BruceBoa Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Dumt och utmana Svidler, ingen kan slå Svidzor =) Citera
AnnAhl Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Dunka in 500k på SS och krossa, denna DB har ju stor potential... Gillar din stil! Håll oss gärna uppdaterade om gymmet också, men 170 i mark är tungt, 90 i bänkpress är ju mindre tungt. Satsar stenhårt på marklyften? Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Dumt och utmana Svidler, ingen kan slå Svidzor =) HC, fördel han ändå. Donerar, eller har flyt och vinner. Märker nu hur illa jag spelar. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Dunka in 500k på SS och krossa, denna DB har ju stor potential... Gillar din stil! Håll oss gärna uppdaterade om gymmet också, men 170 i mark är tungt, 90 i bänkpress är ju mindre tungt. Satsar stenhårt på marklyften? Jag tog 180kg i mark i våras, 95kg i bänk, 130kg i knäböj djupa, så marklyft är jag nog bäst i.(använde dragremmar iofs) Citera
KingCosmoKramer Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 In med 500k soldater på svs!!!!!!!!! Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Poker, Träning, Schack i en enda röra. Ska nog sova nu. Citera
kravmärkt Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 kan inte rösta i pollen om jag inte vet hur mycket pengar du har men har du rulle go fooh it! Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 kan inte rösta i pollen om jag inte vet hur mycket pengar du har men har du rulle go fooh it! Beror på hur man ser det. Ser ju inte allt jag har som rulle, kan ju grinda nl1k å nl2k lite tryggt istället. 500k på 50/100 är mer spel kan ju ryka på en dag(märkte jag). Citera
SOLDforFOOD Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Har inte du spelat $NL1K-$NL2K i evigheter? Det är ju liksom samma nivå som 50-100 ju. Sen hade du väl några sjuka rushmånader på NL$2K med va? Du har en massa likvider imo imo. Förlusten i natt kan ju inte vara standard heller, utan måste berott på massive tilt imo imo Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Jo jag är ju en standard tag annars ungefär. Vet ifan hur det blev 40/30, försökte mig på en fin anpassning till djupstackarna... Himpan fick fart på mig med . Hoppas han vinner miljoner när jag är borta. Så löst spel blir belönat! Dyslektikern tyckte jag var bra med gjorde en hel del fina syner. Bareev är väl stabil, vinnande men märks inte så mycket. De flesta regsen är bra men klättermus utnyttja mina luckor bäst tyckte jag. Citera
jonash72 Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Dumt och utmana Svidler, ingen kan slå Svidzor =) Johodå! =) Han e ju skapligt lösaggro den unge Svidlarn /Jonas..som då nickade DrJ Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 -544 525 Himpan -354 364 klättermus Där är de som tog mina pengar, ser att de tajtade till sig när jag börja tilta. Smart. Spelat schack och upptäckt att jag inte kommer vinna 4/10 som det är nu, snarare 1/10. Måste träna om han antar utmaningen Mr. Svidler. Citera
NickLeeson Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Vet du vem Svidler är IRL? Kan ju vara bra att veta om du ska lira schack mot honom om pengar. Citera
kravmärkt Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Vet du vem Svidler är IRL?Kan ju vara bra att veta om du ska lira schack mot honom om pengar. vad döljer denna person då? Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Vet du vem Svidler är IRL?Kan ju vara bra att veta om du ska lira schack mot honom om pengar. Nej är det nödvändigt? Vet att han är bra men en kul grej bara, Svidler på SvS då alltså. Matchen spelas på ICC ISF. Citera
edison Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Tycker inte någon av dem är speciellt bra... Snarare tvärtom. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Tycker inte någon av dem är speciellt bra... Snarare tvärtom. Tycker han är bra i schack som jag pratat om, poker vet jag inte. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Tror jag missförstod det här. klättermus och himpan är inte bra menar du? Tänker mer schack nu, poker känns så negativt+trötthet=förvirrad. Citera
lost Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 är så nyfiken. hur illa var -500k för din rulle? var d rekordback? du måste väl ändå ha fler än kk vs aa handen att dela med dig? Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 är så nyfiken. hur illa var -500k för din rulle? var d rekordback? du måste väl ändå ha fler än kk vs aa handen att dela med dig? Hade ju ruskigt flyt å vann massor (500k) så jag står ju kvar på samma ungefär. Jodå det finns massor med otäckt dåliga syner av mig med. Några allin river bluffar som blir synade mm. Jag spelade illa. De 400k back var rekord också. Låg back värre en gång men skottade upp mig till lillback på $25/50 HU. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Kanske ska testa ipoker igen blev galen på 2easy till slut och kunde inte låta bli att bluffa den nitten. Jag är den sämsta bla bla. Trodde aldrig det men han lyckades till slut att komma åt mig psykiskt, hatar honom. Han har 4ptbb/100 och kallar sig den bästa haha, löjligt bara att han spelar 80k händer per månad som gör att han monsterplussar. Men förstår att det är +EV det han gör, -EV irl. möjligen. . edit: vaken än adrenalinet släpper inte... Citera
Klunken Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Kanske ska testa ipoker igen blev galen på 2easy till slut och kunde inte låta bli att bluffa den nitten. Jag är den sämsta bla bla. Trodde aldrig det men han lyckades till slut att komma åt mig psykiskt, hatar honom. Han har 4ptbb/100 och kallar sig den bästa haha, löjligt bara att han spelar 80k händer per månad som gör att han monsterplussar. Men förstår att det är +EV det han gör, -EV irl. möjligen. . edit: vaken än adrenalinet släpper inte... Fattar inte när jag haft såna backdagar vill ja inget hellre än att sova och aldrig vakna upp Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Fattar inte när jag haft såna backdagar vill ja inget hellre än att sova och aldrig vakna upp Jag fattar nog inte hur mkt jag backat, sitter mest å surar för att jag spelar schack så illa konstigt nog. Citera
xlars Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Är väl överdrivet nojjig nu men när jag loggar in på internet chess club står det "A device ID has been used that is out of range for your system". Sen ploppa det upp "Eld1 [no such command]" i commandopromten på icc. ?? Citera
kravmärkt Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Har brandväggar och alla möjliga skydd men haft användare på datorn ändå. De stog över admin, hur det nu är möjligt. Denna datorn har varit attackerad tidigare så det kan ju ha legat något kvar jag inte fått bort. köp ny dator Citera
Recommended Posts