Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
How bad do you want it? 8-)

Har en Full Tilt Hoodie.

OW-HDYt.jpg

Använd och tvättad 1 gång, du får den för en femhundring. Storlek M (nästan L, men du vet amerikanare, bendin' the truth) Sthlm.

500kr är juh ett rån utan dess like.

Postad
Kläderna från fulltilt poker måste man spela för att få dom? Man kan inte bara köpa dom, isf va snäll o länka sida:)

Jag har 44 000 poäng hos FTP. Kan beställa kläder åt dig så får du köpa dem av mig.

Kan ta det via PM.

Postad
öh när är du född? det är ju hyffsat fett att steka runt på stan i en FTP-tröja

Inte ett dugg stek faktiskt, skäms mera över att gå runt med mina FTP/Heypoker,Nordicbet,Bestpokertröjor på stan, dom har man hemma! Varför se ut som något man inte är? :ola:

Postad
Inte ett dugg stek faktiskt, skäms mera över att gå runt med mina FTP/Heypoker,Nordicbet,Bestpokertröjor på stan, dom har man hemma! Varför se ut som något man inte är? :ola:

du uppfattade inte min levling 8-)

Postad
500kr är juh ett rån utan dess like.

Du får ju typ betala 40$+frakt om man köper från USA och vissa bryr ju sig helt enkelt inte. En ful snubbe på en fest köpte en hoody av min polare för 1000 spänn, så det går ju. ;-)

Postad
på 2+2 och FTP forum är det många som säljer sina poäng. Priset brukar ligga på runt $4.15 för 1000 poäng.

Hur fungerar det? Kan de skicka över poäng mellan konton?

(sorry om jag inte fattar, jag har knappt spelat på FullTilt)