Gå till innehåll

Handhistorik problem?


raptorjr

Recommended Posts

Nån mer än jag som har problem med handhistoriken? Har spelat tidigare idag och då funkade allt, men satte mig ner nu igen för att spela och så visades det ingen historik. Provade att söka fram de 10 sista händerna i klientens exportfönster och alla händer har ett minus(-) framför sig. Till följd av det klarar heller inte PT av att importera de händerna.

Eftersom det funkade tidigare idag så känns det som nån klantbug av Microgaming att dom inte klarar så stora tal i sin databas eller nåt. Fast är det bara jag som har problem så är det ju nåt annat. Har testat att starta om klienten men det hjälpte inte heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem. Dålig timing också, satt och grejjade med pokertracker och helt plötsligt importerade den inte några händer längre. Trodde att jag råkat ändra nån inställning i PT så har suttit i några timmar och försökt lösa det. Upptäckte nyss att det inte gick att se handhistorik alls i Prima klienten så det måste vara där felet är.. Kul att man spenderat flera av de få lediga timmar man har till att leta efter ett fel som inte fanns ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra, eller dåligt hur man nu ska se det. Men då måste det ju vara Microgaming som klantat sig. Iofs fick jag en uppdatering imorse av klienten, men det funkade ju tidigare för mig. Och det enda som jag kan komma på har ändrat sig sen förmiddagen är antalet händer som spelats på nätverket, och att isåfall databasen inte kan lagra så stora tal eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra, eller dåligt hur man nu ska se det. Men då måste det ju vara Microgaming som klantat sig. Iofs fick jag en uppdatering imorse av klienten, men det funkade ju tidigare för mig. Och det enda som jag kan komma på har ändrat sig sen förmiddagen är antalet händer som spelats på nätverket, och att isåfall databasen inte kan lagra så stora tal eller nåt.

 

Samma problem för mig, spenderat x anta l timmar för att försöka lösa det men troligtvis är det ju som du säger, en bugg hos Microgaming... pratat med supporten om det också om de säger iaf att de har kontaktat Microgaming...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp verkar som det. Verkar som om dom klantat till sig och använt sig av en "signed" 32-bitars int för att spara handnummret i databasen och den gränsen har precis passerats. Hade dom iaf använt sig av "unsigned" så hade vi bara varit halvvägs, klantskallar. Jag som ville spela mer, men tänker inte spela en hand till innan detta är fixat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp verkar som det. Verkar som om dom klantat till sig och använt sig av en "signed" 32-bitars int för att spara handnummret i databasen och den gränsen har precis passerats. Hade dom iaf använt sig av "unsigned" så hade vi bara varit halvvägs, klantskallar. Jag som ville spela mer, men tänker inte spela en hand till innan detta är fixat.

 

Har du sagt detta till supporten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...