wahlen1 Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 jag kan inte ett skit om aktier btw, jag köpte h&m, ericsson b, nordea, och NCC b. tänkte köpa en till. förslag? partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
monkeytilt Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 jag kan inte ett skit om aktier btw, jag köpte h&m, ericsson b, nordea, och NCC b. tänkte köpa en till. förslag? Titta på Avega Group eller Ratos. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Swedbank har potential tkr jag Kan inte heller något, men kan inte gå allt för fel med stora stabila företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 18 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2011 Swedbank har potential tkr jag Kan inte heller något, men kan inte gå allt för fel med stora stabila företag. nä, precis. har ju dock redan en bank. tänker att det kan vara en bra idé att sprida ut aktierna i olika branscher för att reducera varians. avega group verkar sunt. tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juiceme Postad 26 April , 2011 Rapport Share Postad 26 April , 2011 Äre grill i helgen? Eller ska du studera som fan. (: Lördag maybe fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 april slutade på $9k med rb och race. hann bara med 55k händer, däremot har jag sett 8 säsonger seinfeld samt glengarry glen ross ungefär 15 gånger. noll disciplin. glengarry glen ross är btw världens bästa film, om man gillar dialoginriktad film. förvånansvärt få som har sett den också. den här månaden måste jag plugga till tre tentor, vilket är ganska svårt när man är mer lättdistraherad än en 12-åring. lär inte bli mycket poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 5 Maj , 2011 Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 Sån grym jävla film..... underskattad som fan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 köpte trading guiden och började läsa den idag. stod typ på första sidan "det spelar ingen jävla roll vad du gör, ditt ev blir ändå index", så nu kan man det här med aktiehandel också. konstigt att det är en sån stor bok... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 6 Maj , 2011 Rapport Share Postad 6 Maj , 2011 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 6 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2011 fäst nä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juiceme Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 16 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2011 hej bloggen. klar med alla tentor för terminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 har dessutom fått nycklarna till nya lägenheten idag, så är lite motiverad till att tjäna deg. fittigt dyrt att leva. brukar det vara bättre eller sämre värde sommartider? intuitivt sämre, känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 hej bloggen.klar med alla tentor för terminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 har dessutom fått nycklarna till nya lägenheten idag, så är lite motiverad till att tjäna deg. fittigt dyrt att leva. brukar det vara bättre eller sämre värde sommartider? intuitivt sämre, känns det som. Sämre vid högtryck, bättre vid lågtryck.. typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Sämre vid högtryck, bättre vid lågtryck.. typ. Borde bli bra värde idag mao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banger1 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Hej fitt fattiga snorungsjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Hej fitt fattiga snorungsjävel tja fan! allt bra med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banger1 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 tja fan! allt bra med dig? Hur mår bukfettet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Hur mår bukfettet?? jag ska fråga. edit: fick inget svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 fråga senare hon kanske sover middag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts