Park Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Spelade den här handen på FTPs låglimit bord. Inga direkta reads på mina motspelare. SB har dock spelat upp sig från halvt inköp så jag betvivlar att han är regular. Eftersom jag inte kan få ut handhistorier från FTP får jag ta den från minnet 6 max Utg $25 utg+1 $25 cutoff 25 Button $25 SB $37 Hero $47 SB posts sb 0.10 Hero posts bb 0.25 Dealing down cards Hero As Kc preflop utg folds utg+1 folds cutoff folds button raises to 0.85 SB Calls 0.75 Hero raises to 3.40 button folds SB calls 2.75 Standardhöjning pre. Får syn av spelaren i sb Flop Ks jc 5d SB checks Heros bets $5 SB raises to $10 hero calls $5 Han checkar, jag betar och han minihöjer mig. Jag väljer att bara syna i detta läge istället för att pusha eftersom många spelare på nivån gör så med antingen marginella händer eller monster. Tror inte att han sitter på exempelvis q10. turn Ad SB bets 23$ Hero? Träffar tvåparet på turn men SB ställer sina kvarvarande $23. Vad göra? Citera
weddie Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Om du inte synar här, vart hoppas du kma med flopp synen? showdown? Citera
ProToss Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Syna och gråt när han visar set i knektar? Citera
TobbeZZ Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 syn , vad ska han sitta på AA, KK = NEJ då ska han raise innan flopp. färg finns ingen chans , Q10 stege nej då re reaisar han inte på flopp. bara JJ och 55 som kan slå dig här , men jag tror att han mest troliga sitter på max två par KJ Citera
Park Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Eftersom det råder konsensus i tråden postar jag resultatet. ProToss gissade rätt:-) . Jag synade och han visade upp jj. Hur hade situationen förändrats om turnkortet istället hade varit en blank (typ 2d) och han hade ställt. Är det fortfarande standard att syna då? Citera
Dead-Inside Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Eftersom det råder konsensus i tråden postar jag resultatet. ProToss gissade rätt:-) . Jag synade och han visade upp jj. Hur hade situationen förändrats om turnkortet istället hade varit en blank (typ 2d) och han hade ställt. Är det fortfarande standard att syna då? Om du inte synar här, vart hoppas du kma med flopp synen? showdown? . Citera
weddie Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 . Vart vill du komma? Om det var att döda tråden så lyckades du ju ivf. Vi sa båda vad vi tyckte och trodde, bara för att vi inte är lika bra som dig ska vi tysta för det? Vi lär oss väll också av att "säga fel", hade du bara gått in och rättat oss istället för att skriva "." så hade du ju lärt oss på samma gång? Men jag antar att du växte lite i din datastol när du lite stolt kunde sammanfatta dina kunskaper så kort. idiot Citera
Recommended Posts