honest99 Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Seriously? Var helt säker på att han var gymnasiegrinder. Det skulle ge ca 18 om andra året stämmer,... mmmm.. ok Du borde börja uttala dig när du verkligen spekulerar också, inte bara när du känner dig övertygad. Roligare så ... Citera
heltoker Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 tror fortfarande på 2an i gymnasiet. Vilken normalt funtad 28- åring går och snor andras grafer för att få respekt i en värld där ingen känner ingen? Citera
kravmärkt Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 tror fortfarande på 2an i gymnasiet. Vilken normalt funtad 28- åring går och snor andras grafer för att få respekt i en värld där ingen känner ingen? den stora frågan är väl vem idioter är som fjäskar för en graphstealer? tror också på 17-18 år Citera
Gäst Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 17 å ett halvt, Cosmo har fått däng i handgemäng efter ett intermezzo på gymnastikens innebandymatch av den beskrivne klasskamraten som förmodligen är en yngre variant av "Crazy Joe Devola". Citera
MacDaddy Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Vadå, så kosmo är inte eyrytmech?! Kan kosmo va eury när han går i sömnen? Citera
eurythmech Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Vadå, så kosmo är inte eyrytmech?! Kan kosmo va eury när han går i sömnen? wtf? vem är killen och vad har han med mig att göra? Citera
lolzor Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Vadå, så kosmo är inte eyrytmech?! Kan kosmo va eury när han går i sömnen? Ja, det var ju skitkul. Citera
Waggho Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 wtf? vem är killen och vad har han med mig att göra? Kungen respektive prinsen av oneliners. Citera
honest99 Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 tror fortfarande på 2an i gymnasiet. Vilken normalt funtad 28- åring går och snor andras grafer för att få respekt i en värld där ingen känner ingen? Àr jojje2k ett faktum, eller bara en gissning? Om ja, varför nytt nick? Bara för grafen? Citera
CopShootCop Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Skön tråd. Lägger min röst på 70+. Panchisgrinder obv. Citera
emilio_15 Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Kungen respektive prinsen av oneliners. jacobmal Citera
Hakflem Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Har man ens koll på vilka som går i ens klass efter högstadiet? Citera
Supertequila Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 jacobmal länge sen man såg en skymt av honom. Citera
eurythmech Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Har man ens koll på vilka som går i ens klass efter högstadiet? Vad gick du i för märkligt gymnasium? Citera
MikeTime Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Shit, jag hittade KingCosmoKramers självbiografi på nätet!! Citera
brainslicer Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Shit, jag hittade KingCosmoKramers självbiografi på nätet!! lol, uffadå, jag hoppas verkligen jag inte var så där som fjortis Citera
Hakflem Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Vad gick du i för märkligt gymnasium? Natur, i en klass där ungefär 90% av klasskamraterna såg ut som uppfinnare av programmeringsspråket Pascal. Och en av dom jag knappt märkte av är numera mångmiljonär via poker, så det kan gå. Av de ca 30 som gick i klassen minns jag kanske 15 i dag, skulle kanske känna igen 7-8 st. Citera
Recommended Posts