deppa Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Vet ej om jag postar på rätt ställe men jag chansar. Har lirat lite grann på er site, helt okej tycker jag. Men jag blir lite irriterad att man inte kan sitta där man vill alltså att centrera sin plats. Stars har sådan centrering möjlighet och det känns bra att kunna sitta där man vill! Kan det vara en ide´? Jag tycker att det är lite jobbigt att spela med flera fönster uppe och att hitta sig själv:oops: Kanske det är bara jag men jag frågar iallafall. Citera
*Adde* Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Det är väl lite jobbigt att inte kunna välja, men det finns betydligt större brister i Ongameklienten: Varför, varför, varför kan man inte filtrera i lobbyn? Det är helt obegripligt att detta inte går. Citera
strater Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Det är väl lite jobbigt att inte kunna välja, men det finns betydligt större brister i Ongameklienten: Varför, varför, varför kan man inte filtrera i lobbyn? Det är helt obegripligt att detta inte går. att inte kunna rebuya smidigt är ju dock myyycket värre Citera
Mr_Fille Postad 10 September , 2008 Rapport Postad 10 September , 2008 ytterliga fråga .. Finns nåra planer på att införa en time bank? Grymt frustrerande ibland när man har svåra beslut o tiden är knapp. Citera
gdaily Postad 10 September , 2008 Rapport Postad 10 September , 2008 Vet ej om jag postar på rätt ställe men jag chansar Nix, redkings har en egen sajttråd, fortsätt där. (Sedan är alla frågor du ställt nätverksfrågor, varför iPokernätet har den lösningen, så redkings kommer ändå inte kunna ge något vettigt svar). Citera
Recommended Posts