zidane84 Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Börjar bli en aning förbannad på Full tilt nu asså. Mitt konto blev helt plötsligt bannat utan anledning i förrgår. Utan förklaring. Jag multitablar SNG på sidan och jag är inte den enda som råkat ut för detta den senaste helgen. Detta är det största skämtet jag varit med om. Har ännu inte fått nån info om vad som händer eller kunnat logga in på sidan. På 2+2 så kan man läsa om flera stycken som varit med om detta. http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=287392 Citera
gdaily Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Vore väl värre om de bannade med varning, så att eventuella bottar kunde dra öronen efter sig Förra gången det hittades bottar så klagade precis alla på att de inte stängde av snabbt. Däremot ska de såklart ge klara besked om vad som händer, och exakt vilken tid det förväntas ta. Citera
zidane84 Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Jo det e klart. Men man vill ju som sagt ha besked liksom. Ett simpelt mejl tillbaka från supporten vore ju trevligt liksom. Citera
Rebonius Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Det som Stars använde (använder?) tyckte jag att var rätt bra även fast det kunde bli stressigt om man hade många bord. Det kom helt enkelt upp en liten ruta med "konstiga bokstäver" (har ingen aning om vad det heter), som en dator inte kan avläsa utan man måste fylla in dom själv. Citera
zidane84 Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Det som Stars använde (använder?) tyckte jag att var rätt bra även fast det kunde bli stressigt om man hade många bord.Det kom helt enkelt upp en liten ruta med "konstiga bokstäver" (har ingen aning om vad det heter), som en dator inte kan avläsa utan man måste fylla in dom själv. Det är ju bra mycket bättre att göra på det sättet än att bara banna direkt och sena få vänta (vem vet hur länge?) på att få tillbaka sitt konto. Citera
Recommended Posts