Gå till innehåll

rAilFISH stäng dagboken mods !


rAilFISH

Recommended Posts

I den första handen, med den brädan...jag hade nog funderat på om Fi inte satt med K,J. Eller är det fel att tänka så? Ska man aldrig tänka på att eventuellt folda ett floppat set i shorthanded?

 

Men det är klart, du har ju mellanset, så det är ju inget roligt att lägga. Naturligtvis finns det en del händer Fi kan ha som du slår, det är ju klart.

 

Men är det för weaktight att fundera på folden här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 703
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Naturligtvis är det också mkt readbaserat, vilka som "stoppar in" med KJ. Men det är iofs ett helt rätt spel, att ställa med KJ på den dragiga brädan.

 

Men det är klart, om man väger in alla eventualiteter; andra möjliga händer som Fi kan ställa med + chanserna att dra ut eventuell stege, så..totalt sett är det väl riktigt att ställa med setet här.

 

Men jag tycker inte det är något lätt beslut. Men OP kanske hade vissa reads på Fi, som underlättade beslutet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du spelar båda riktigt bra

 

Ty !

 

I den första handen, med den brädan...jag hade nog funderat på om Fi inte satt med K,J. Eller är det fel att tänka så? Ska man aldrig tänka på att eventuellt folda ett floppat set i shorthanded?

 

Men det är klart, du har ju mellanset, så det är ju inget roligt att lägga. Naturligtvis finns det en del händer Fi kan ha som du slår, det är ju klart.

 

Men är det för weaktight att fundera på folden här?

 

Absolut , jag tog timebank innan jag synade , men fanns egentligen inte fold i mitt huvud . Men jag var mer inne på att han hade tex färgdraget/2 par då han bara fkt synar bakom när det finns 3 spelare kvar. På en lördagsnatt mot en dålig spelare kan jag inte släppa en sån träff , finns bara 2 händer som slår mig varav jag utesluter AA. Då är det bara K,J kvar. Och har han den så får jag väl försöka dra ut , annars bara säga nh wp till motståndaren.

 

Även om vissa FI faktiskt stoppar in med KJ där ibland så gör långt ifrån alla det. Troligare är att han har ett drag som AKs. Även om han har KJ ibland så drar du ofta ut den.

 

+1

 

Naturligtvis är det också mkt readbaserat, vilka som "stoppar in" med KJ. Men det är iofs ett helt rätt spel, att ställa med KJ på den dragiga brädan.

 

Men det är klart, om man väger in alla eventualiteter; andra möjliga händer som Fi kan ställa med + chanserna att dra ut eventuell stege, så..totalt sett är det väl riktigt att ställa med setet här.

 

Men jag tycker inte det är något lätt beslut. Men OP kanske hade vissa reads på Fi, som underlättade beslutet?

 

Det är absolut inte lätt att syna , det säger jag inte. Mot en duktig fi eller en tight stabil spelare så kan fold finnas , men dom brukar vanligtvis inte cold syna bara sådär när nån höjt med färgdraget ute med nuts. Men denna fi var sjukt dålig och jag foldar inte en sådan träff mot honom. Finns bara en hand som slår mig iprincip och har han den så har han den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

resob, berocca och treo!

 

Finns bara ett botemedel = en kebabrulle , cola light och sömn. ;-)

 

 

 

6 speldagar kvar av månaden , ska smacka in lite händer nu sista dagarna. Blir nog inget spel i helgen så har bara 4 speldagar kvar av månaden , lite festligheter är inplanerade.

 

Har redan denna månad satt ett rekord , nämligen antal händer per månad. Har spelat över 30 k händer , och siktar på 40 k innan fredag. Har max spelat 20 k händer som mest per månad annars. :lol: .

 

Denna veckan är iallafall slut , har tryckt in 9 k händer och hittat ett plus på 5,2 k i veckan. Hoppas på ett liknande resultat nu i veckan och så har vi slagit 2 rekord , nämligen rekordmånad på 1-2. Skulle sitta gött ändå.

 

Nu livebetting och tennis , har lyckas vända dygnet igen.:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skippa alla piller och fet mat. Några liter pucko är oslagbart.

 

Ah fyfan piller käkar jag inte , men fet mat är kärlek tyvärr. Pucko mår man illa av efter ett tag..

 

Lirar också 1/2 SH. Går du ut med nick?

 

Lite kul att veta. =)

 

Najs ! Nje , droppat ut mitt nick i några HHs av misstag , annars är jag "HERO" :lol:. Men tror att dom flesta som läser här ändå vet vem jag är, skicka ett PM så ska vi fixa det. Vad nickar du?

 

 

Bettingen gick fint igår , lyckades spela emot Murray och sätta en 6.50 oddsare på Verdasco , hoppas bara på - resultat på kompisen.

 

Jobbsök , gym och banken nu. Grindo sen !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mothafuckas , 1,6 k händer smetade man ihop idag och vad får man för det slitet...200 kr +. Jag har börjat gnälla på plusdagar också , skönt det ! :-D

 

Låg ner en 600 kr direkt , vände sedan på steken , hitta lite jobbiga händer och ner igen för att sedan grinda ihop det igenom via småpotter.

 

Största potten för dagen var väl denna :

Gillar inte mitt spel nåt alls , menmen...ibland så funkar det.

 

***** Hand History for Game 926679557 *****

$200 NL Texas Hold'em - Monday, January 26, 16:52:05 ET 2009

Table Britta 14 (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 5

Seat 2: Vargflock ( $163.45 )

Seat 3: Hero( $408.58 )

Seat 1: snuff26 ( $390.94 )

Seat 4: mustaffa ( $368.58 )

Seat 5: Zata88 ( $90.75 )

snuff26 posts small blind [$1].

Vargflock posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero[ :3s::3d: ]

Heroraises [$7].

mustaffa raises [$14].

Zata88 calls [$14].

snuff26 folds.

Vargflock folds.

Herocalls [$7].

** Dealing Flop ** [ :3c: , :4c: , :5s: ]

Herochecks.

mustaffa bets [$45].

Zata88 folds.

Heroraises [$180].

mustaffa raises [$270].

Herois all-In.

mustaffa is all-In.

** Dealing Turn ** [ :6s: ]

** Dealing River ** [ :Kd: ]

Heroshows [ :3s: , :3d: ] three of a kind, threes.

Herowins $40 from side pot#1 with three of a kind, threes.

Herowins $739.16 from the main pot with three of a kind, threes.

Game#926680359 starts.

#Game No : 926680359

 

Och största förlustpotten då , jag tycker att floppspelet är rätt standard ändå , går att reraisa men får sjukt många folds då av PP. Preflopspelet kan också diskuteras , borde ha 4-bettat imo. Iallfall, gillar hellre linjen att syna för att sedan utvärdera turn och se vad han gör. Mot fi:s som 3-bettar mkt mkt mer så slår jag nog på flopp om men inte mot denna. Turn kortet landar och han känns ju jävligt stark när han bettar ut , men antar att det inte går att folda ändå om han skulle ha AQ/QQ. Eller ? :roll::mrgreen:

'

 

 

***** Hand History for Game 926713977 *****

$200 NL Texas Hold'em - Monday, January 26, 17:31:17 ET 2009

Table Britta 35 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 5

Seat 3: bejay ( $253.15 )

Seat 4: Hero( $406.47 )

Seat 1: miro_smurf ( $46 )

Seat 2: MangeJao ( $443.97 )

Seat 5: donnieb ( $166.44 )

MangeJao posts small blind [$1].

bejay posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero[ :Ks::As: ]

Heroraises [$8].

donnieb folds.

miro_smurf calls [$8].

MangeJao raises [$31].

bejay folds.

Herocalls [$24].

miro_smurf calls [$24].

** Dealing Flop ** [ :6d: , :Ad: , :Ah: ]

MangeJao bets [$56].

Herocalls [$56].

miro_smurf is all-In.

** Dealing Turn ** [ :Qs: ]

MangeJao bets [$140].

Herois all-In.

MangeJao calls [$178.47].

** Dealing River ** [ :Jc: ]

miro_smurf shows [ :Ac: , :Js: ] a full house, aces full of jacks.

MangeJao shows [ :Qd: , :Qc: ] a full house, queens full of aces.

Heroshows [ :Ks: , :As: ] three of a kind, aces.

MangeJao wins $713.44 from side pot#1 with a full house, queens full of aces.

miro_smurf wins $132.5 from the main pot with a full house, aces full of jacks.

Game#926716063 starts.

#Game No : 926716063

 

Nu ska jag ta en fin turka dusch och liveslaska lite DC live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker första handen ser bra ut, Mustaffa spelar som han gör och sitter på AA eller QQ där, ganska certain på AA. Kanske t.o.m. AK klöver. Har inte några stats eller så men efter vad jag har sett då jag har spelat mot honom så är det helt rätt spel.

En lyckad setmine! :)

 

Andra handen är lite tråkig, skulle ha satt honom på AK likt dig. Vad jag har sett så är det inte många på 1/2 gör den där 3-beten pre med AQ, speciellt sett till pos. Slå om på flop vore det bästa men man vill ju också mjölka så mkt som möjligt ifrån Fi. Tkr det är ett rätt fiskigt CB av Fi på flop ur pos. Vad tror han att ni två andra har och ska vika? Otur med turn. Standard imo.

 

 

Du har PM btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens första grind session sätts igång nooow. Hade ett jobbsamtal idag , tvättstugan e avklarad och jag är allmänt avtiltad sen igår. En charter resa bokas på fredag också , 20:e juli bär det av. Siktar på att supa ner mig som en 14 åring och allmänt fucka upp.

 

Floppa nuts nudå !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade dagen på 1,2 k + på cirka 4 timmar , helt nöjd ändå då jag låg 800 kr back hälften av speltiden. Börjat fundera lite över 2,5-5 , tror det blir spel där ett par gånger i februari för att sedan gå över helt om resultaten fortsätter som dom gör. Är inte direkt ovan med 2,5-5 , har spelat mer 2,5-5 än 1-2 under dom 2 åren som jag varit myndig så ska nog inte bli några större problem , vill bara få in en bra rulle först.

 

Lite händer från natten/dagen då. Bara ösa på med tankar och funderingar !

Hand 1

 

Ingen märkvärdig eller svår pott , men visst synar vi river alla dar i veckan?

 

***** Hand 928088861 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - Tuesday, January 27, 2009 9:53:14 PM

Britta 54 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: HERO(400.00)

Plats 5: svemag (477.54)

Plats 2: tottor85 (120.75)

Plats 3: gibbarn (351.38)

Plats 4: jimpan36 (514.13)

svemag lägg LM 1.00

HEROlägg SM 2.00

** Giv **

HERO[5k, 7k]

svemag [N/A, N/A]

tottor85 [N/A, N/A]

gibbarn [N/A, N/A]

jimpan36 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

tottor85 Höj till 4.00

gibbarn Syna 4.00

jimpan36 Syna 4.00

svemag Syna 4.00

HEROSyna 4.00

*** Flop(Board): *** : [7s, 5h , Ek]

*** Bet Runda 2 ***

svemag Satsa 6.00

HEROHöj till 22.00

tottor85 Lägg

gibbarn Lägg

jimpan36 Lägg

svemag Syna 22.00

*** Turn(Board): *** : [7s, 5h , Ek, 6h ]

*** Bet Runda 3 ***

svemag Passa

HEROSatsa 40.00

svemag Syna 40.00

*** River(Board): *** : [7s, 5h , Ek, 6h , Dh]

*** Bet Runda 4 ***

svemag Satsa 50.00

HEROSyna 50.00

*** Showdown *** : Rake: 6.09 Totalpott: 237.91

HEROLägger mig Vinst: 0.00

svemag [Es, 5r] Två par, ess och femmor Vinst: 237.91

tottor85 Lägger mig Vinst: 0.00

gibbarn Lägger mig Vinst: 0.00

jimpan36 Lägger mig Vinst: 0.00

 

Hand 2

 

Här har vi ett spel som jag funderat mycket över , när fi bara kallsynar på flopp och sedan bettar rakt ut på turn. Hur tolkar ni det oftast? Styrka ? Svaghet osv? Vilka händer tror ni han kan göra det med?

 

***** Hand 928268235 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - Tuesday, January 27, 2009 11:46:02 PM

Britta 55 (Vanlig/Cash Game)

Plats 3: HERO(498.58)

Plats 5: CounterAct (420.25)

Plats 1: Nico (311.97)

Plats 2: Äpplet (531.64)

Plats 4: Pippo3 (319.30)

Pippo3 lägg LM 1.00

CounterAct lägg SM 2.00

** Giv **

HERO[7r, 7s ]

CounterAct [N/A, N/A]

Nico [N/A, N/A]

Äpplet [N/A, N/A]

Pippo3 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Nico Syna 2.00

Äpplet Lägg

HEROHöj till 9.00

Pippo3 Lägg

CounterAct Syna 9.00

Nico Syna 9.00

*** Flop(Board): *** : [9k, 7h , Es]

*** Bet Runda 2 ***

CounterAct Passa

Nico Passa

HEROSatsa 21.00

CounterAct Syna 21.00

Nico Lägg

*** Turn(Board): *** : [9k, 7h , Es, 10h]

*** Bet Runda 3 ***

CounterAct Satsa 33.00

HEROHöj till 99.00

CounterAct Lägg

*** Showdown *** : Rake: 3.39 Totalpott: 132.61

HEROVinner potten Vinst: 132.61

CounterAct Lägger mig Vinst: 0.00

Nico Lägger mig Vinst: 0.00

Äpplet Lägger mig Vinst: 0.00

Pippo3 Lägger mig Vinst: 0.00

 

Hand 3

 

Hur spelar ni oftast? Push eller syn?

 

***** Hand 928314622 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - Wednesday, January 28, 2009 12:25:09 AM

Britta 8 (Vanlig/Cash Game)

Plats 4: HERO (399.56)

Plats 3: Ofander (523.06)

Plats 5: raketen (215.19)

Plats 1: finntorp (436.12)

Plats 2: Mistys (132.86)

Ofander lägg LM 1.00

HERO lägg SM 2.00

** Giv **

HERO [10k, 10h]

Ofander [N/A, N/A]

raketen [N/A, N/A]

finntorp [N/A, N/A]

Mistys [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

raketen Lägg

finntorp Höj till 8.00

Mistys Lägg

Ofander Syna 8.00

HERO Höj till 26.00

finntorp Lägg

Ofander Syna 26.00

*** Flop(Board): *** : [Knh, 10r, 8k]

*** Bet Runda 2 ***

Ofander Passa

HERO Satsa 45.00

Ofander Syna 45.00

*** Turn(Board): *** : [Knh, 10r, 8k, 4r]

*** Bet Runda 3 ***

Ofander Passa

HERO Satsa 78.00

Ofander Höj till 156.00

HERO ?

 

Hand 4

 

Standard? Sätter han ofta på ett färgdrag här eller KQ tex.

 

***** Hand 928324144 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - Wednesday, January 28, 2009 12:34:13 AM

Britta 84 (Vanlig/Cash Game)

Plats 5: HERO (400.00)

Plats 4: Lös&Tight (234.90)

Plats 1: Tankspridd (393.41)

Plats 2: bossanova (115.01)

Plats 3: TrueBluff (677.97)

Lös&Tight lägg LM 1.00

HERO lägg SM 2.00

** Giv **

HERO [Es, Dk]

Lös&Tight [N/A, N/A]

Tankspridd [N/A, N/A]

bossanova [N/A, N/A]

TrueBluff [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Tankspridd Lägg

bossanova Höj till 4.00

TrueBluff Lägg

Lös&Tight Syna 4.00

HERO Höj till 18.00

bossanova Syna 18.00

Lös&Tight Syna 18.00

*** Flop(Board): *** : [6h, Dr, 7h ]

*** Bet Runda 2 ***

Lös&Tight Passa

HERO Satsa 40.50

bossanova Lägg

Lös&Tight Syna 40.50

*** Turn(Board): *** : [6h, Dr, 7h , 5k]

*** Bet Runda 3 ***

Lös&Tight Passa

HERO Satsa 101.25

Lös&Tight All-in 176.40

HERO Syna 176.40

*** River(Board): *** : [6h, Dr, 7h , 5k, 2h ]

*** Showdown *** : Rake: 12.19 Totalpott: 475.61

HERO [Es, Dk] Par i damer Vinst: 475.61

Lös&Tight [8s, 7s ] Par i sjuor Vinst: 0.00

Tankspridd Lägger mig Vinst: 0.00

bossanova Lägger mig Vinst: 0.00

TrueBluff Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

och sista handen , fick skit av motståndaren eftersom jag drog ut hans JJ. Han tyckte jag spelade dåligt , nåväl...nice med ett springande fyrtal ibland.:roll:

 

***** Hand 928386809 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - Wednesday, January 28, 2009 1:52:19 AM

Britta 15 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Snarskank (379.59)

Plats 2: MisterBond (808.64)

Plats 4: HERO(427.25)

Plats 5: snuff26 (85.19)

Plats 3: froshantay (335.67)

MisterBond lägg LM 1.00

froshantay lägg SM 2.00

** Giv **

Snarskank [N/A, N/A]

MisterBond [N/A, N/A]

HERO[9h, 10h]

snuff26 [N/A, N/A]

froshantay [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

HEROHöj till 7.00

snuff26 Lägg

Snarskank Lägg

MisterBond Lägg

froshantay Syna 7.00

*** Flop(Board): *** : [8s, 9s , 6h ]

*** Bet Runda 2 ***

froshantay Passa

HEROSatsa 11.25

froshantay Höj till 34.00

HEROSyna 34.00

*** Turn(Board): *** : [8s, 9s: , 6h , 9r]

*** Bet Runda 3 ***

froshantay Satsa 57.00

HEROSyna 57.00

*** River(Board): *** : [8s, 9s , 6h , 9r, 9k]

*** Bet Runda 4 ***

froshantay Satsa 154.00

HEROAll-in 329.25

froshantay All-in 237.67

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 657.34

Snarskank Lägger mig Vinst: 0.00

MisterBond Lägger mig Vinst: 0.00

HERO[9h, 10h] Fyrtal i nior Vinst: 657.34

snuff26 Lägger mig Vinst: 0.00

froshantay Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor är din rulle?

 

Överrullad på 1-2 tror jag , och fullräcklig på 2,5-5. Men vill ändå ha runt 35-40 innan jag ger mig på 2,5-5 fullt ut.

 

 

Kollade in lite nu på 200/400 när Blom90 spelade. Att verkligen raila där är skrämmande , alla jävla fjortisar som behandlar snubben som en gud. Frågar om han är ett mattegeni och bara öööser sönder han med frågor. Man blir lite fundersam om allt står till rätt med dessa människor , vissa gör bloggar hit och dit om han och frågar om hans msn och om dom kan få lägga in hans facebook bild på bloggen and soo on. Dom verkar ha mer koll på hans resultat och hans liv än han själv. Tror fan dom skulle suga av han också om han stod framför dom...

 

Blom verkar iallfall vara rätt skön , svarar alla i chatten medans han robbar Smutsfall. Och railsen blir givetvis helt av sig när han snackar med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överrullad på 1-2 tror jag , och fullräcklig på 2,5-5. Men vill ändå ha runt 35-40 innan jag ger mig på 2,5-5 fullt ut.

 

 

Kollade in lite nu på 200/400 när Blom90 spelade. Att verkligen raila där är skrämmande , alla jävla fjortisar som behandlar snubben som en gud. Frågar om han är ett mattegeni och bara öööser sönder han med frågor. Man blir lite fundersam om allt står till rätt med dessa människor , vissa gör bloggar hit och dit om han och frågar om hans msn och om dom kan få lägga in hans facebook bild på bloggen and soo on. Dom verkar ha mer koll på hans resultat och hans liv än han själv. Tror fan dom skulle suga av han också om han stod framför dom...

 

Blom verkar iallfall vara rätt skön , svarar alla i chatten medans han robbar Smutsfall. Och railsen blir givetvis helt av sig när han snackar med dom.

 

Han är deras förebild. Behövde aldrig kämpa sig upp genom stakesen, aldrig varit inne och läst på forum, aldrig någonsin kollat på en pokervideo.

 

Påminner mig om när jag var yngre (20 år, gammal gubbe nu), då sa man att Zlatan var en tjockis och dålig på fotboll som 17 åring. Man sa även att Ronaldinho var dålig på fotboll till han var 17 år. Man hittar på ursäkter för att själv inte behöva jobba hårt. Istället för att läsa om tex hur A blev en fotbollsspelare, vilket var genom att träna fotboll med undantag då han sov eller åt mat, så väljer man att lyssna på rykten som säger; B är världsbäst nu, men började träna på allvar då han var 17 år och är nu bäst.

 

Solskenshistorier som alltid slutar med en regnig dag :-).

 

Men vem vet, Nebuchad skottade ju sin väg upp, förhoppningsvis klarar Blom90 sig också.

 

gl med grindet railfish. grym discipling med stakesklättringen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är deras förebild. Behövde aldrig kämpa sig upp genom stakesen, aldrig varit inne och läst på forum, aldrig någonsin kollat på en pokervideo.

 

Påminner mig om när jag var yngre (20 år, gammal gubbe nu), då sa man att Zlatan var en tjockis och dålig på fotboll som 17 åring. Man sa även att Ronaldinho var dålig på fotboll till han var 17 år. Man hittar på ursäkter för att själv inte behöva jobba hårt. Istället för att läsa om tex hur A blev en fotbollsspelare, vilket var genom att träna fotboll med undantag då han sov eller åt mat, så väljer man att lyssna på rykten som säger; B är världsbäst nu, men började träna på allvar då han var 17 år och är nu bäst.

 

Solskenshistorier som alltid slutar med en regnig dag :-).

 

Men vem vet, Nebuchad skottade ju sin väg upp, förhoppningsvis klarar Blom90 sig också.

 

gl med grindet railfish. grym discipling med stakesklättringen!

 

 

Tyty !

 

Ah exakt , många frågade om han verkligen satt in 2 k dollar eller 30,000 kr och sedan spelade upp det. Kan ju ha en liten effekt på dom säkert , dom sätter in pengar som dom sedan gular till slut pga skottning. Men själva hysterin över han i SvS chatten är ganska komisk iallfall :lol:

 

Han verkar ju ha krossat rätt bra på Svenska men har inte sett mkt av hans spel , aggresiv verkar han vara iallafall.

 

Känns dock som om det ändå kommer gå fel hur det än går , gular han så kommer en sjuk smäll mentalt och rushar han så kommer han till slut sitta på FTP och där vet vi hur det kan gå efter en dålig session mot dom bästa. För det är sådan inställning han verkar ha. Balls har han iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig railat. Men gjrode det lite igår för jag är sugen på att flytta upp från 1-2 till 2.5-5. Otroligt tråkigt må jag säga.

 

Nej raila är skit , tycker inte ens det är kul att raila dom högsta borden på FTP. Och railar inte ens 2,5-5 eller 5-10 , bliir bara sugen att hoppa upp och spela när man ser nåt spewigt spel här och där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej raila är skit , tycker inte ens det är kul att raila dom högsta borden på FTP. Och railar inte ens 2,5-5 eller 5-10 , bliir bara sugen att hoppa upp och spela när man ser nåt spewigt spel här och där.

 

Det är roligare att raila om man känner personen imo. Det händer att jag railar okocha ibland på SvS. Hade varit 1000ggr roligare att raila om man fick se hålkorten imo.

 

edit: lol låter som jag och okocha är buddies. Icke!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...