Gå till innehåll

Erfarenhet av playerservices.se?


TheWeak

Recommended Posts

Blev uppringd idag av en person från playerservices.se som verkar vara en sorts affiliate, vet inte riktigt hur dom fick tag i mitt nummer (frågade och han visste inte heller typ antigen genom nån sida eller liveevent). Bara undrar om nån har nån bra/dålig erfarenhet om dom? Är ju shysst att veta om dom e seriösa och så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen som står bakom domänen är inblandad i två firmor. Den ena ägnar sig åt handel med fordon och reservdelar, den andra "konsultverksamhet inom områdena skönhetsvård, sjukvård, kroppsvård, träning, hälsa, event, kultur, data och organisation och ledarskap. Anordna mässor, utställningar, resor, konserter, fester och därmed förenlig verksamhet. Försäljning av skönhetsprodukter, träningsredskap, mat, dryck, kläder, böcker och med verksamheten förenliga produkter."

 

Ett riktigt konglomerat som nu även är poker-affe, tydligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också kört på ett skinn dem rekomenderade, har faktiskt inte vart några problem alls. Fick en större % än jag hade innan, men kan inte svara för concierge grejen. Inte testat den. Kikade nu lite på andra affe-sidor också, verkar inte som att de har några andra kontaktuppgifter än mail heller... Kanske hela branshen som är oseriös isåfall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också kört på ett skinn dem rekomenderade, har faktiskt inte vart några problem alls. Fick en större % än jag hade innan, men kan inte svara för concierge grejen. Inte testat den. Kikade nu lite på andra affe-sidor också, verkar inte som att de har några andra kontaktuppgifter än mail heller... Kanske hela branshen som är oseriös isåfall!

 

http://playerservices.se/kontakt.php

 

Ser MSN iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Firman erbjuder sig att kunna hjälpa till med företagsetablering, samboavtal, familjejuridik, placeringsråd och annat.

 

Jag kanske är gammaldags - men det känns som att de borde kunna visa sig utåt med mer än anonyma mejladresser och MSN om de vill vinna förtroende i sådana frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev uppringd idag av en person från playerservices.se som verkar vara en sorts affiliate, vet inte riktigt hur dom fick tag i mitt nummer (frågade och han visste inte heller typ antigen genom nån sida eller liveevent). Bara undrar om nån har nån bra/dålig erfarenhet om dom? Är ju shysst att veta om dom e seriösa och så.

 

 

Har det hänt ngt mer då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Någon som vet något mer om dem?

 

De har nyligen ringt upp mig och erbjudit rakeback-deals. De skulle skicka mail till mig och bad om min mailaddress. Jag gav dem min yahoo-address som jag brukar använda till det mesta oseriösa mailandet. Det märkliga är att de mailar till en annan address som jag endast använder till pokerkonton, neteller och liknande. Utan att jag gett dem denna address.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...