Gå till innehåll

railtråd för $25K headsup på ftp


Jonasson

Recommended Posts

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Känns som att alla som verkar känna/veta vem han är föraktar honom mer eller mindre. Någon som känner för att förklara?

 

Undrar samma som jackbalsam. Tycker det ser pissdåligt ut. Men sen är jag ju knappt vinnande på PLO100 heller.

 

Dumt av honom, nu tog slaktarn hela pengen. :ola:

 

Mer eller mindre alla där uppe verkar tro att han är på en kaibuxxe-run och att det bara är en tidsfråga innan han losar allt, precis som kai gjorde.

Dom tycker han är usel helt enkelt...

Kan vara en av anledningarna till att PA inte ville deala.

Fast den största anledningen var väl att det var 560k till 1an och 320k till 2an.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer eller mindre alla där uppe verkar tro att han är på en kaibuxxe-run och att det bara är en tidsfråga innan han losar allt, precis som kai gjorde.

Dom tycker han är usel helt enkelt...

Kan vara en av anledningarna till att PA inte ville deala.

Fast den största anledningen var väl att det var 560k till 1an och 320k till 2an.

 

 

Många skulle komma före innan jag valde spela HU mot slaktarn.

Han är riktigt grym på omaha, och det kommer från mig som väldigt sällan ger creds till någon på omaha. Sen så kommer han busta säkert busta för eller senare men det beror nog mer på att han är för mycket gambler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer eller mindre alla där uppe verkar tro att han är på en kaibuxxe-run och att det bara är en tidsfråga innan han losar allt, precis som kai gjorde.

Dom tycker han är usel helt enkelt...

Kan vara en av anledningarna till att PA inte ville deala.

Fast den största anledningen var väl att det var 560k till 1an och 320k till 2an.

 

Förlorade verkligen han allt? Han spelar ju på de högsta borden nu igen iaf.

Men han kan ju ha varit gul och gjort comeback iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många skulle komma före innan jag valde spela HU mot slaktarn.

Han är riktigt grym på omaha, och det kommer från mig som väldigt sällan ger creds till någon på omaha. Sen så kommer han busta säkert busta för eller senare men det beror nog mer på att han är för mycket gambler.

 

Jag har sett honom alldeles för lite för att uttala mig om hans kompetens.

Men det lilla jag har sett har inte imponerat, dock mkt möjligt att jag inte har förstått det fullt ut.

 

Såg Durr och Ivey dissa honom rejält och med PAs "lol deal!?!" och en del andra uttalanden fick jag den uppfattningen :mrgreen:

 

edit: Om det nu är han på bilden har jag iofs själv spelat mot honom på annan sajt, för ett rätt bra tag sedan. Om det nu var han på kontot.

Min not på honom var bl.a. att han överspelade usla drag, även multivägs, så en gambler är han sannerligen.

Om han nu skulle busta får vi ju hoppas att han hinner med att gula Durr innan den dagen kommer :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlorade verkligen han allt? Han spelar ju på de högsta borden nu igen iaf.

Men han kan ju ha varit gul och gjort comeback iofs.

 

Tror han tappade typ 3/4-4/5 av alla de miljoner han drog in på Kaibuxxe kontot när han blev FTP pro. Så gul var han inte, trots tappet fanns fortfarande en hel del kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...