Himmler Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Installerade nyligen Safari browser på min dator av någon anledning. Men svs har inte stöd för den browsern. Så nu kan jag inte se HH på svs, och inte heller fylla på spelkortet via klienten. Så fort jag försöker med något av det så öppnas istället Frontpage. Någon som har samma problem eller varit med om liknande händelser? Citera
Skalman5 Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Du har tre inlägg varav två är dubbelposter samtidigt som du bryter mot postningsreglerna. Lägg där till ett nick som får en att tänka på en känd nazist. Som upplagt för att du kommer få hjälp! Citera
Maruzi Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 han gjorde säkert de med flit.. eller ? nää inte en aning , men vad är safari browser kan du screenshotta Citera
JesperPV Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 det är apples browser. snabbast på marknaden. men knappast bäst. Citera
P-O Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Jag föreslår att du funderar på om du vill ha Safari eller Svenska Spel och avinstallerar den andra Du kanske fick med safari med Itunes el liknande? Citera
Applet13 Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Installerade nyligen Safari browser på min dator av någon anledning. Men svs har inte stöd för den browsern. Så nu kan jag inte se HH på svs, och inte heller fylla på spelkortet via klienten. Så fort jag försöker med något av det så öppnas istället Frontpage.Någon som har samma problem eller varit med om liknande händelser? Är väl inte så svårt att även installera IE eller Firefox också, trivs du med Safari behåller du den och använder endast IE eller Firefox till HH och spelkortet. Annars, avinstalllera Safari. Var det svårare än så? Citera
brainslicer Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Nu gissar jag bara men: scripts file:// bör tillåtas om browsern ska kunna läsa handhistorys lokalt, kanske Safari har scripts deffault avstängt(eller saknar stöd) eller nåt? Citera
Himmler Postad 19 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Du har tre inlägg varav två är dubbelposter samtidigt som du bryter mot postningsreglerna. Lägg där till ett nick som får en att tänka på en känd nazist. Som upplagt för att du kommer få hjälp! Skulle bli himmlen men jag var lite trött när jag skapade kontot, och dubbelpostningen var inte heller medvetet Citera
Himmler Postad 19 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Är väl inte så svårt att även installera IE eller Firefox också, trivs du med Safari behåller du den och använder endast IE eller Firefox till HH och spelkortet. Annars, avinstalllera Safari. Var det svårare än så? Jag trivdes inte med safari eftersom klienten började strula som sagt så fort jag installerade Safari. Och det hjälpte inte heller med avinstallation. Vid uppstart av HH och "Fyll på spelkonto" så öppnas numera frontpage istället... Citera
Himmler Postad 19 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Är väl inte så svårt att även installera IE eller Firefox också, trivs du med Safari behåller du den och använder endast IE eller Firefox till HH och spelkortet. Annars, avinstalllera Safari. Var det svårare än så? Jag trivs med både firefox och xplorer. Men avinstallation av Safari hjälpte inte, istället öppnas frontpage vid uppstart av HH och "Fyll på spelkonto" Citera
Recommended Posts