HeyHeyMyMy Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 På denna länken kan man hitta de 100 bögigaste skivorna som kommit ut (enligt vissa experter). http://www.out.com/detail.asp?id=24091 Med formeln ((antal egna bögskivor)*101 - summa(skivnr))/(1+2+...+100) kan man sedan få fram ett index på hur bögig man är. (8 * 101 - 313) / 5050 = 0.098 Citera
Appel Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Småkul test Men med tanke på att jag har all musik i Itune-format blir det kanske lite svårt att kolla. Men man kan ju börja fundera när de tre första skivorna på 100i-top finns med i skivsamlingen [ot]. Ziggys första platta är föresten enligt min mening en av de absolut bästa skivor som någonsin gjorts! [/ot] Citera
gdaily Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Jag har tre engelskspråkiga skivor. Bra att jag slapp leta så länge, de låg etta, tvåa och sexa! Citera
Hjort Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Kom igen, det där är ju bara gammal nostalgimusik. Var länge sen jag var på gayklubb, men svårt att tänka mig att de spelar samma gamla dängor år ut och år in. Den där listan verkar mest vara hur eurythmech man är snarare än vad som är gaymusik. Dessutom är det lite bisarrt att ha en sorts blandlista för gaymusik. Är lite skillnad på kultur och musiksmak bland lesbiska i fyrtioårsåldern och 19-åriga homokillar som mest bara vill knulla och knarka (inte för att alla 19-åriga homokillar bara vill knulla och knarka, blabla). Citera
valterego Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 sex plattor. Index 0.085 EDIT: Jävligt förvånad att inte min all time favorit-platta är med: Jesus Christ Superstar (Broadwayversionen så klart). Citera
Appel Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Visst är det så Hjort. Men det är fortfarande kul att göra tester Sen om vi nu ska vara sådana så heter ju ändå tråden "Hur bögig är din skivsamling" och inget om hur medelåldersflatig är den, men det gissar jag beror på en felaktig översättning av OP. Jag antar iof att det är dunkadunkatechno på de flesta ställen oavsett sexuell läggning av publiken. Citera
TotalFarsa Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Se där. En nolla i protokollet. Det hindrar mig inte från att tycka att Johnny Depp är en rasande attraktiv man. Citera
Jennez Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Se där. En nolla i protokollet. Det hindrar mig inte från att tycka att Johnny Depp är en rasande attraktiv man. Så rasande PK av dig då. Hade en skiva men orkar inte räkna. Tre om man räknar in sambons skivor. Citera
gdaily Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 (inte för att alla 19-åriga homokillar bara vill knulla och knarka, blabla).Det är väl exakt vad alla 19-åriga killar vill, homo såväl som straighta. Citera
Matfrid Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Inte orkar jag hålla på med någon formel, men jag har massor av de där skivorna och dom är bra. Så det så. Citera
thestonk Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Med 41 av de där plattorna orkar man inte indexberäkna. Citera
ShazPur Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Hade nio av dem (0.101) Alla Bowie, Queen, Kate Bush samt Rocky Horror och Sgt Pepper. Hade de fått med några Sparks-skivor hade indexet blivit högre. Citera
Basen Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Hade 26 av albumen. Antar att det gör mig till cirka kvartshomo. Kan stämma, hade förmodligen ställt upp på Morrissey när jag var kåt och knarkig 19-åring. Citera
omalley Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Oj jävlar i havet.... va fan ska jag säga till frugan när hon vaknar imorgon En del bra tips förövrigt Citera
devalanteriel Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Med 41 av de där plattorna orkar man inte indexberäkna. Dito, fast jag äger 43 av dem. Två som jag inte har hört. Citera
Jennez Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Dito, fast jag äger 43 av dem. Två som jag inte har hört. Och där sket ännu en björn i skogen. Citera
Pey Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 20-ish, varav några stycken tillhör mina absoluta favoritskivor. Ganska lagom gay alltså. Hooray. Citera
jozoa Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Lite smålöjligt att typ vartenda The Smiths-album är listat. Sen förtstår jag inte ritkigt vad som är gay med Nirvana? Citera
hampulito Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Kom igen, det där är ju bara gammal nostalgimusik. Var länge sen jag var på gayklubb, men svårt att tänka mig att de spelar samma gamla dängor år ut och år in. Den där listan verkar mest vara hur eurythmech man är snarare än vad som är gaymusik. Dessutom är det lite bisarrt att ha en sorts blandlista för gaymusik. Är lite skillnad på kultur och musiksmak bland lesbiska i fyrtioårsåldern och 19-åriga homokillar som mest bara vill knulla och knarka (inte för att alla 19-åriga homokillar bara vill knulla och knarka, blabla). Sjukt inlägg! Jag fick nästan en chock! Citera
honest99 Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Eller är jag bara gammal? Citera
ackeman Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Hur kan man som Gdaily bara ha 3 engelskspråikga skivor? Citera
Recommended Posts