f0rtress Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Kan man få ut pengar snabbt på Svs? När jag gick in på uttag nu så stog det att man fick lov att posta in ett formulär. Har höst att man kan binda sitt spelkort med sitt banknummer? Tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Du måste skriva ut och fylla i det formuläret och därefter faxa/skicka det i brev till SvS med uppgifter om spelkortsnummer, bankkontonummer, bank etc. När de registrerat detta kan du göra uttag till ditt bankkonto som då tar 2-3 bankdagar beroende på bank. Detta är enda sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 När du väl har fyllt i och fixat med formuläret så går uttagen mycket snabbt och effektivt, så faxa du in ditt formulär nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crazyman18 Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Fyll i formuläret och faxa om du har tillgång till de. Då blir det registrerat direkt i stort sätt och du kan sätta in pengar. Utagen tar 2-3 bankdagar. Observera att det tar en vecka från att du registrerar ditt konto tills du kan ta ut pengar från svenska spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baver Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Kanske dags att göra det nu, 1,5 år sedan man skaffade konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Kanske dags att göra det nu, 1,5 år sedan man skaffade konto och du har aldrig cashat ut en enda krona? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 vi kan spela HU och du dumpar pengarna lite snyggt .. sen tar jag ut dina pengar och du har dem inom 2 dagar.. (jag står för raken) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts