Ripperkof Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 I princip ingen historik. FI har varit aggro de 6-7 händer vi spelat. Full Tilt Poker Game #786334525: Table Monroe (6 max) - $2/$4 - No Limit Hold'em - 12:58:50 ET - 2008/08/30 Seat 2: FI ($471) Seat 3: HERO ($374) Seat 4: Feg FI ($172.50) *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO HERO raises to $14 Feg FI folds FI calls $10 *** FLOP *** FI checks HERO bets $24 FI calls $24 *** TURN *** FI has 15 seconds left to act FI bets $36 HERO raises to $122 FI calls $86 *** RIVER *** FI has 15 seconds left to act FI bets $311, and is all in HERO - ? Syn? Fold? Dra ur modemkabeln för disconnect-protect? Citera
Dead-Inside Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Massa call överallt. Bryter armen medans jag synar btw. Citera
ProToss Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Massa call överallt. Bryter armen medans jag synar btw. Plus att musen krossas och datorbordet går sönder. Citera
hampulito Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Jag tar synen, känns mycket som ett bustat drag. Citera
Metaddict Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Jag är rätt tveksam till turnspelet. Som spelat finns det för många kioskmongon för att river inte ska vara syn. Tror jag. Citera
jon2 Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Ser inte hur du ska vara bra mot fis range pa turn. Om fi ar bra har han en polariserad range mellan air och notter. Ser inte hur fi ska sitta pa air har, mojligtvis ett bra combodrag. Sen att syna och comitta en san stor del av stacken ur poss kan omojligt vara + ev mot standard fi. Nar han rr ar pa turn kan jag garnatera dig att han staller 90 % av gangerna pa rivern sa bestam dig pa turn om du ska ga med JJ for varde. Jag sager fold Citera
folkhemmet Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Tror att han bluffar. Satt säkert med en öppen stegchans typ 6 4. Citera
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Ser inte hur du ska vara bra mot fis range pa turn. Om fi ar bra har han en polariserad range mellan air och notter. Ser inte hur fi ska sitta pa air har, mojligtvis ett bra combodrag. Sen att syna och comitta en san stor del av stacken ur poss kan omojligt vara + ev mot standard fi. Nar han rr ar pa turn kan jag garnatera dig att han staller 90 % av gangerna pa rivern sa bestam dig pa turn om du ska ga med JJ for varde. Jag sager fold Hero har postition och är den som raisar på turn. Citera
Rebonius Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 kallsyn turn väl? Jag synar turn och som spelat synar jag river. Tror att han bluffar.Satt säkert med en öppen stegchans typ 6 4. Kommentera inte när du inte vet vad du pratar om. Citera
jon2 Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Hero har postition och är den som raisar på turn. Fiskigt av mig, helt annat lage da. Syn pa rivern kan inte vara daligt som spelat. Citera
cab Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Tror att han bluffar.Satt säkert med en öppen stegchans typ 6 4. Kommentera inte när du inte vet vad du pratar om. Killen vill spela kvällens frirulle och därför vill göra "seriösa" poster Citera
Recommended Posts