Opteron Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 900 ner för dan såhär långt, tycker jag spelar jättefin poker. 600 under EV (sjätte speldan i rad jag är under EV) Dessutom massa setups åt fel håll, whine whine Känns hyfsat solitt iaf, nu tänker jag köpa en kyckling och gå o bada =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Köpte för övrigt nya kaffebönor imorse, tror de är de godaste jag smakat hittils i pressbryggare... Nån som vet några godare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jol74 Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Köpte för övrigt nya kaffebönor imorse, tror de är de godaste jag smakat hittils i pressbryggare... Nån som vet några godare? Sök på Kopi Luwak. Dessutom är det perfekt om du vill ha ett intressant samtalsämne när du bjuder på det. Lite dyrt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Sök på Kopi Luwak. Dessutom är det perfekt om du vill ha ett intressant samtalsämne när du bjuder på det. Lite dyrt dock. Jo =) Har planerat att testa det nån gång vid passande tillfälle men lite dyrt som vardagskaffe, speciellt mtp att jag är ner 4.6k på månaden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 vikket slan du e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 vikket slan du e slan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 slan? Googla fram att det var en diss ^^ plussa 3 dollar på kvällsgrinden, yay.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 vikket slan du e fowran nu tar vi och lugnar ner oss och kryar på oss...aight! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Haha, SLAN, det ordet brukar jag dagligen vid olika "disstillfällen". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Vad är det för bönmix? Jag kör på "Mokaflors espressoblandning med 80% Arabica-bönor och 20% Robusta. ". Finns på kaffegrossisten, mycket bra kaffe. Men kanske dags att pröva nått nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Det är massa blandade arabica-bönor, vill ha robusta i min espresso men spontant känns som man kan hoppa det i presskaffe. Förra påsen jag använde var nån arvid nordquist med bara arabica från kenya, detta är klart snäppet godare. Har nån 80/20-espresso-blandning hemma dock som jag kan testa laga presskaffe på. Dagens hand Full Tilt Poker, $1/2 Hold'em Tournament, 6 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: the_Goldhawk (UTG): $200 Schorsch61 (UTG+1): $240 TheKelp (MP1): $215.59 ReverendOly (MP2): $226 HERO (CO): $413.32 slimster777 (Button): $84.95 Dealt to HERO Q:spade: Q:diamond: Pre-flop: ReverendOly raises to $7, HERO calls $7, (1 folds), Schorsch61 calls $6, (1 folds) Flop: ($23) 7:spade: 4:diamond: Q:club: (4 Players) Schorsch61 checks, ReverendOly bets $16, HERO calls $16, (1 folds) Turn: ($55) K:club: (3 Players) ReverendOly checks, HERO folds Results: ReverendOly wins $53 Nu ska jag köpa en grillad kycklig och åka o bada lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Finns det ingen varning på fulltilt när man klickar på fold när det går att checka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Det är party, trodde verkligen man checka bakom när man timea ut, höll på att ändra betsizen från 38 till 37 och så poff, fold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Sök på Kopi Luwak. Dessutom är det perfekt om du vill ha ett intressant samtalsämne när du bjuder på det. Lite dyrt dock. Köpte för övrigt nya kaffebönor imorse, tror de är de godaste jag smakat hittils i pressbryggare... Nån som vet några godare? Johan och Nyström är mitt favorit rosteri. Till espresso och press kan jag rekommendera alla gråa påsarna (Isola, La Bomba). Men min personliga favorit, både till espresso och aeropress är Monsun Malabar, fantastisk crema! Jag beställer mitt kaffe på Baristashopen, bra leveranstider och oftast bra rostdatum vilket är a och o för bra espresso. Jag använder inte bönor som är äldre än 2 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Är det inte rätt olika krav-specar på kaffe till press resp espresso? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 riktigt skoj hand =) Full Tilt Poker, $1/2 Hold'em Tournament, 6 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: HERO (CO): $187.90 Hocapontaz (Button): $213 rayny1126 (UTG): $228.72 BetmanRobbin (UTG+1): $392.15 DIN__FRU (MP1): $522.50 mashka_ua (MP2): $308.42 Dealt to HERO 4:heart: 4:diamond: Pre-flop: mashka_ua raises to $8, HERO calls $8, Hocapontaz calls $8, (2 folds) Flop: ($27) 7:heart: A:heart: 4:spade: (4 Players) mashka_ua checks, HERO checks, Hocapontaz bets $20, mashka_ua calls $20, HERO calls $20 Turn: ($87) T:heart: (4 Players) mashka_ua checks, HERO checks, Hocapontaz checks River: ($87) T:diamond: (4 Players) mashka_ua checks, HERO checks, Hocapontaz all-in $185, (1 folds), HERO all-in $159.90 Results: HERO Showed 4:heart: 4:diamond: Hocapontaz Showed 5:heart: 5:spade: Hocapontaz wins $25.10 HERO wins $404.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 DIN__FRU (MP1): $522.50 löl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Har inte den "riktiga" ett understreck? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Är det inte rätt olika krav-specar på kaffe till press resp espresso? Jag gillar espressobönor även i press men många föredrar 100% arabica bönor och även mer lättrostade bönor för press. Undvik dock blandningar med hög procent robusta för presskaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Funderar på att köpa en spikmatta. http://www.medistore.se/default.aspx?main=/svenska-spikmattan-classic-for-rygg-p-1725-c-480.aspx&gclid=CI7Ik_-y4ZsCFQESzAodnSXsBQ Ser ju mycket tuffare ut än den fjolliga som säljs ungefär överallt? Nån som har nån åsikt? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 den andra mattan har vassare piggar. vet inte om det är bättre eller sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Funderar på att köpa en spikmatta. http://www.medistore.se/default.aspx?main=/svenska-spikmattan-classic-for-rygg-p-1725-c-480.aspx&gclid=CI7Ik_-y4ZsCFQESzAodnSXsBQ Ser ju mycket tuffare ut än den fjolliga som säljs ungefär överallt? Nån som har nån åsikt? =) avslappningsskala innan sömn 1-10: endast runk = 6 endast spikmatta = 4 spikmatta + runk = 8 10a är kanske att ligga på mattan och bli riden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 De fjolliga har som sagt sjukt vassa piggar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Funderar på att köpa en spikmatta. http://www.medistore.se/default.aspx?main=/svenska-spikmattan-classic-for-rygg-p-1725-c-480.aspx&gclid=CI7Ik_-y4ZsCFQESzAodnSXsBQ Ser ju mycket tuffare ut än den fjolliga som säljs ungefär överallt? Nån som har nån åsikt? =) Tjena, jag har testat båda och äger den gröna som du kallar för tuff. Hehe. Den är helt klart mer tuff. Det gör mer ont att ligga på den gröna men den är oxå mindre bekväm. Den anpassar sig lite sämre efter ryggen så du får mest tryck på typ 3 punkter på ryggen. Jag har svårt att ligga på den utan att ha en T-shirt på. Sen är den rätt ful och svår att ta med om du jämför med den "vanliga" som säljs nuförtiden. Den är väldigt stel och plastig. Så jag skulle rekommendera den med små vita plastpiggar. Men om du är lagd åt det lite mera fakir-machokisthållet så kanske den gröna är din kopp av te Det bästa är väl om du kan testa dem innan. Fast kanske inte så lätt. Men jag tror det är 40 dagar öppet köp på den gröna. Fast man orkar ju inte skicka tillbax den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 Funderar på att köpa en spikmatta. http://www.medistore.se/default.aspx?main=/svenska-spikmattan-classic-for-rygg-p-1725-c-480.aspx&gclid=CI7Ik_-y4ZsCFQESzAodnSXsBQ Ser ju mycket tuffare ut än den fjolliga som säljs ungefär överallt? Nån som har nån åsikt? =) men lol.. tillverka en, helst rostiga spikar. Då ser du till att lära dig snabbt innan du åker på en förgiftning of some sort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts