LuckyStar5.1 Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Funderar på att signa upp på ett skin (...pma gärna förslag på en bra site med cashback och bra bonus-erbjudande) men har spelat på någon site innan. Är det ok att signa upp nytt konto på annat skin innom iPoker? Citera
DrRoland Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Är det ok att signa upp nytt konto på annat skin innom iPoker? Ja. Känner inte till att det skulle finnas någon begränsning. Citera
LuckyStar5.1 Postad 24 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Ja. Känner inte till att det skulle finnas någon begränsning. Du har testat mao? Citera
XaaL Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Är inga problem, har flera iPokerkonton! Citera
gdaily Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Jag har konto på precis alla iPokerskin. Min favorit är Pokerducks, bara för att jag tycker om personlig service. Citera
Bubblan Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Funderar på att signa upp på ett skin (...pma gärna förslag på en bra site med cashback och bra bonus-erbjudande) men har spelat på någon site innan. Är det ok att signa upp nytt konto på annat skin innom iPoker? Är det ens möjligt att signa med sitt vanliga nick på ett annat skin på ipoker? För mej gick det inte, men jag kanske gjorde fel. Jag var alltså tvungen att ta ett annat nick när jag bytte skin. Citera
TTOIA Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Fick mail av Pokerplex igår, dom har tydligen precis bytt från Crypto till iPoker och ska ha oändlig bonus + 25% cashback Citera
bazooka Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Man kan ha flera nicks på de olika ipokerskins, men bara 1 på varje. Man kan inte ha samma nick på flera skins. Citera
LuckyStar5.1 Postad 24 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Tack för alla svar. Har hittat två alternativ ...mailat och hoppas att jag kan få bra erbjudande. Citera
Recommended Posts