Benny_81 Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2009 Onsdagens spel: 1500 givar, +2790:- Back on track. Rubbat värde ikväll. Gäller att fortsätta kämpa in givar med tålamod i dessa tider då värdet tycks vara bra nu efter lön. Nu gäller dock sängen, har mkt viktiga grejor för mig i skolan imorgon. Värdet hade nog ändå börja avta.
John_teh_Donk Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Fint plus! Man saknar nästan nån klurig HH, länge sen nu
nicklaslid Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Du som lirar SICK mycket händer, varför lirar du inte på någon site med RB på och drar hem storkovan i rb?
Partyjack Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Du som lirar SICK mycket händer, varför lirar du inte på någon site med RB på och drar hem storkovan i rb? När ska folk förstå?
nicklaslid Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 När ska folk förstå? När ska folk sluta dryga? När folk kommer till dig på "konsum" och frågar var mjölken står, när den uppenbarligen står i mejeri hyllan svarar du lika drygt då?
Partyjack Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 När ska folk sluta dryga? När folk kommer till dig på "konsum" och frågar var mjölken står, när den uppenbarligen står i mejeri hyllan svarar du lika drygt då? Det är samma svar varje gång, finns tom 5 olika trådar med exakt din fråga. Så här är det, SvS tar 2,5% i rake. Average-nätverket ligger mellan 4,5 och 5%. På dessa andra nätverk kan du få, låt säga 40-60% rb (med en bra affe).. Tar man då fram miniräknaren så ser man att det skiljer inte mkt, om ens något alls!? Lägg därtill 200BB-inköp och sanslösa mängder fisk så är det inte så konstigt. Och nej jag svarar inte lika drygt om någon frågar vart mjölken står, men börjar du betala varje gång jag ska svara på en fråga så får du samma bemötande.
nicklaslid Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Det är samma svar varje gång, finns tom 5 olika trådar med exakt din fråga. Så här är det, SvS tar 2,5% i rake. Average-nätverket ligger mellan 4,5 och 5%. På dessa andra nätverk kan du få, låt säga 40-60% rb (med en bra affe).. Tar man då fram miniräknaren så ser man att det skiljer inte mkt, om ens något alls!? Lägg därtill 200BB-inköp och sanslösa mängder fisk så är det inte så konstigt. Och nej jag svarar inte lika drygt om någon frågar vart mjölken står, men börjar du betala varje gång jag ska svara på en fråga så får du samma bemötande. Såja, du kan ju om du vill? Tack.
Partyjack Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Såja, du kan ju om du vill?Tack. Men jag ville ju inte från början.. Nu har det tagit en kvart av mitt liv.
nicklaslid Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Men jag ville ju inte från början.. Nu har det tagit en kvart av mitt liv. Ohfyfan, vad blir det i konsum lön, sätt dig vid ett hu bord så betalar jag. Edit: Sorry för ot
cobb89 Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Ohfyfan, vad blir det i konsum lön, sätt dig vid ett hu bord så betalar jag. Edit: Sorry för ot Hahaha efterblivna fisk
nicklaslid Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Hahaha efterblivna fisk Asså seriöst, även om jag är fisk måste du kalla mig efterbliven för det, vad i mina inlägg gör att du tror att jag är trögfattad? Blir så trött på alla "grinders" som är så jävla otrevliga så fort någon inte hänger med, då måste stora stygga grindern komma och visa sin stora E-penis och säga ajabaja. Jag hoppas inerligt att ingen av er 2 är såhär dryga irl. Om någon nu är fisk, uppmuntra dom då att spela och ta deras pengar ist för att skrämma iväg dom med en EXTREMT tråkig jargong. Obv var jag inte seriös med att betala hans konsum lön för 15 min, jag försökte vara rolig, kallas det levling?!?!?! Och ännu en gång, sorry för ot lycka till Benny.
cobb89 Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Ditt försök att vara rolig uppfattades nog endast som dryg, därav drygade jag tillbaka. Jag håller Partyjacks rygg vettu!
Jake Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 såja lugna er nu lite grabbar, är ett internetforum liksom Benny, du verkar ha en väldigt bra inställning till pokern tycker jag, bara på den kan du klara dig rätt bra, sen vet jag inte hur du spelar eftersom du envisas med att inte avslöja ditt nick, har dock en ganska bra gissning tror jag. Fortsätt att nöta så kommer det nog flyta på bra, finns fisk även på högre nivåer på svs när du börjar känna för att klättra. GL //Tracebuste
Benny_81 Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 En annan fördel med att spela på SvS är att man slipper jaga bonusar. Det har påverkat mitt spel positivt. ..... -3.274:- efter dagens första 1.000 givar. Det vill inte riktigt släppa för mig på 2-5. Jag spelar dock mitt bästa spel mest hela tiden. Trots det så gör jag bara marginelt med mer pengar jämfört med 1-2. Funderar på att köpa pokertracker redan nu. Lättare att table-selecta då. Känns som det är av ENOOOORMT värde att tableselecta på 2-5. Värdet varierar ju ngt helt sjukt och utan PT är det svårt att veta vad för slags bord man sitter på. Trots att jag kör med notes på regs och fiskar. Idag har jag dock otur i speciellt en 2k pott och det gör stor skillnad. Men överlag har jag haft svårt att riktigt köra över 2-5. Tror PT kan göra skillnaden. Får se hur jag gör. .... Nu fika och tv-serien 24. Sen mer grind. Känner mig psykiskt stabil trots megaminus.
Partyjack Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Det hela började med en cool punch line från min sida.. Var inte meningen att verka dryg och otrevlig, tyckte bara svaret var väldigt lätt att finna på flera andra ställen på forumet.. Men det är ju kanske inte så lätt att veta alltid. Förstod väl kanske att du skämtade om konsumlönen, men hoppades lite att det var på allvar.. Så 30-40 kr kan väl svaret vara värt? Alla nöjda och glada nu!?
Benny_81 Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 Fint plus! Tack, men idag går det tungt. Man saknar nästan nån klurig HH, länge sen nu Ev. så köper jag PT väldigt snart. Då kan det komma väldigt mkt mer HH's. såja lugna er nu lite grabbar, är ett internetforum liksom Benny, du verkar ha en väldigt bra inställning till pokern tycker jag, bara på den kan du klara dig rätt bra, Det värmer verkligen att höra. Tack. sen vet jag inte hur du spelar eftersom du envisas med att inte avslöja ditt nick, har dock en ganska bra gissning tror jag. Tyvärr är det så. Men skulle jag mot förmodan köra över 5-10 någon gång så är jag ganska säker på att mitt nick blir röjt Fortsätt att nöta så kommer det nog flyta på bra, finns fisk även på högre nivåer på svs när du börjar känna för att klättra. Enormt motiverande att höra.
Benny_81 Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 Det hela började med en cool punch line från min sida.. Var inte meningen att verka dryg och otrevlig, tyckte bara svaret var väldigt lätt att finna på flera andra ställen på forumet.. Men det är ju kanske inte så lätt att veta alltid. Förstod väl kanske att du skämtade om konsumlönen, men hoppades lite att det var på allvar.. Så 30-40 kr kan väl svaret vara värt? Alla nöjda och glada nu!? Jadå Skulle du förresten kriga på 5-10 på heltid om du var kvällsgrinder?
Partyjack Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Tycker absolut du ska skaffa PT, eller kanske hellre HM som ska vara mkt bättre. Den stora fördelen är som du säger table selection som blir enormt mkt lättare med ett stödprogram, spelarbasen är så enormt stor på svs att det blir svårt att hålla korrekta notes på samtliga motståndare. Lycka till framöver!
Partyjack Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Jadå Skulle du förresten kriga på 5-10 på heltid om du var kvällsgrinder? Svårt att säga faktiskt, prioriterar det sociala i att ha lediga kvällar.. Därför är det svårt att säga, trafiken är ju riktigt bra på 5/10 kvällstid och jag är utan tvekan rullad.. Så det är nog troligt. Dock omöjligt att säga vad jag skulle ha för winrate på 5/10 om jag spelade mestadels kvällstid. Det får fantasin avslöja.
Benny_81 Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 Tycker absolut du ska skaffa PT, eller kanske hellre HM som ska vara mkt bättre. Visst funkar PT med HUD utan add-ons till SvS? HM måste väl ha gamtime+ för att funka med SvS? Förmodligen blir det som så att jag när allt kommer omkring provar båda. Den stora fördelen är som du säger table selection som blir enormt mkt lättare med ett stödprogram, spelarbasen är så enormt stor på svs att det blir svårt att hålla korrekta notes på samtliga motståndare. Precis. Mot random Fi kan det vara bra att spela på ett sätt i ganska stora pottar. Men sen sitter man mot 3-4 halvtigtha grinders och bör istället hålla nere samma potter. Fast man vet inte om det utan statistik. Jag tror det är därför som jag lyckas spela i närheten av mitt bästa spel mest hela tiden samtidigt som jag blandar stora vinstdagar med ganska stora förlustdagar. Tror förlustdagarna skulle bli mindre om jag hade PT eller HM: Lycka till framöver! Tack, känns som det behövs framöver Svårt att säga faktiskt, prioriterar det sociala i att ha lediga kvällar.. Därför är det svårt att säga, trafiken är ju riktigt bra på 5/10 kvällstid och jag är utan tvekan rullad.. Så det är nog troligt. Dock omöjligt att säga vad jag skulle ha för winrate på 5/10 om jag spelade mestadels kvällstid. Det får fantasin avslöja. Tror en av anledningarna att du plussar så bra som du gör är för att du prioriterar det sociala livet. Jag försöker också göra det men tyvärr tycks jag stannat kvar på perrongen när livets tåg gick. Och där är det ganska ensamt. Men jag jobbar definitivt på mitt sociala liv och den dagen jag når ett genombrott där tror jag det kommer att påverka pokern positivt ... Fikade, såg lite på tv-serien 24. Men kände att det var lika bra att grinda på innan det mest bara är nattgrinders kvar. Kvällarna brukar vara bäst för mig. Så nu kör jag tusen givar och strävar efter att fortsätta spela bra. Då borde jag hyfsa till siffrorna, men minus lär jag sluta idag.
najvik Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Vi diskuterade hur mkt man kan backa på 2.5/5 innan... Kan meddela att idag har jag backat 9000 färska riksdaler över 4300 händer...wihooo... Lär vara ett svårt rekord att slå. Jag var +27k för månaden innan idag så är väl ingen kris men sjukt oväntat...
cobb89 Postad 28 Maj , 2009 Rapport Postad 28 Maj , 2009 Vi diskuterade hur mkt man kan backa på 2.5/5 innan... Kan meddela att idag har jag backat 9000 färska riksdaler över 4300 händer...wihooo... Lär vara ett svårt rekord att slå. Jag var +27k för månaden innan idag så är väl ingen kris men sjukt oväntat... tungt m8! bara att komma igen
Benny_81 Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 Vi diskuterade hur mkt man kan backa på 2.5/5 innan... Kan meddela att idag har jag backat 9000 färska riksdaler över 4300 händer...wihooo... Lär vara ett svårt rekord att slå. Jag var +27k för månaden innan idag så är väl ingen kris men sjukt oväntat... Tungt Men du är värre än mig på att spela mkt. Har aldrig spelat mer än 4000 givar på en dag. Men du ligger ändå bra till för månaden. Bara att kämpa på antar jag. Ev. tilta av också om du är tiltad.
Benny_81 Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2009 Torsdag: 2010 givar, -1160:- Kämpade igen drygt 2,1k. Tycker jag höll ihop väldigt bra psykiskt trots att jag började med att backa närmare 3,3k på 1000 givar. Lite bättre kunde jag nog ha spelat ikväll, speciellt i början. Jag överlever numera på 2-5 utan att kämpa men några större pengar blir det inte. Jag vill fortsätta kämpa som fan framöver för att nå de riktigt fina pengarna!
Recommended Posts