HSvensson Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Är riktigt sugen på att börja lira på Paradise Poker när jag upptäckte att de har precis samma struktur på sit & goes som Svenska spel har, plus att de har bonusar och FPP som man kan få ut i cash...så varför inte? Har ca 6600:- i rullen just nu, satsar på att bara spela några turneringar på Svenska Spel, alltså inga sit & goes utan dem kör jag på PP. Vill ju ha den fetaste bonusen där som var 100% upp till €500 Såg också att poker.se hade nån 500% upp till €200 Nu är frågan... Hur mycket av rullen är lagom att dra över till PP? Vilken av bonusarna bör jag ta? Det blir (väl?) lika mycket i slutändan ändå, frågan är vilken ni hade föredragit? Citera
gdaily Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Spelar du cashgame bör du spela på SvS Spelar du turrar bör du spela på precis alla andra sajter utom SvS Citera
HSvensson Postad 18 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Spelar du cashgame bör du spela på SvS Spelar du turrar bör du spela på precis alla andra sajter utom SvS Är det för att cashgame spelarna suger på SvS eller? Jag lirar ingen cash alls, kommer bara att lira sit & goes och MTT's Ska fortsätta på SvS med vissa turrar, men funderar på att flytta hela mitt sit & go spel till PP... tycks om det? Citera
gdaily Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Är det för att cashgame spelarna suger på SvS eller? Nej, för att på dina låga nivåer har SvS halv rake på cashgamet mot alla andra aktörer, medan på tävlingar har de samma rake som alla andra men på de andra sajterna får du som sagt bonusar, rakeback eller något annat kul. Dessutom finns det inga garanterade övervärden på SvS, och inga frirullar eller andra promotions, om det finns på alla andra sajter. Citera
Recommended Posts