prookelito Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 We'll see. Fick hem Mathematics of Poker idag. Ska ha massa kul med den under de kommande veckorna. Hej du. Jag tycker du ska tanka Dexter om du redan inte sett den. För övrigt så har jag fått en helt annan bild utav dig sedan du startade dagboken. Du verkar inte bara vara den där dryga jäveln. GG WP SIR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2008 Hej du. Jag tycker du ska tanka Dexter om du redan inte sett den. För övrigt så har jag fått en helt annan bild utav dig sedan du startade dagboken. Du verkar inte bara vara den där dryga jäveln. GG WP SIR Det är bara en illusion jag ger ut, jag är egentligen en dryg och äcklig jävel! Har sett Dexter. Sjukt soft serie, jävla het hon psychobitchen är btw. tyty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Har sett Dexter. Sjukt soft serie, jävla het hon psychobitchen är btw. tyty. den ensamstående mamman är hetare. textarn tjo wannabe mod Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2008 den ensamstående mamman är hetare. Lite white trash över henne. Sen är britter heta britter oftast riktigt heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 tjo wannabe mod Wannabe mod? Kan du inte försöka få bort dina finnar innan du går och lägger dig ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Lite white trash över henne. mjo lite, svettiga miami Wannabe mod? Kan du inte försöka få bort dina finnar innan du går och lägger dig ikväll? bad read again f1sh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 mjo lite, svettiga miami bad read again f1sh Där kom det igen, megakillah erkänner att han har gröva acne problem. Hoppas dom inte infinner sig på ryggen också. Det går verkligen inte hem hos tjejerna. prookelito 2 vs megakillah 0 *poff* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HughHefner Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Där kom det igen, megakillah erkänner att han har gröva acne problem. Hoppas dom inte infinner sig på ryggen också. Det går verkligen inte hem hos tjejerna. prookelito 2 vs megakillah 0 *poff* hahahaha fan va töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Där kom det igen, megakillah erkänner att han har gröva acne problem. Hoppas dom inte infinner sig på ryggen också. Det går verkligen inte hem hos tjejerna. prookelito 2 vs megakillah 0 *poff* säg inte att jag behöver posta bild för att du förstå... engelskan var ju tydligen överkurs så jag ska hålla mig till svenska framöver. edit: nu slutar vi besudla di´s diary. kom över till min om du vill keela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 tänker på dagbokens titel, menar du att du går mellan nl400$ och nl400£ ? det är ~2x så mycket. tycker det verkar jävligt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2008 edit: nu slutar vi besudla di´s diary. kom över till min om du vill keela Har absolut inget emot sånt här, stort nöje finner jag i det faktiskt. tänker på dagbokens titel, menar du att du går mellan nl400$ och nl400£ ? det är ~2x så mycket. tycker det verkar jävligt konstigt. Yep, ~260 till 500, beroende på dagskurs. Men om du jämför det med vanliga 400€ inköp är det ju ingen större skillnad. Föredrar dem högre valutorna dock, eftersom det är mer pengar med samma BB/100. Men annars tycker jag inte det är nå konstigt, jag går dit värdet finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Hej du. Jag tycker du ska tanka Dexter om du redan inte sett den. För övrigt så har jag fått en helt annan bild utav dig sedan du startade dagboken. Du verkar inte bara vara den där dryga jäveln. GG WP SIR +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2008 Har spelat rätt få händer idag (1-2 bord, 3,5 timmar), cirkus 500h. Men lite goodrun och massa tableselecting ger +1.5k€ eller så. Ganska kul med poker ibland. Tror det är BB/100 rekord btw. Är det inte det är de fan inte långt ifrån. Paus nu, får se om de blir spel frammåt 4-tiden. Har börjat bläddra i Mathematics of Poker. Jävla massa ekvationer och djupt, djupt tänkande. Har inte orkat läsa dem djupa bitarna speciellt noga men det är bra intressant. Kan inte direkt säga om boken är bra för spelet eller inte än då jag bara smurfat igenom en 20 sidor eller så, men jag lovar att återkomma med en mer utförlig recenssion när det börjar närma sig slutet av boken. Och till sist vill jag bjuda på lite musik, en gammal klassiker som alla bör känna igen; http://www.youtube.com/watch?v=AOwDXNJbZK0 Nostalgi, det är vad jag lämnar er med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 tja, vad tycker du är det optimala sättet att spela AhAs på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2008 tja, vad tycker du är det optimala sättet att spela AhAs på? Ganska ointressant så länge du inte sätter in det i ett sammanhang, tycker du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Ganska ointressant så länge du inte sätter in det i ett sammanhang, tycker du inte? You was delt: AhAs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Ganska ointressant så länge du inte sätter in det i ett sammanhang, tycker du inte? tänk dig om någon raisar, och du sitter i SB+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 har du många irl vänner ? spontan fråga bara ( ingen baktanke ) vem ska jag tro på tro på tro på när, när jag är så kär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Har spelat rätt få händer idag (1-2 bord, 3,5 timmar), cirkus 500h.Men lite goodrun och massa tableselecting ger +1.5k€ eller så. Ganska kul med poker ibland. Tror det är BB/100 rekord btw. Är det inte det är de fan inte långt ifrån. Paus nu, får se om de blir spel frammåt 4-tiden. Har börjat bläddra i Mathematics of Poker. Jävla massa ekvationer och djupt, djupt tänkande. Har inte orkat läsa dem djupa bitarna speciellt noga men det är bra intressant. Kan inte direkt säga om boken är bra för spelet eller inte än då jag bara smurfat igenom en 20 sidor eller så, men jag lovar att återkomma med en mer utförlig recenssion när det börjar närma sig slutet av boken. Och till sist vill jag bjuda på lite musik, en gammal klassiker som alla bör känna igen; http://www.youtube.com/watch?v=AOwDXNJbZK0 Nostalgi, det är vad jag lämnar er med. The logical song, så jävla skön . Gillar dock scooters verision lite mer, men fortfarande guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Älskar också the logical long som fan n1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 The logical song, så jävla skön . Gillar dock scooters verision lite mer, men fortfarande guld. :lol: (förlåt, var bara tvungen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2008 :lol: (förlåt, var bara tvungen) Så oerhört bög, och fel, ja. Riktigt fel. Usch, covers är sug i största allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Jag vill ha dig, i röven! Och skrika tyska svordomar under akten!!! Ja jag menar dig:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2008 Jag hoppas alla ser likheterna. "i röven" påminde mig om detta btw; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts