Gå till innehåll

Fudge@Ongame


Fudge

Recommended Posts

  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Läs:

"Att komma hem ska vara som en schlager" av Per Hagman,

"Tärningspelaren" av Luke Rhinehart

"Dokument rörande spelaren Rubashov" av Carl-Johan Vallgren

 

eller vad som helst av Sven Delblanc

 

Ska se vad jag kan hitta!

 

Haha, dagboken är väl till för att förbättra ditt spel:P?

 

Nej dålig är du inte, kanske lite vek :D

 

 

Jo minst sagt..:-(

 

--

 

Men +1500 so far idag, liten paus igen. Blir nog lite mer om en stund, väntar på att de ska släppa ordentligt snart. Får inte med mig ngt flyt i spelet, känns riktigt segt att spela när de aldrig släpper, men går ju uppåt nu äntligen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inge lir än idag, får se hur det blir senare. Varit på lunch nyss, blir lite sällskapsspel och vin med två kompisar nu, lite middag senare också. Får se om det slutar med utgång eller lir efter.

 

Suget finns där, men utgång vore inte helt fel det heller. Kanske mer värde i att sätta sig vid borden dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inge lir än idag, får se hur det blir senare. Varit på lunch nyss, blir lite sällskapsspel och vin med två kompisar nu, lite middag senare också. Får se om det slutar med utgång eller lir efter.

 

Suget finns där, men utgång vore inte helt fel det heller. Kanske mer värde i att sätta sig vid borden dock

 

eh fylla är mer värt alla dar i veckan ! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt, runt 7k kanske med ombokningsbar biljett. En kompis morsa jobbar på Thai Airways så väntar på att han ska kolla upp om man kan få ngt specialpris typ..

Sugen?

 

jofan malta drar jag ifrån i slutet av nästa månad tänkte jag och skulle va najs att göra ngt annat kul :) och har aldrig vart förbi thailand, skulle va skoj att dra till oakwood och spela poker och ha lite skoj.

får hoppas ja vinner lite nu denna och nästa månad så ja har råd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jofan malta drar jag ifrån i slutet av nästa månad tänkte jag och skulle va najs att göra ngt annat kul :) och har aldrig vart förbi thailand, skulle va skoj att dra till oakwood och spela poker och ha lite skoj.

får hoppas ja vinner lite nu denna och nästa månad så ja har råd :)

 

De lär du nog göra!

 

 

Blev en lugn kväll ute, hem och spela runt 2tiden. Slaskat lite för mycket, men riktigt tung dag allmänt, väldigt få händer som stått och mött nöthänder gång efter gång. Sjukt bra värde annars! Denna gång var inte riggen med mig bara.. Nya tag imorn! Bara att ta tillbaka degen då..

-2,5k

 

Railade lite 50/100 med en kompis innan sängen igår och drev lite i chatten, idag så var den tydligen avstängd, då skrev jag inte ens i närheten av vad jag skrivit förut, så de verkar ha lite mer koll på de högre borden!

 

Natt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Railade lite 50/100 med en kompis innan sängen igår och drev lite i chatten, idag så var den tydligen avstängd, då skrev jag inte ens i närheten av vad jag skrivit förut, så de verkar ha lite mer koll på de högre borden!

 

Natt!

 

"De" har ingen koll. Det krävs att någon anmäler dig för att du ska bli avstängd. Med tanke på hur många det är som tittar på ett 50/100-bord jämfört med ett 2.5/5 är det inte så konstigt att risken att åka dit ökar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"De" har ingen koll. Det krävs att någon anmäler dig för att du ska bli avstängd. Med tanke på hur många det är som tittar på ett 50/100-bord jämfört med ett 2.5/5 är det inte så konstigt att risken att åka dit ökar.

 

Om jag fick tag på den paragrafryttaren som sitter och railar samt anmäler de folk skriver, lyckat liv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit ngn timmes spel nu, så sjukt kall.. Kan inte få de att släppa, vet inte hur jag ska göra för att vända på det. Hållt i sig hela sommaren. Uppe mot monster så fort jag träffar en hand, vilket inte är speciellt ofta.

 

Iväg och hämta tvätt nu samt ladda om så kör vi sen igen. Kan inte låta dem få komma undan med spelen de gör!

 

-2,5k till nu. Ser inte speciellt ljust ut för tillfället..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite mer spel, tog tillbaka 2k. Så ska nog gå att kunna plussa endel idag ändå kanske.

 

Ladda inför DIF-Rosenborg nu, blir lite käk ute till den skulle jag tro.

Sen är det folk från Gbg, Malta och lite andra småstäder på besök så lär bli väldigt mycke spel efter!

 

 

Kom igen nu DIF..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enrico!! Sämsta spelaren i laget frälser oss ännu en gång.. Sjukt skön vinst! Dåligt med sömn för Dembo annars. Men nu kontrar vi in 1-0 nästa match och säkrar hemåt och går vidare!

 

Avklarat en session nu, 2k+ till så + för dagen och tagit tillbaka lite av gårdagen. Lite käk nu och följa de andra fem som sitter och lirar, sen blir det mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enrico!! Sämsta spelaren i laget frälser oss ännu en gång.. Sjukt skön vinst! Dåligt med sömn för Dembo annars. Men nu kontrar vi in 1-0 nästa match och säkrar hemåt och går vidare!

 

Avklarat en session nu, 2k+ till så + för dagen och tagit tillbaka lite av gårdagen. Lite käk nu och följa de andra fem som sitter och lirar, sen blir det mer.

 

Instämmer om enrico , hur går pokern inatt då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer om enrico , hur går pokern inatt då?

 

Väldigt tungt, inte mycket som stämmer under sista sessionen tyvär! Men är så ibland, nya tag imorn! Tror jag är ca 2k back idag.

 

fudge, säkert trevlig prick. men fan i mig de vekaste spelaren jag sett

 

Haha, ja de säger de! Nu är det extra eftersom det går så sjukt tungt, höjer hyffsat mycket pre men inge självförtroende till att backa upp spelet när jag får motstånd som det är nu.

Men kan inte skylla all vekhet på de, har inte lärt mig få bort den delen ur mitt spel än helt enkelt, vet inte alls hur jag ska tackla det!

 

Vad nickar du Hitta? Pm?

 

För övrigt har jag ingen chat för er som skrivit, får tillbaka den om 6dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tänkt det skulle bli mycket spel idag, så tog en lunch vid ett, på tvn visades tennisen och där fastnade vi till halv fem tiden. Men helt sinnes bra match! Lär vara någon form av rekord?

 

Lite shopping efter de och nyss käkat middag, så dags att dra igång nu! Får hoppas på en lyckad fredagkväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror butiken stänger för idag nu, vi tänkte vi skulle ta oss upp och se tennisen vid tio, sen är det galaj på kvällen när vi är några killar från förr som ska samlas för första gången på ett tag, ska blir riktigt kul! Men lär bli en del spel under dagen i väntan på allt folk.

 

Upp 5,5k får ses som en riktigt fin fredag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart kompisen helt fattat fel när tennisen började, så var uppe vid tio och tog mig bort till kompisen med tunga steg och slog mig ner i soffan, det blev inte vad jag tänkt mig. Men fick sova någon timme under dagen och körde en kort session nyss, blev 400+, så lite av kvällen betald!

 

Nu blir det galaj!

 

Hoppas på att må någorlunda imorn så det kan bli lite händer då med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en helkväll igår, lite folk man inte ser allt för ofta dök upp, blev riktigt trevligt på förfesten, blev nog så grabbigt de kan bli på en fest, precis som väntat med 15 fulla killar i samma lgh. Vidare på 25års kalas, alldeles för mycket "innebandy folk" för våran smak så vidare till Blue Moon och mingel. Vid stängning så bestämde jag och en kompis att vi skulle testa den lokala strippklubben för första gången, var inte riktigt vad man kunde hoppats på! En tjock thailändska stod och svingade hängpattarna vid en stång och ölen var allt för dyr.

 

Svarttaxi till bortamatch där jag vaknade vid 12tiden idag. Traskade iväg till närmsta kompis, ut och käka till United-Newcastle. Soffhäng till 23tiden när det blev McD, blev lite spel efter de, upp 1,2k so far. Får se om det blir mer spel under natten, ena kompisen har resultatpass till 06, så försöka hålla han sällskap en stund.

 

DIF tog tre nya pinnar ikväll, äntligen lite andrum!

 

Lär bli desto mer spel imorn, hoppas flytet håller i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...