Existing-user Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Spelar jag mer än ett bord går det alltid sämre. Nu tror ni att ni har det uppenbara svaret att det är för jag har mindre koll på borden, men så är det inte för även om jag bara spelar 1 bord så har jag ingen vidare koll då jag surfar runt eller tittar tv. Så varför spelar jag sämre? Jag kan inte fatta det! Citera
Lixifer Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Spelar jag mer än ett bord går det aldrig sämre. Nu tror ni att ni har det uppenbara svaret att det är för jag har mindre koll på borden, men så är det inte för även om jag bara spelar 1 bord så har jag ingen vidare koll då jag surfar runt eller tittar tv. Så varför spelar jag sämre? Jag kan inte fatta det! Rubrik och text är motsägelsefull men jag antar att rubriken är rätt.. Du får bättre reads vid färre bord medan slaskfaktorn samtidigt går upp litegrann. (Iaf är det så för mig) Problemet är alltså att bibehålla reads och full koncentration när jag slänger upp fler bord. Bara för att man spelar många händer samtidigt kan man inte börja spela på "auto-pilot" utan reads och koncentration är ändå det viktigaste. I de banorna tänkte jag iaf när jag började multitabla. Citera
Drunken_Penguin Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Kan ju bara gissa, men det kan ju vara så att när du har många bord uppe så ser du större möjligheter att ta igen dina förluster, vilket får dig att spela lösare. Citera
heltok Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=GtJEAk7ZMho Citera
gdaily Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Jag spelar bäst när jag har exakt två bord uppe - då blir det inte så att jag slösurfar runt och samtidigt så är det inte så många så jag tappar koncentration per bord. Jag är gammal gubbe, så siffran två gäller för mig. Dataspelssnoris kan säkert klara fler. Men efter en viss gräns så kommer man börja tappa per bord. Citera
honest99 Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Skönt att höra att man inte är ensam. Jag spelar också exakt två bord, för att ha koll på alla, vilket jag tycker är nödvändigt för att ha roligt när man spelar. Citera
gdaily Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Detta var för övrigt hur jag upptäckte min styrka i satelliter, att ha ett "skojbord" uppe medans jag spelade "seriöst" på ett cashgamebord. Citera
Tottyville Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Jag spelar bäst när jag har exakt två bord uppe - då blir det inte så att jag slösurfar runt och samtidigt så är det inte så många så jag tappar koncentration per bord. Jag är gammal gubbe, så siffran två gäller för mig. Dataspelssnoris kan säkert klara fler. Men efter en viss gräns så kommer man börja tappa per bord. Jag är ju exdatasnoris men blivit gammal 25årig gubbe nu. Jag kan omöjligt koncentrera mig om jag spelar mindre än 4bord. Spelar jag färre bord än 4 så börjar jag genast slaska och sätta folk på alla möjliga orimliga HD's för att kunna göra sjuka syner och bluffar... helt enkelt hitta så mycket situationer som möjligt att spela så mycket kort som möjligt, även fast jag vet att det är sjukt värdelöst ur EV synpunkt. 5-7 bord är optimalt för mig. Citera
gdaily Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Jag är ju exdatasnoris men blivit gammal 25årig gubbe nuJag är "nära på dubbelt" så gammal som du är. Citera
honest99 Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 gammal 25årig gubbe nu. När planerar du att dö? ( ) Citera
Tottyville Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Hihi skrev det i provocerande syfte då jag vet att ni både e äldre. Men känner mig ändock gammal, e ju hälften till 50 :--p Citera
Tottyville Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 När planerar du att dö? Inte vart på sesam på ett tag, så jag vet inte. Citera
Tottyville Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 När planerar du att dö? ( ) Hehe gullig du e som redigerat in en snäll smiley, jag blev inte ledsen, förstod att du inte var deathserious (finurlig kommentar?) Du e en trevlig forumit! Citera
Recommended Posts