Opteron Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 Den gröna kanske är lite bättre om man har backat riktigt många dollars Citera
Caroline87 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Har inte den "riktiga" ett understreck? jo.. Citera
Opteron Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 hoho =) Fi är reg och whina i chatten innan han syna river =) Full Tilt Poker, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: knobelpopel (SB): $320 HERO (BB): $266 dummundbloed (UTG): $213 deep_unit (CO): $173 jlwheeler (Button): $178 Dealt to HERO A:spade: 9:spade: Pre-flop: (3 folds), knobelpopel raises to $7, HERO calls $5 Flop: ($15) 9:diamond: 7:heart: 4:heart: (2 Players) knobelpopel bets $12, HERO calls $12 Turn: ($39) 9:club: (2 Players) knobelpopel bets $30, HERO raises to $94, knobelpopel calls $64 River: ($227) A:club: (2 Players) knobelpopel checks, HERO bets $153, knobelpopel calls $153 Results: knobelpopel Showed 3:spade: 3:diamond: HERO Showed A:spade: 9:spade: HERO wins $531 Citera
Neuen Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Den gröna kanske är lite bättre om man har backat riktigt många dollars hahaha.. ja faktiskt. Gillar du att straffa dig själv så är den väl mest rätt. Du kan alltid testa stå på den. FAN! va ont Citera
Opteron Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 Gah, orkar verkligen inte. Spela en session nu och ytterligare 3 inköp under EV... adskladkl JULI 2009 ska jogga en mil nu =/ Citera
animalplanet Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Intressant prat om kaffe. Jag är en stor kaffe fantast, älskar kaffe. Dricker många koppar varjedag. Jag är simpel, har en standard bryggare och kör svartkaffe. Verkar dock finnas en hel del mer att utforska. Någon bra sida du kan tipsa om att läsa lite info om. Första tanke när man läst dina kaffe inlägg är att det kostar en del, mot standardbryggaren i svenskahem. Tipsa gärna om du orkar, allt är välkommet! gl, snart springer du över ev igen Citera
Opteron Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 Så sjukt död... 8km i strax-under-spya-takt tillsammans med johnoss - 18 carats gold... Nu ska jag avnjuta en iskall folköl en varm dush och en gainomax Citera
Opteron Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 Intressant prat om kaffe.Jag är en stor kaffe fantast, älskar kaffe. Dricker många koppar varjedag. Jag är simpel, har en standard bryggare och kör svartkaffe. Verkar dock finnas en hel del mer att utforska. Någon bra sida du kan tipsa om att läsa lite info om. Första tanke när man läst dina kaffe inlägg är att det kostar en del, mot standardbryggaren i svenskahem. Tipsa gärna om du orkar, allt är välkommet! gl, snart springer du över ev igen Har hållit på och lekt runt med espressomaskin etc men det trevligaste sättet att dricka kaffe (jag gillar också svart vanligt kaffe) jag hittat är helt klart presskaffe med nymalda bönor. Har en bodum pressbryggare och är jättenöjd men skulle jag kan absolut tänka mig att denna är absoluta nöten: aeropress Kombinera med deras kaffekvarn och du ökar du kanske din totala livskvaliten med 7% Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Idag har jag backat ett inköp, ätit lunch med en klassiskt solbränd miami =), mycket trevligt, och beställt den gröna spikmattan. Om några timmar ska jag iväg o klättra för 8e gången på 10 dagar, riktigt skoj för tillfället Citera
nordkvist Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 aeropress Kombinera med deras kaffekvarn och du ökar du kanske din totala livskvaliten med 7% Blev rätt sugen på att beställa hem den här. =) Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Blev rätt sugen på att beställa hem den här. =) Skriv en minirecention sen är du snäll =) Citera
Miami Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 hahah vafan vilken bild du lägger upp på mig! Tur det bara är killar på det här forumet. Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 hahah vafan vilken bild du lägger upp på mig! Tur det bara är killar på det här forumet. tog ju bara två bilder totalt så fick ta den som fanns Du har ju ändå tjej så men lovar att ta en bra bild nästa gång vi ses =) Citera
Miami Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 tog ju bara två bilder totalt så fick ta den som fanns Du har ju ändå tjej så men lovar att ta en bra bild nästa gång vi ses =) mm utan vidvinkel tack så jag slipper se ut som en dvärg. Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Note to self: Gör fler explo-foldar Citera
Chillarn7 Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Schysst kvalité på bilden. Vad är det för kamera du har? Tror du har sagt det förr men orkar inte leta Citera
okocha Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Note to self: Gör fler explo-foldar Jag sätter den noten på mig själv också om det går bra. Citera
Roob Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Schysst kvalité på bilden. Vad är det för kamera du har?Tror du har sagt det förr men orkar inte leta Bilden tagen med modell: Canon EOS 5D fish... Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Schysst kvalité på bilden. Vad är det för kamera du har?Tror du har sagt det förr men orkar inte leta tyckte det var en inte helt lyckad bild men tack iaf =) Har en Canon 5D, satt ett sigma 20mm f/1.8 på kameran idag. Jag sätter den noten på mig själv också om det går bra. sure, np =) Citera
megaspappa Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Funderar på att köpa en spikmatta. http://www.medistore.se/default.aspx?main=/svenska-spikmattan-classic-for-rygg-p-1725-c-480.aspx&gclid=CI7Ik_-y4ZsCFQESzAodnSXsBQ Ser ju mycket tuffare ut än den fjolliga som säljs ungefär överallt? Nån som har nån åsikt? =) Trendiga spikmattan utlovar bot och lindring - för dyra pengar. Men Luleåbon Jan Hagström hittade en billigare mirakelkur: en dörrmatta för 39 kronor. http://www.expressen.se/halsa/1.1639096/jan-haller-sig-pa-dorrmattan Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Trendiga spikmattan utlovar bot och lindring - för dyra pengar. Men Luleåbon Jan Hagström hittade en billigare mirakelkur: en dörrmatta för 39 kronor. http://www.expressen.se/halsa/1.1639096/jan-haller-sig-pa-dorrmattan men är den schteek? Citera
Opteron Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2009 Fick hem spikmattan nu, funderar på att tilta lite nästa session för att verkligen sätta den på prov =) Kolla igenom kylskåpet och upptäckte en praktiskt taget orörd extralagrad cheddar som börjat mögla i hörnet så kände mig tvingad att göra en macka till lunch Ungsbakad rosmarin-skinka god ost (skär bort eventuellt mögel) god olivolja svartpeppar tomat baguette Citera
Metaddict Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 mm utan vidvinkel tack så jag slipper se ut som en dvärg. Men du är ju en dvärg? Citera
Neuen Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 hur länge kan du ligga på mattan i bar överkropp? (utan tilt) Citera
Recommended Posts