MacDaddy Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Är det bara jag som märkt att det är fler inne på ipoker är jag iaf sett tidigare. 28-30K va det i måndags och det är sällan jag sett ens 23K tidigare. Nu vid 00:30 är det fortf. 18K inne. Vad beror det på? Citera
okocha Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Är väl alltid mer action på ipoker i början av månaderna, troligen folk som satsar på en bra plats i något rakerace, sen ger de upp efter någon vecka när de inser att det inte är värt pengarna att racegrinda. Sen är dom ändå tillbaka nästa månad... Citera
ackeman Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 jag vet inte om det händer något speciellt ikväll, men iPoker är ett nätverk som blir allt populärare. Titta på http://www.pokerscout.com. Citera
Akumila Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Är väl alltid mer action på ipoker i början av månaderna, troligen folk som satsar på en bra plats i något rakerace, sen ger de upp efter någon vecka när de inser att det inte är värt pengarna att racegrinda. Sen är dom ändå tillbaka nästa månad... Jag tror inte på din teori. Det kan ju inte vara så många som satsar på rakerace, om man jämför med antalet hobbylirare. Hade det varit antal bord som hade mätts, hade det varit en annan sak. Citera
okocha Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Räknas inte en spelare som sitter på 16 bord 16 gånger? Citera
Akumila Postad 9 September , 2008 Rapport Postad 9 September , 2008 Räknas inte en spelare som sitter på 16 bord 16 gånger? Aha. Om man räknar så är det ju klart möjligt, men jag fick för mig att det var "antal inloggade" eller något sånt och då lär de ju inte göra det, fast när jag tittar nu står det bara "Players", så jag vet inte. Citera
The Grand Bark Postad 10 September , 2008 Rapport Postad 10 September , 2008 Pokerplex har nyligen flyttat till iPoker, fast vad det betyder i spelarantal vet jag inte. Citera
sexyterran Postad 10 September , 2008 Rapport Postad 10 September , 2008 Pokerplex har nyligen flyttat till iPoker, fast vad det betyder i spelarantal vet jag inte. inget förmodligen Citera
Recommended Posts