Gå till innehåll

Vilken ongame site ska jag välja?


Existing-user

Recommended Posts

Krav är

 

*Mycket sng trafik

 

*uttag till visa eller direkt till bankkonto

 

*Går att få en bra rakeback deal

 

*SNG trafiken är likadan på alla ongame siter.

 

*Bestpoker och Pokerloco vad jag vet.

 

*Rakeback är förbjudet, satsa på rullande reload bonusar. Det bästa man kan få är *8 (vissa får *7 men det är svårt att hitta).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Vill du ha rakeback eller bonus. Dvs turrelir eller CG?"

 

Och mitt svar är att jag lirar turneringar.

 

Okej, jag fattar faktiskt inte vad han snackar om heller...

 

Nätverket erbjuder som sagt ingen RB officiellt, och rullande bonusar är det bästa officiella du kan få 8x. Detta motsvarar 62,5% och mycket bättre än så går oftast inte att få. I vissa speciella fall har man som sagt varit extra påhittiga, men om du inte lirar extra mycket så kanske man inte behöver sikta högre än så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag fattar faktiskt inte vad han snackar om heller...

 

Nätverket erbjuder som sagt ingen RB officiellt, och rullande bonusar är det bästa officiella du kan få 8x. Detta motsvarar 62,5% och mycket bättre än så går oftast inte att få. I vissa speciella fall har man som sagt varit extra påhittiga, men om du inte lirar extra mycket så kanske man inte behöver sikta högre än så?

 

Kära lilla vrakis förstår du inte vad jag säger?

 

Jo RB är inte tillåtet, men som alltid är skinsen ett steg före och kommer på nya sätt att gå förbi detta dock erbjuder dem ingen 62.5% rb men som många säger är bonusarna ganska kassa för CG lirare därför undrade jag vilket som han var intresserad av.

 

Förstår du nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snor tråden lite eftersom även jag spelar mycket SnG. :-)

 

Går 8x-bonusarna via affiliates, och är det precis som med rakeback att man är körd om man redan är reggad på en sida?

 

Vad gäller för skatt? Enligt skattetråden så är Eurobet, Bet24 och Canbet skattefria. Första inlägget är lite out of date dock, och det är svårt att söka igenom så många inlägg efter vettig info...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära lilla vrakis förstår du inte vad jag säger?

 

Jo RB är inte tillåtet, men som alltid är skinsen ett steg före och kommer på nya sätt att gå förbi detta dock erbjuder dem ingen 62.5% rb men som många säger är bonusarna ganska kassa för CG lirare därför undrade jag vilket som han var intresserad av.

 

Förstår du nu?

 

Så det finns sajter som erbjuder 45%+ i rb? Vet att det fanns en som erbjöd 55% men trodde att de la ner när alla andra sajter ändrade från *7 till *8?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag fattar faktiskt inte vad han snackar om heller...

 

Nätverket erbjuder som sagt ingen RB officiellt, och rullande bonusar är det bästa officiella du kan få 8x. Detta motsvarar 62,5% och mycket bättre än så går oftast inte att få. I vissa speciella fall har man som sagt varit extra påhittiga, men om du inte lirar extra mycket så kanske man inte behöver sikta högre än så?

 

Det finns ju dom som ger ut 8* bonusen + ca 20-25% på resterande rejk, så med andra ord:

 

låt oss säga att du rejkar 100$ kommer du få 62,5$ på din rullande bonus, sen på dom 37,5 som blir över får du tex 25% som blir 9,375$ med andra ord får du tilbaka 71,875$ av 100$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära lilla vrakis förstår du inte vad jag säger?

 

Jo RB är inte tillåtet, men som alltid är skinsen ett steg före och kommer på nya sätt att gå förbi detta dock erbjuder dem ingen 62.5% rb men som många säger är bonusarna ganska kassa för CG lirare därför undrade jag vilket som han var intresserad av.

 

Förstår du nu?

 

Nää... Klart att RB:n ska vara sämre för CG, de betalar ju såååå mycket mindre i rejk än oss andra turrespelare! Så varför skulle de få nåt motsvarande?

 

Det finns ju dom som ger ut 8* bonusen + ca 20-25% på resterande rejk, så med andra ord:

 

låt oss säga att du rejkar 100$ kommer du få 62,5$ på din rullande bonus, sen på dom 37,5 som blir över får du tex 25% som blir 9,375$ med andra ord får du tilbaka 71,875$ av 100$.

 

PM:a gärna! Jag känner till ett sådant skin, men de skinsen får dock inte mycket över efter att de betalt nätverksavgiften till OnGame...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...