Gå till innehåll

Thorn och Kgl på vift i Macau


kgl

Recommended Posts

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

HEJ! dag 1a tog slut för 1h och 45 min sen... jag har 62700 och ligger tydligen 4/23 efter dagen. Strukturen är inte så dålig som david fick det att låta, vi börjar köra 600/1200A150 eller nåt sånt imorn. Nu ska vi bli asfulla och hitta på nåt dumt :) pussssssss

 

Hur många är det ITM, du verkar ligga bra till GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor prispott har turren o hur kan man supa innan finaldag? :D

 

Det är $1.5M med ett förstapris på $500k. Jag var ledig idag då dom körde dag 1B så därför kunde jag supa utan problem :) Ska lira igen imorn så ikväll blire nog inte lika mycket alkohol. Kom precis upp två bärs var från roomservice dock :D

 

Var förresten på Wynn precis och shoppade lite i deras butiker. Köpte en asnajs skjorta och ett par schyssta jeans från Boss. Lägger upp bilder sen!

 

Ska man grinda ikväll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adam bustade tyvärr 51a plats.

 

Han höjer upp KJ i sen mp på 800/1600 med 70k i stacken (minns ej vilken pos) mot två relativt små blinds men får istället kallsyn av 60k stack i pos på honom. Flop KJT, adam betar ca 8k i 12k poten varpå 60kstacken degar, Adam synar och fi visar upp AQ, ingen hjälp på resterande gator för Adam :(

 

Han degar 62o handen efter och fick syn av samma killes AT som står.

 

Trist men jag tror adam vinner APPT istället =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens sportbetting började rätt illa, hade b.la. Hull som torskade med stabila 0-5 hemma mot wigan =) Boro var illa ute ett tag mot Stoke trots en man mer men man klarade upp det tillslut och räddade mitt överspel på kuppen.

 

Senare delen av månaden ser inte lika rolig ut totalt sett:

Spel 138

Omsättn. 164898:-

Träff% 50%

ROI 98.4%

Netto -2600:-

 

 

sdc10179ga3.jpg

Adams nya outfit

 

sdc10192kg0.jpg

No comments

 

sdc10193ir7.jpg

Här kan jag bara instämma.

 

sdc10207wq4.jpg

Stället vi var på igår och kollade på fotbollen heter Monkey Bar och ligger i Grand Waldo där APPT kommer spelas, vi flyttar dit imorgon. Stället i sig var väl väldigt myeeh. Skitkass kvalitet på bilden och så ställde sig semifula asiater på bardisken och dansade ivägen för storbilden. Man trodde nästan man var i Thailand när en ful 25-årig dansös/strippa/hooker med tandställning satte sig vid oss och tiggde tequilashot. Jag tror Adam försvann in på toan med henne lite senare men det kan jag inte få bekräftat. Vi får helt enkelt vänta på svar från läkarn ang. Könssjukdomar.

 

 

sdc10245nk0.jpg

12:30, Sök hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom tvåa i en Omaha Hi/Lo turre, för det fick jag nästan $80, satsade ju bara $11 så jag har sinnessjuk ROI. Adam tror jag är minst top3 i världen på det spelet men jag är inte säker. Först måste jag nog lära mig spelet. Hade dessutom otur i HU'n, jag kom in med 4/1 CL =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...