Crispo Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Jag skulle vilja hålla bättre koll på mina poker resultat genom nåt lite stiligare program där man kan fylla i för varje dag sin + eller - summa. Samt fylla i total månads inkomst se diagram osv. Finns det något bra program skräddarsytt för poker eller finns de några andra tips? Citera
TheFool Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Jag skulle vilja hålla bättre koll på mina poker resultat genom nåt lite stiligare program där man kan fylla i för varje dag sin + eller - summa. Samt fylla i total månads inkomst se diagram osv. Finns det något bra program skräddarsytt för poker eller finns de några andra tips? Poker Office Citera
Burning Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Det finns även Pokertracker, Holdemmanager, Hagbards excel-ark (sök på forumet), du kan göra ett eget excelark. Pokertracker, Holdemmanager och Poker Office kostar en slant medan Hagbards excel-ark är gratis. För mer info om resp. program, använd sökfunktionen. Citera
simpkiller Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 vi har precis den funktionen på våran site pokerhome.com. man lägger till dom siterna man spelar på. fyller i hur det gått varje dag, så får man olika statistik på resultatet. funkar på alla siter, även sitt livespel. exempel: http://www.pokerhome.com/shark_fishing/profile Citera
TheCop Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Tjena Crispo! SKulle mycket varm rekommendera Statking för att bokföra dina pokerresultat. Har själv kört det en längre tid och det fungerar alldeles utmärkt.. Citera
Tottyville Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 vi har precis den funktionen på våran site pokerhome.com. man lägger till dom siterna man spelar på. fyller i hur det gått varje dag, så får man olika statistik på resultatet. funkar på alla siter, även sitt livespel. exempel: http://www.pokerhome.com/shark_fishing/profile Jävligt fräsch sida rent grafiskt måste jag säga. Men jag personligen vettefan om jag vill logga hur mycket jag tjänar online... och det är er affärsidé? Känns lite avskräckande, tror fler än jag tänker så. Citera
JELLJUN Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Jävligt fräsch sida rent grafiskt måste jag säga. Men jag personligen vettefan om jag vill logga hur mycket jag tjänar online... och det är er affärsidé? Känns lite avskräckande, tror fler än jag tänker så. Du kan göra så att ingen annan ser den än dig själv om du vill. Citera
Tottyville Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Du kan göra så att ingen annan ser den än dig själv om du vill. Admins också... Citera
Crispo Postad 15 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Jävligt fräsch sida rent grafiskt måste jag säga. Men jag personligen vettefan om jag vill logga hur mycket jag tjänar online... och det är er affärsidé? Känns lite avskräckande, tror fler än jag tänker så. Måste hålla med Totty här, annars fint upplagd site.. TheCop: hur får jag tag i statking? Pokertracker har jag ju, men har inte sett nån sån funktion där? Har bara PT2, du kanske menar 3:an? Citera
TheCop Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Prova med att söka på Google.. Citera
simpkiller Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Admins också... Om du kallar ditt smeknamn är "mr_anonym" så är det ju ingen som vet vem som för resultatet. eller ens om det är riktiga resultat. Man fyller ju i manuellt så man kan ju ha vilka reslutat man vill. Vi admins är inte intresserade av ifall du vinner eller förlorar... vi vill bara ha många besökare... men jag hoppas ju du är vinnande prova hand history playern också! Citera
w00d Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Bli inte lat och använd program som PT/PO/HM till att logga dina resultat. Dels visar de inte rätt siffror, och dels loggar klienten fel ibland. Antingen bokför du dina resultat online, eller också använder du Excel för detta. Valet är ditt. Själv använder jag Excel och gör backups på alla mina dokument ca 1 gång i veckan. Citera
Dead-Inside Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Bli inte lat och använd program som PT/PO/HM till att logga dina resultat. Dels visar de inte rätt siffror, och dels loggar klienten fel ibland. Okej? Citera
w00d Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Okej? Beror ju på klienten mestadels som sagt. Ongame (dvs. PT) ger mig alltid i stort sett 1-3 inköp fel när månaden är slut. Det mest exakta resultatet du kan mäta av är ju din BR. Så att skriva ner den är ju det bästa. Läs lite på forumen för PT/PO/HM, där finns nästan alltid problem med att händer importeras felaktigt pga. blablabla osv. Jag kommer iaf aldrig använda något tracker-program till bokföring iaf... Citera
Crispo Postad 17 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Får nog bli Excel för mig med då jag inte har lust att bokföra online. Var mest ute efter nåt program man kan köpa/tanka hem enbart för bokföring. Men excell funkar säkert fint, har aldrig använt programet. Om någon orkar ge mig lite snabb tips på hur man lägger upp sin bokföring med programet så är jag tacksam. Jag vill t.ex ha månad för månad, linjediagram för varje dag med kankse en färg för cash och en för vipp/rake. Eller hur gör ni? Citera
Saxofon Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Får nog bli Excel för mig med då jag inte har lust att bokföra online. Var mest ute efter nåt program man kan köpa/tanka hem enbart för bokföring. Men excell funkar säkert fint, har aldrig använt programet.Om någon orkar ge mig lite snabb tips på hur man lägger upp sin bokföring med programet så är jag tacksam. Jag vill t.ex ha månad för månad, linjediagram för varje dag med kankse en färg för cash och en för vipp/rake. Eller hur gör ni? ta dig en titt på Hagbards Excelark som någon nämde tidigare. Där finns nog allt du behöver. Citera
sportcap Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 För er som kan tänka sig att bokföra online rekommenderar jag http://www.checkyourbets.com . Vet ej om siten uppdateras längre men den rullar på iaf... Citera
Beachkung Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 http://www.pokercharts.com Citera
JensNi Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 står helt still i huvudet nu, men där finns en annan sida som e sjukt bra online också, kmr ej ihåg va den heter. Vet att MrDawwe använde den av sig ett tag iaf:) Citera
Burning Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 står helt still i huvudet nu, men där finns en annan sida som e sjukt bra online också, kmr ej ihåg va den heter. Vet att MrDawwe använde den av sig ett tag iaf:) Du tänker på wpbet.com tror jag. Idag heter den siten pokerhome.com och den nämns tidigare i tråden. Citera
JensNi Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Du tänker på wpbet.com tror jag. Idag heter den siten pokerhome.com och den nämns tidigare i tråden. precis den jag tänkte på Citera
Recommended Posts