Gå till innehåll

SnG-Spelare Goes CG (Micro)


Bubblan

Recommended Posts

Kör på Ongame! Assrape mode on ikväll!! :mrgreen:

 

 

Då ska jag inte köra något där ikväll då =)

 

Inget race för tillfället och microgaming ändrar sina sng till det sämre så lite anti att spela just nu så tänkte prova något "nytt".

 

Hittade $124 som låg och skräpa på pokerstars som jag tänkte latcha med, finns ingen sida som tiltat mig så mycket genom åren som stars så får se hur detta går.

 

Får väl spela $6.5 så man har några inköp iaf så får vi se om det blir pris eller evert.

 

Förra månaden sluta ca 1300euro . Röda siffror på spelet dock som drar ner det lite

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 979
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fem spelade.. en 1a plats.. 4 utanför pengarna.. mini minus.. så van att köra super och extrem turbosar så det var en ända lång gäspning att köra sng på stars.

Inga 2-3 outare blev man offer för iaf.. bara en klassisk hålpipa och 2 riktigt sköna setups som inte gick att komma ifrån.

 

Jay och Minnah i final om man ska säga nåt annat än poker.. helt rätt.

 

Jay - Like a prayer

Minnah - Twist and shout

 

två bästa framträdandena denna säsong..

Minnah är dessutom olagligt het..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fem spelade.. en 1a plats.. 4 utanför pengarna.. mini minus.. så van att köra super och extrem turbosar så det var en ända lång gäspning att köra sng på stars.

Inga 2-3 outare blev man offer för iaf.. bara en klassisk hålpipa och 2 riktigt sköna setups som inte gick att komma ifrån.

 

Jay och Minnah i final om man ska säga nåt annat än poker.. helt rätt.

 

Jay - Like a prayer

Minnah - Twist and shout

 

två bästa framträdandena denna säsong..

Minnah är dessutom olagligt het..

 

Du får köra fler bord så blir det mer action! :)

Håller med dig vad gäller idol :)

Helt sinnes så jämnt den här månaden har börjat. Fortfarande prick en buck plus per turre efter denna dags grind! Spelet känns sjukt bra, bara en massa oflax som har gjort att plusset inte är STÖRRE! Satan så uselt motståndarna har spelat ikväll. Dock är det just fyllona som oftast står för de sjukaste suckoutsen! :)

 

Lirar bara fullring regular $5.50 SnG

 

1/12: 30 spelade +$30

2/12: 20 spelade +$20

3/12: 50 spelade +$50

 

 

Totalt: 100 spelade +$100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Inget race för tillfället och microgaming ändrar sina sng till det sämre så lite anti att spela just nu så tänkte prova något "nytt".

 

 

Microgaming lyckas alltid förändra till det sämre,Double Up med collusion-vm verkar dom vilja ha,fattar inte att dom tar bort 5-Seaters. Men bara söka nya marker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Microgaming lyckas alltid förändra till det sämre,Double Up med collusion-vm verkar dom vilja ha,fattar inte att dom tar bort 5-Seaters. Men bara söka nya marker.

 

 

Ja det är synd, 5seats var ju lite unikt för microgaming. Nu påminner det mest om entraction tycker jag. Double up borde alla sajter ta bort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ftp har inte vad jag har sett några dubbel men de har väl nästan förlorat all sng-trafik (med tanke på att de är nr 2),vad jag kan se.

Kan det enbart bero på dubbel-sng?

 

Klart det finns fler orsaker. En annan orsak är alla böcker och träningssajter som har lärt folk att spela mer optimalt och gjort att man har mindre edge i SnG än förr, vilket troligen har gjort att många har tröttnat och börjat med andra spelformer. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ftp har inte vad jag har sett några dubbel men de har väl nästan förlorat all sng-trafik (med tanke på att de är nr 2),vad jag kan se.

Kan det enbart bero på dubbel-sng?

 

Vad pratar du om?

Det går utmärkts att 16-tabla på full tilt. Och det är tack vare att de inte har DoN.

Stars och Tilt är de enda sidorna var du kan 16-tabla utan att ha en startup tid på en halvtima - 1 timma.

 

Detta är ungefärliga tider för turbo 9-manna:

På 5 min har man uppe 16 st 6-11$ sng.

10 min så har 16 st 11-22$.

30 min så har du 16 st 22-33$.

 

Som du ser så går det lite segare att starta bord vid 22$ och uppåt.

Men ingen annan sida förutom stars slår detta. Så förstår inte alls vad du pratar om. Är det något du fantiserat ihop eller har du varit in och tittat på trafiken?

 

De jag nämner är bara turbo förresten. Kör du vanliga eller blandar går allt mycket snabbare. Tar man även superturbo så får du upp 16 bord på alla de nivåer jag nämne på under 5 min.

När har de förlorat SNG trafik menar du?

Skulle snarare påstå att de tjänat SNG trafik på andra sajters bekostnad tack vare DoNs inte finns....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

böcker och träningssajter som har lärt folk att spela mer optimalt

 

I promise you, än är pokern inte död :mrgreen: 22a, inga stats på FI som gör sin reraise på mindre än en sekund och efter att jag stekt ett tag och tänkt den klassiska "Ok han har väl AA då, cooler" och tryckt så autosynar han ännu snabbare 8-)

 

Ongame Network No Limit Hold'em Tournament - t25.00/t50.00 Blinds - 10 players

 

Player1 (UTG+2): t2740.00 54.80 BBs

Player2 (MP1): t6085.00 121.70 BBs

Player3 (MP2): t1385.00 27.70 BBs

Player4 (MP3): t2860.00 57.20 BBs

Player5 (CO): t1645.00 32.90 BBs

Player6 (BTN): t1800.00 36 BBs

Player7 (SB): t1490.00 29.80 BBs

Player8 (BB): t1605.00 32.10 BBs

Player9 (UTG): t1285.00 25.70 BBs

Hero (UTG+1): t1445.00 28.90 BBs

 

Pre Flop: (t75) Hero is UTG+1 with K :heart: K :club:

1 fold, Hero raises to t150, 5 folds, Player6 raises to t250, 2 folds, Hero raises to t1445, Player6 calls t1195

 

Flop: (t2965) T :club: 9 :spade: K :diamond:(2 players)

 

Turn: (t2965) 8 :diamond:(2 players)

 

River: (t2965) Q :diamond:(2 players)

 

Final Pot: t2965

Player6 shows 8 :club: A :club:

Hero shows K :heart: K :club:

 

 

Btw bubblich, hur fan får man bort det sjukt irriterande "det är din tur" ljudet på ongame?? Tacksam om du eller vem som helst kunde hjälpa mig få bort detta oerhört tiltande ljud :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I promise you, än är pokern inte död :mrgreen: 22a, inga stats på FI som gör sin reraise på mindre än en sekund och efter att jag stekt ett tag och tänkt den klassiska "Ok han har väl AA då, cooler" och tryckt så autosynar han ännu snabbare 8-)

 

Ongame Network No Limit Hold'em Tournament - t25.00/t50.00 Blinds - 10 players

 

Player1 (UTG+2): t2740.00 54.80 BBs

Player2 (MP1): t6085.00 121.70 BBs

Player3 (MP2): t1385.00 27.70 BBs

Player4 (MP3): t2860.00 57.20 BBs

Player5 (CO): t1645.00 32.90 BBs

Player6 (BTN): t1800.00 36 BBs

Player7 (SB): t1490.00 29.80 BBs

Player8 (BB): t1605.00 32.10 BBs

Player9 (UTG): t1285.00 25.70 BBs

Hero (UTG+1): t1445.00 28.90 BBs

 

Pre Flop: (t75) Hero is UTG+1 with K :heart: K :club:

1 fold, Hero raises to t150, 5 folds, Player6 raises to t250, 2 folds, Hero raises to t1445, Player6 calls t1195

 

Flop: (t2965) T :club: 9 :spade: K :diamond:(2 players)

 

Turn: (t2965) 8 :diamond:(2 players)

 

River: (t2965) Q :diamond:(2 players)

 

Final Pot: t2965

Player6 shows 8 :club: A :club:

Hero shows K :heart: K :club:

 

 

Btw bubblich, hur fan får man bort det sjukt irriterande "det är din tur" ljudet på ongame?? Tacksam om du eller vem som helst kunde hjälpa mig få bort detta sjukt irriterande ljud :-D

 

Hehe, men överlag så är det betydligt bättre spel nu än för 2-3 årsen. Men klart det finns massor med retards än idag, annars hade man ju inte kunnat plussa ;)

I lobbyn uppe till höger finns iaf settings så man kan slå av ljudet helt, tror itne man kan stänga av bara vissa ljud. Men jag vet inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, men överlag så är det betydligt bättre spel nu än för 2-3 årsen. Men klart det finns massor med retards än idag, annars hade man ju inte kunnat plussa ;)

I lobbyn uppe till höger finns iaf settings så man kan slå av ljudet helt, tror itne man kan stänga av bara vissa ljud. Men jag vet inte :)

 

Nä det funkar ju tyvärr inte där med settings.. aja kanske skulle fråga supporten.. Btw, testat de 30-manna SnGsen? Helt retardade människor med där iaf på 5.50-11 nivån :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att fortsätta mitt tema om att pokern ännu inte är död.. Typ några minuter sedan, 11$ 5-manna turbo :mrgreen:

 

Ongame Network No Limit Hold'em Tournament - t25.00/t50.00 Blinds - 4 players

 

SB: t2185.00 43.70 BBs

BB: t2400.00 48 BBs

CO: t1365.00 27.30 BBs

Hero (BTN): t1550.00 31 BBs

 

Pre Flop: (t75) Hero is BTN with 6 :club: 6 :spade:

CO calls t50, Hero calls t50, SB calls t25, BB checks

 

Flop: (t200) 6 :diamond: A :spade: J :heart:(4 players)

SB bets t100.00, BB calls t100, CO folds, Hero raises to t350, SB calls t250, BB raises to t2350, Hero calls t1150 all in, SB calls t1785 all in

 

Turn: (t5970) 3 :diamond:(3 players - 2 are all in)

 

River: (t5970) Q :heart:(3 players - 2 are all in)

 

Final Pot: t5970

SB shows A :diamond: 9 :diamond:

BB shows A :heart: 9 :spade:

Hero shows 6 :club: 6 :spade:

BB wins t215.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä det funkar ju tyvärr inte där med settings.. aja kanske skulle fråga supporten.. Btw, testat de 30-manna SnGsen? Helt retardade människor med där iaf på 5.50-11 nivån :mrgreen:

 

Åfan! Har inte testat dom faktiskt :)

Hittills idag har jag lirat 20 games och ligger $60 plus. Får se om det blir mer lir eller om jag nöjer mig så för dagen :)

Analyserade mitt spel en del i slutet på november och har ändrat mitt tidiga spel lite då jag läckte lite chips i början på några typer av småonödiga händer. Sen dess har det ju onekligen gått bra. Får hoppas att det beror på ändringen i min starthands-range och inte bara varians :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att fortsätta mitt tema om att pokern ännu inte är död.. Typ några minuter sedan, 11$ 5-manna turbo :mrgreen:

 

Ongame Network No Limit Hold'em Tournament - t25.00/t50.00 Blinds - 4 players

 

SB: t2185.00 43.70 BBs

BB: t2400.00 48 BBs

CO: t1365.00 27.30 BBs

Hero (BTN): t1550.00 31 BBs

 

Pre Flop: (t75) Hero is BTN with 6 :club: 6 :spade:

CO calls t50, Hero calls t50, SB calls t25, BB checks

 

Flop: (t200) 6 :diamond: A :spade: J :heart:(4 players)

SB bets t100.00, BB calls t100, CO folds, Hero raises to t350, SB calls t250, BB raises to t2350, Hero calls t1150 all in, SB calls t1785 all in

 

Turn: (t5970) 3 :diamond:(3 players - 2 are all in)

 

River: (t5970) Q :heart:(3 players - 2 are all in)

 

Final Pot: t5970

SB shows A :diamond: 9 :diamond:

BB shows A :heart: 9 :spade:

Hero shows 6 :club: 6 :spade:

BB wins t215.00

 

toppar is da shyt. Även 2010 för vissa spelare. Men nog fan ser jag även på min korta karriär (2 år) hur det blivit alltmer ont om spelare som stackar av på de där premisserna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spyr verkligen på poker ikväll. Åkte ur på 3 bord nästan exakt samtidigt.

 

KK vs A2.. A river

AQ vs AJ.. J river

 

och sen denna.. så standard turn.

 

** Super Turbo 6 Seat [Hold'em] (20|40 NL - STT) Real Money

 

Martijnello sitting in seat 1 with €1460.00

girly81 sitting in seat 2 with €1590.00

VandeSnor sitting in seat 3 with €1500.00

mustangdanny sitting in seat 4 with €1490.00[Dealer]

marcosgrove sitting in seat 5 with €1460.00

M1978 sitting in seat 6 with €1500.00

marcosgrove posted the small blind - €10.00

M1978 posted the big blind - €20.00

 

** Dealing cards to M1978: 9h, 9k

Martijnello folded

girly81 folded

VandeSnor folded

mustangdanny called - €20.00

marcosgrove folded

M1978 bet - €100.00

mustangdanny called - €100.00

 

** Dealing the flop: 6k, 7h, 10s

M1978 bet - €200.00

mustangdanny called - €200.00

 

** Dealing the turn: 8s

M1978 bet - €380.00

mustangdanny raised to €760.00

M1978 went all-in - €820.00

mustangdanny went all-in - €430.00

mustangdanny shows: 9r, Knr

M1978 shows: 9h, 9k

 

** Dealing the river: Es

mustangdanny wins €2990.00 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börda när de där jävla utdragningarna kommer i kluster! Själv har jag gått fint idag resultatmässigt och spelmässigt. Men det som fastnar på näthinnan som gör mig så jääävla tiltad är fittan på sista bubblan. Vi har båda ca 2K och delar tredjeplatsen, blindsen är 100/200 och jag gör ett move med A2s. Fittjävla pissbögen synar med 97 och drar såklart in tvåpar. Jag kommer aldrig aldrig aldrig att förstå hur en sån sjuk hjärna fungerar som synar för 10xBB för hela turneringsexistensen med en hand som 97...

Nåväl, resultat nedan:

 

Lirar bara fullring regular $5.50 SnG

 

1/12: 30 spelade +$30

2/12: 20 spelade +$20

3/12: 50 spelade +$50

4/12: 30 spelade +$90

 

 

Totalt: 130 spelade +$190

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

toppar is da shyt. Även 2010 för vissa spelare. Men nog fan ser jag även på min korta karriär (2 år) hur det blivit alltmer ont om spelare som stackar av på de där premisserna.

 

True that, gäller att vara flitig med notes om vilka som stackar lätt och vilka som är nöthandlare..

 

Kvalade precis in till Championchip (200freeze) för den nätta summan av 23 dollares genom att istortsett hela vägen ligga topp 5 i ett startfält på 107 deltagare. Tripplade första handen sen rullade det bara på i denna 5$ 1k garr rebuy. Dagens LOL var dock prisfördelningen då det tillslut blev 8 biljetter som skulle delas ut. Inget speciellt med det, det roliga var istället priserna för plats 9-11..

 

11:e plats gav makalösa ÅTTIO CENT,10:e plats betalade 1$ och 20 cent och den lyckliga first looser på 9e plats blev belönad med TADA!!!!!! 2 dollar!!!!! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså VAFAAAAAN!!! En jävla till KK vs AA som chiptvåa i blindsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara två saker att säga: FITTIDIOTER (FÖR HELVETE FITTIDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och FITTONGAME!!!

 

Lirar bara fullring regular $5.50 SnG

 

1/12: 30 spelade +$30

2/12: 20 spelade +$20

3/12: 50 spelade +$50

4/12: 30 spelade +$90

5/12: 20 spelade -$30

 

Totalt: 150 spelade +$160

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså VAFAAAAAN!!! En jävla till KK vs AA som chiptvåa i blindsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

pfhahahahahahahaha, rofl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...