Lisa87 Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Antar att du beställer det någon vill ha till deras adress istället för din adress.. Citera
vx2k Postad 19 September , 2008 Rapport Postad 19 September , 2008 Man ska ju steka med deras produkter på stan för fan Gå runt i en FTP hoodie och liksom "jag spelar på FTP, vem fan är du..?" :DD lol haha helt rätt! Citera
bananuz Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Hela den här tråden måste ju vara en gigantisk level. Särskilt inlägget om han som försökte sälja sin använda reklamhuvtröja för 500 spänn. Citera
Tottyville Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Gillar du å festa loss på den lokala pizzakrogen fre & lör så tycker du förmodligen att dom här tröjorna e sjukt snygga. Wp. Citera
tågrånarn Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Gillar du å festa loss på den lokala pizzakrogen fre & lör så tycker du förmodligen att dom här tröjorna e sjukt snygga. Wp. Sen kan man sälja den till valfri pizzabagare med pitchen "Har du denna på ert homegame kommer du få så sjukt mkt cred, du är ju lixom nästan fulltilt-pro" Citera
Gäst Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 hahahaha sjukt mycket guldkorn i den här tråden, A+! Citera
JohnH Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Jag har en 2004ans modell av tshirt a la Bestpoker. Samma site som Carl den store lirar. Helt oanvänd och nydoften sitter kvar. Citera
tågrånarn Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Jag har en 2004ans modell av tshirt a la Bestpoker. Samma site som Carl den store lirar. Helt oanvänd och nydoften sitter kvar. Kan du fixa den med CDS-doft så bjuder jag 8 riksdaler Citera
Recommended Posts