Gå till innehåll

Börja spela CG? Bankrulle 500kr, nivå?


rymz2008

Recommended Posts

Tänkte på skojj börja spela lite cashgames på SvS efter att jag nött sng's på FullTilt ett bra tag. Tänkte att jag sätter in 500kr, men vilken nivå ska jag börja på? Detta är då enbart hobbylir, har inga mål att nå eller liknande.

 

Hur gick det när du lirade SNG på FullTilt?

 

Varför inte spela SNG på SvSpel till att börja med och ev jobba upp en rulle.

 

Kolla din statistik på sharkscope.com annars så ser du din ROI.

 

GL! annars 0,50/1,00, ha i åtanke att på sv spel är 200 x BB i inköp jämfört med många övriga siter som har 100 x BB. (ej helt 100% säker om hela Boss har 200 x BB)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det när du lirade SNG på FullTilt?

 

Varför inte spela SNG på SvSpel till att börja med och ev jobba upp en rulle.

 

Kolla din statistik på sharkscope.com annars så ser du din ROI.

 

GL! annars 0,50/1,00, ha i åtanke att på sv spel är 200 x BB i inköp jämfört med många övriga siter som har 100 x BB. (ej helt 100% säker om hela Boss har 200 x BB)

 

Jorå det flöt på bara bra. Kanske är en bra idé att börja med, för jag har speccat en del på 20+2 nivån och där verkar spelarna RIKTIGT kassa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest har väl NL1 elelr något sådant om jag inte missminner mig. Ganska trist att sitta med en 100bb stack osm innehåller $1 men det är väl ungefär va du har rulle för.

 

Bättre du sätter din 5-hunka på en säker trippel så du har en prober rulle att lira NL100 för iaf. Bommar du väntar du bara på nästa barnbidrag och sätter in en ny 5-hunka. Upprepa tills det lyckas imo imo

 

(=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, du har 500 kr vilket räcker till 2,5 inköp på lägsta nivån och frågar vars du ska spela. du ska nog inte spela något annat än 20kr sngs imo.

 

själv började jag med en hundring men det är en annan sak 8-)

Perfekta lilla tråden för dig, Du fick bli en besserwisser samt få in lite skryt

 

GG NO RE ETC:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...