Rätt ska vara rätt. Citera
Recommended Posts