TheFool Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Hittade ett halvkomiskt kontoutdrag när jag skulle ta ut pengar här om dagen. Någon som vet om man kan ta reda på vems kontot tillhör enbart via kontonumret? Citera
SoderKrippa Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Hittade ett halvkomiskt kontoutdrag när jag skulle ta ut pengar här om dagen. Någon som vet om man kan ta reda på vems kontot tillhör enbart via kontonumret? Posta på flashback ang. sådant är väl ett tips. Spontant så känns väl nej som ganska givet? /SK Citera
Jennez Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Vad var det som var så roligt med kontoutdraget då? Citera
TheFool Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Yes, jag får prova. Tror själv inte heller att det går, men man vet ju aldrig. Skulle varit riktigt kul att veta vems kontoutdraget tillhör eftersom jag inte bor i landets största stad;-) Kanske postar en bild på kontoutdraget i fråga om jag kommer underfund med hur man laddar upp (vilket jag för övrigt inte orkat sätta mig in i). Citera
TheFool Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Vad var det som var så roligt med kontoutdraget då? Nu måste jag väl lära mig att ladda upp! Citera
Jennez Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Har du bilden på datorn är det bara att gå in på photobucket.com eller motsvarande. Hur man gör är enkelt beskrivet när du kommer in på sidan. This. Thread. Is. Worthless. Without. Pics. Citera
TheFool Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Har du bilden på datorn är det bara att gå in på photobucket.com eller motsvarande. Hur man gör är enkelt beskrivet när du kommer in på sidan. This. Thread. Is. Worthless. Without. Pics. Meningen var egentligen inte att ladda upp bilden utan att för eget intresse ta reda på vems kontoutdraget tillhör. Eftersom det tydligen finns fler (Jennez;-) ) som delar min nyfikenhet skall jag försöka fixa en bild! Citera
Andrew_W Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Jag hittade en plånbok på krogen en gång. Den innehöll foton på glada småbarn, ett ikea family-kort och ett kontoutdrag som visade på några hundralappar på kontot. Kändes inte fullt lika roligt som jag förväntar mig kontoutdraget vi snart ska få se. Citera
Drunken_Penguin Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Meningen var egentligen inte att ladda upp bilden utan att för eget intresse ta reda på vems kontoutdraget tillhör. Eftersom det tydligen finns fler (Jennez;-) ) som delar min nyfikenhet skall jag försöka fixa en bild! Jag backar upp Jennez nyfikenhet varje dag i veckan. Pic please! Eller i alla fall som minst en förklaring till varför kontoutdraget var så roligt... Citera
SoderKrippa Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 126 betalningar på martinshop.se är min gissning. Får, kossor, hönor etc. obv. /SK EDIT: Man hittar ju rätt bra till djuravdelningen, så varsågoda... http://www.martinshop.se/dolly/cid/104_2121/pid/4071 Citera
gdaily Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 1 mille på personkontot till 0% ränta tippar jag på Citera
SoderKrippa Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 1 mille på personkontot tillv0% ränta tippar jag på Vore nästan sjukare än lammet imo. /SK Citera
TheFool Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Själv tycker jag att det var lite lustigt. Se och bedöm själva: By the way, sjunger inte allas vår Amanda Jenssen något i stil med "blowjobs make the world go round"? Citera
SoderKrippa Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 lol Rätt skoj ja, och jag betraktar mig som segrare över ola iaf /SK Citera
gdaily Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Jupp, "blåsningen" var ju en insättning Citera
Dead-Inside Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Uh, du har sett plusset va? Antagligen nån polare som betalat in pengar på ditt konto och skojat till det. Edit: Stor humor btw. Citera
TheFool Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2008 lol Rätt skoj ja, och jag betraktar mig som segrare över ola iaf /SK Ja, du får väl anses ha segrat över Ola den här gången Om det ändå vore så väl Dead-Inside, kontot är ju fortfarande inte mitt Citera
Jennez Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Det var ju 1000 spänn insatta, troligen ngn polare som driver bara. Men kul likafullt! Jag ska fan börja med det om jag ger pengar till ngn (varför har man inte tänkt på det tidigare???). Citera
eurythmech Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Kommer ni från 2002 eller? Citera
TotalFarsa Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Det var ju 1000 spänn insatta, troligen ngn polare som driver bara. Men kul likafullt! Jag ska fan börja med det om jag ger pengar till ngn (varför har man inte tänkt på det tidigare???). En klassiker är ju att skriva Chat Noir (lokala strippjointen i Gbg) när man gör en överföring till en polares konto. Dubbelt upp om han har gemensamt med sambon/frugan Citera
greywolf Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 sånt där är ju standard kokain, striptease, KPMLR osv brukar jag plita ner när jag för över pengar. Citera
TheFool Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Postad 1 September , 2008 En klassiker är ju att skriva Chat Noir (lokala strippjointen i Gbg) när man gör en överföring till en polares konto. Dubbelt upp om han har gemensamt med sambon/frugan Den lilla detaljen som gör något sådant suspekt är plusset framför summan;-) Fast det kanske är just det som gör det kul Citera
anth Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Den lilla detaljen som gör något sådant suspekt är plusset framför summan;-) Fast det kanske är just det som gör det kul Någon som är väldigt nöjd med din arbetsinsats? Skämt å sido - har du frågat banken? Citera
sexyterran Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Kommer ni från 2002 eller? nej men var inte så baaaaall! Citera
Recommended Posts