Gå till innehåll

Dead-Inside back with grind on the mind NL400-NL600 £ $ €


Dead-Inside

Recommended Posts

We'll see.

 

Fick hem Mathematics of Poker idag. Ska ha massa kul med den under de kommande veckorna.

 

Hej du. Jag tycker du ska tanka Dexter om du redan inte sett den. För övrigt så har jag fått en helt annan bild utav dig sedan du startade dagboken. Du verkar inte bara vara den där dryga jäveln.;)

 

GG WP SIR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 763
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej du. Jag tycker du ska tanka Dexter om du redan inte sett den. För övrigt så har jag fått en helt annan bild utav dig sedan du startade dagboken. Du verkar inte bara vara den där dryga jäveln.;)

 

GG WP SIR

 

Det är bara en illusion jag ger ut, jag är egentligen en dryg och äcklig jävel!

 

Har sett Dexter. Sjukt soft serie, jävla het hon psychobitchen är btw.

 

tyty.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där kom det igen, megakillah erkänner att han har gröva acne problem. Hoppas dom inte infinner sig på ryggen också. Det går verkligen inte hem hos tjejerna.

 

prookelito 2 vs megakillah 0

 

*poff*

 

säg inte att jag behöver posta bild för att du förstå...

 

engelskan var ju tydligen överkurs så jag ska hålla mig till svenska framöver.

 

edit: nu slutar vi besudla di´s diary. kom över till min om du vill keela

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: nu slutar vi besudla di´s diary. kom över till min om du vill keela

 

Har absolut inget emot sånt här, stort nöje finner jag i det faktiskt.

 

tänker på dagbokens titel, menar du att du går mellan nl400$ och nl400£ ? det är ~2x så mycket. tycker det verkar jävligt konstigt.

 

Yep, ~260 till 500, beroende på dagskurs. Men om du jämför det med vanliga 400€ inköp är det ju ingen större skillnad. Föredrar dem högre valutorna dock, eftersom det är mer pengar med samma BB/100.

 

Men annars tycker jag inte det är nå konstigt, jag går dit värdet finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat rätt få händer idag (1-2 bord, 3,5 timmar), cirkus 500h.

Men lite goodrun och massa tableselecting ger +1.5k€ eller så.

 

Ganska kul med poker ibland. Tror det är BB/100 rekord btw. Är det inte det är de fan inte långt ifrån. Paus nu, får se om de blir spel frammåt 4-tiden.

 

Har börjat bläddra i Mathematics of Poker. Jävla massa ekvationer och djupt, djupt tänkande. Har inte orkat läsa dem djupa bitarna speciellt noga men det är bra intressant. Kan inte direkt säga om boken är bra för spelet eller inte än då jag bara smurfat igenom en 20 sidor eller så, men jag lovar att återkomma med en mer utförlig recenssion när det börjar närma sig slutet av boken.

 

Och till sist vill jag bjuda på lite musik, en gammal klassiker som alla bör känna igen;

http://www.youtube.com/watch?v=AOwDXNJbZK0

 

Nostalgi, det är vad jag lämnar er med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat rätt få händer idag (1-2 bord, 3,5 timmar), cirkus 500h.

Men lite goodrun och massa tableselecting ger +1.5k€ eller så.

 

Ganska kul med poker ibland. Tror det är BB/100 rekord btw. Är det inte det är de fan inte långt ifrån. Paus nu, får se om de blir spel frammåt 4-tiden.

 

Har börjat bläddra i Mathematics of Poker. Jävla massa ekvationer och djupt, djupt tänkande. Har inte orkat läsa dem djupa bitarna speciellt noga men det är bra intressant. Kan inte direkt säga om boken är bra för spelet eller inte än då jag bara smurfat igenom en 20 sidor eller så, men jag lovar att återkomma med en mer utförlig recenssion när det börjar närma sig slutet av boken.

 

Och till sist vill jag bjuda på lite musik, en gammal klassiker som alla bör känna igen;

http://www.youtube.com/watch?v=AOwDXNJbZK0

 

Nostalgi, det är vad jag lämnar er med.

 

The logical song, så jävla skön ;). Gillar dock scooters verision lite mer, men fortfarande guld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...