Gå till innehåll

Thorn och Kgl på vift i Macau


kgl

Recommended Posts

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det tycker jag du ska idol-Ola =)

 

Resan hit var rätt seg, vi bokade kanske 4 dagar innan vi flög via kilroy travels, tur/retur från Arlanda för 7400 per person, då mellanlandade vi i Amsterdam. Totalt tog det cirka 18h innan vi var framme vid hotellet. Flyget i sig var väl helt OK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tycker jag du ska idol-Ola =)

 

Resan hit var rätt seg, vi bokade kanske 4 dagar innan vi flög via kilroy travels, tur/retur från Arlanda för 7400 per person, då mellanlandade vi i Amsterdam. Totalt tog det cirka 18h innan vi var framme vid hotellet. Flyget i sig var väl helt OK.

 

Det är då man ska vara glad att man bor i Stockholm och slipper resan till flyget också. Är ett helvete att bo i en mellanstor stad och få lägga till 6h på tiden det tar att flyga bara för att ta sig till flygplatsen :( 24h på resande fot blev det på vägen till vegas, även om det väl kanske var värt det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är då man ska vara glad att man bor i Stockholm och slipper resan till flyget också. Är ett helvete att bo i en mellanstor stad och få lägga till 6h på tiden det tar att flyga bara för att ta sig till flygplatsen :( 24h på resande fot blev det på vägen till vegas, även om det väl kanske var värt det ;)

 

Ja, det kan jag tänka mig =( Var det värt att åka till vegas trots att du inte får lira live där då? Antar att svaret är ett ja iofs, jag har inte planerat att lira så mkt live här utom ngn mindre turre men det är ändå sjukt nice.

 

 

Adam sover sött ATM, han ska upp om 4h och ladda inför turren. Jag grindar för fullt, ska fan nöta tills jag svälter ihjäl.

 

'Chinamen can grow to over five feet tall and love a good fight!'

http://www.youtube.com/watch?v=BDMiiWdDneo

 

EDIT: Och så skönaste låten:

http://www.youtube.com/watch?v=PxuLv9Qa9Tg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adam sitter och spelar just nu, senast jag pratade med honom hade han 12k, startstack 10k. han har snart spelat 6h så jag antar att han ligger en bit under avg.

 

Var och letade router på 'internet solutions' idag, självklart vet de inte ens vad en router/switch är. Hur fan kan det inte finnas en router här? =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men åh, jag hade hoppats att grannen i room 2720 eller 2718 skulle se vad jag skrivit och komma över med routern han hade att avvara. Närmaste teknikbutik förutom de vi varit i är typ jättelångt bort.

 

Adam är ner på 8k nu, avg ca 20k och blinds 250/500 ante 50. Vi var och åt på Inigaku japanese resturant idag igen, jag hade inte ätit på hela dagen och beställde ngn friterad kycklingsgrejs och vart inte i närheten av mätt, adam åt 500kr's sushin idag igen, baller som han är =)

 

Lirade ca. 1000 händer NL200 innan frukost/lunch/middagen/whatever och plussade ca. 1,3k. Rätt skönt med gröna siffror oavsett.

 

Väntar på roomservice för att sen ta taxi iväg till köpcentrum eller ngt där dom garanterat har router. Hittar jag ingen då får inte Adam spela online på hela resan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde säga att jag och Adam småpratade lite med Doyle i hissen idag. Han stannar inte för APPT, antar att han fått en del deg bara för att åka hit. Adam avslutade innan vi gick ur hissen med 'see you in the million dollar cashgame'. We'll see about that =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...