Gå till innehåll

Insättning på PartyPoker


Krick1

Recommended Posts

Hej,

 

Jag försökte sätta in lite pengar på Party Poker.

Efter en ganska omständig procedur vad det gäller registrering etc. kom jag slutligen fram till själva insättningen. Jag fyllde i uppgifterna och tryckte på bekräfta.

 

Min begäran avslogs, dvs transaktionen gick inte igenom.

Jag använde VISA-ung kort, kan de ha påverkat att det inte fungerade? Kan man inte sätta in pengar med VISA-ung?

 

Jag hade tillräcklig med pengar på mitt konto och jag skrev in rätt kortnummer och rätt säkerhetskod (det är väl de tre sista siffrorna på baksidan av kortet?)

 

Varför fungerade det inte?

Någon som har samma problem som jag?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Yes.. Visa UNG funkar inte. Har du Swedbank kan du använda dig av e-kort iallafall.. :)

 

Jag har Visa Ung från Swedbank. Om jag ansluter mig till Internetbanken, och fixar ett e-kort, funkar insättningar på alla pokersidor då?

 

Visa ung fungerar enligt en tidigare tråd inge vidare på pokersidor generellt. Se till att skaffa ett riktigt kort ist.

 

Vet du vad kraven är för att fixa ett riktigt bankkort, ex Bankkort Visa från Swedbank? Är enda kravet att du är myndig, bosatt i Sverige? Behöver man inte ha ett fast inkomst för det kortet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Visa Ung från Swedbank. Om jag ansluter mig till Internetbanken, och fixar ett e-kort, funkar insättningar på alla pokersidor då?

 

 

 

Vet du vad kraven är för att fixa ett riktigt bankkort, ex Bankkort Visa från Swedbank? Är enda kravet att du är myndig, bosatt i Sverige? Behöver man inte ha ett fast inkomst för det kortet?

 

 

 

Ja, du kan använda dig av ditt e-kort på alla pokersidor och alla sidor som kräver kontokort. E-kortet skapar ett "riktigt kortnummer" med 3 säkerhetssiffror med en köpgräns som du bestämmer. Riktigt användbart. Det jobbiga är bara att på vissa pokersidor kan du bara ha ett kontokort eller max 5, så se till att skapa ett kortnummer med en hög köpgräns (typ 20 000 eller mer) så du slipper byta varje gång. : ) Sen när du inte kan sätta in mer pengar vet du att du förlorat för mycket. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...