Hjort Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Jag hatar både Nokia och Ericsson. Finns det något telefonhelvete där man aldrig behöver vänta mer än 3s för byte mellan kärnfunktioner (telefon, kontaktlista och sms) och som inte har retarderat interface eller är för stor för att ha i framfickan? Citera
Crappy Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Jag hatar både Nokia och Ericsson. Finns det något telefonhelvete där man aldrig behöver vänta mer än 3s för byte mellan kärnfunktioner (telefon, kontaktlista och sms) och som inte har retarderat interface eller är för stor för att ha i framfickan? Akta dig för för Xperia, provade den, vilket fiasko! Bla. tar det 10 sek innan den tar bilden efter att man tryckt. Resten är bara segt, segt och ännu segare. Citera
Big Less Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Jag hatar både Nokia och Ericsson. Finns det något telefonhelvete där man aldrig behöver vänta mer än 3s för byte mellan kärnfunktioner (telefon, kontaktlista och sms) och som inte har retarderat interface eller är för stor för att ha i framfickan? Nokia 5110. Det finns inga för stora mobiler. Bara för små framfickor. Citera
DrRoland Postad 18 December , 2008 Rapport Postad 18 December , 2008 Mobiler suger. Jag har en billig från Clas Ohlson som jag bara slår på för att ta emot paketavier i form av sms. Köpte den jag också. Nokia 1200. Duger gott om man bara ska ringa eller skicka sms vilket är det normala användningsområdet för en mobiltelefon. Citera
Recommended Posts