Gå till innehåll

Börja få rakeback på redan reggat konto?


rymz2008

Recommended Posts

skriv till supporten på full tilto säg att du vill att dom ska ta bort ditt konto pga spelberoende

öppna ett nytt om en månad

 

Haha nä sånt där orkar jag inte. Jag har dock mailat dom och frågat ifall dom kan ta bort/låsa mitt nuvarande konto så jag kunde öppna ett nytt, men det gick tydligen inte :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med rakeback via sajter som t.ex StackBack, vem tjänar på det?

Det ser ju så bra ut: jag spelar precis som förut och får tillbaka en del dollar automatiskt utan större ansträngning.

Är det ett sätt att få oss småspelare att spela för högre summor, gå med i fler potter eller vad går det ut på? Det borde finnas någon hake eller?

Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med rakeback via sajter som t.ex StackBack, vem tjänar på det?

Det ser ju så bra ut: jag spelar precis som förut och får tillbaka en del dollar automatiskt utan större ansträngning.

Är det ett sätt att få oss småspelare att spela för högre summor, gå med i fler potter eller vad går det ut på? Det borde finnas någon hake eller?

Någon som vet?

 

Nej det är ingen hake. Du får tillbaka en viss % av den rake du betalat under en viss period.

 

Sen kan man tycka vad man vill om RB-avtal ...men ingen hake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med rakeback via sajter som t.ex StackBack, vem tjänar på det?

Det ser ju så bra ut: jag spelar precis som förut och får tillbaka en del dollar automatiskt utan större ansträngning.

Är det ett sätt att få oss småspelare att spela för högre summor, gå med i fler potter eller vad går det ut på? Det borde finnas någon hake eller?

Någon som vet?

 

Pokerföretaget tar, (för att det är lätt att räkna) låt oss säga 10% av varje pott. Det är raken. Rakebackföretaget frågar pokerföretaget hur mycket dom kan få om dom lockar spelare till siten. Pokerföretaget svarar då att dom kan dela med sig 50% av dom 10% dom tar i rake. Rakebackföretaget ger sen dig som spelare hälften av vad dom får. Siffrorna stämmer ju inte nu, men principen. Då kan man ju tycka att det inte fins några hakar och att alla ser ut att tjäna på detta. Men så enkelt är det ju inte. Men mer om det kan du ju läsa i ngn annan tråd som tar upp ämnet.

 

Edit: såg att LuckyStar skriver ett inlägg typ 8 minuter snabbare än jag.... så han hade redan svarat.... sry...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen är det väl bara att skapa ett nytt konto i t ex din mammas eller pappas namn och föra över pengar med deras kort om dom inte spelar poker. Så måste man väl kunna göra om man som i detta fall har konto på ft men vill ha nytt och få rakeback?

 

Borde gå att göra så, enda nackdelen är väl att man då sitter på samma IP och kan därmed riskera att bli avstängd. Men det är väl bara att dra en lögn isf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att börja få rakeback från StackBack på ett redan registrerat konto på FullTilt? För jag kan ju inte regga ett nytt konto iom att det inte är tillåtet.

 

Några som är rätt duktiga att byta konton är raketherake, där man kan göra retag requests via websidorna. Om andra är sämre på detta vet jag ingenting om, men raketherake har uppenbart rutin på det hela, eller kanske betalar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alternativt kan man ju faktiskt be deras egen rb-sida om rakeback för sitt gamla konto om man vet med sig att man inte följt en affelänk eller åtminstone väntat två månader med att sätta in pengar.

 

De lägger till nya konton med jämna mellanrum, så det kan ta lite olika lång tid. Mig tog det två månader, för de flesta har det gått snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...