Gå till innehåll

Fudge@Ongame


Fudge

Recommended Posts

  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag vet precis hur det känns för jag har gått igenom precis samma skit som du idag. bara fortsätta, eller?

 

Jo de är väl de, gå ner i nivå och köra en session imorn och se om det går att få tillbaka ngn form av självförtroende.

 

är väl bara att gilla läget!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gå ner i nivå? hahahahaha

 

edit: bad joke

 

Haha, humor är nog de jag behöver just nu så driv på du! Kan väl inte göra så mycke annat än att skratta åt de egentligen.

 

Tur det är NHL på tvn så man har lite annat att sysselsätta sig med, sådär dygnsrytm nu, gick upp strax innan 18 idag så lär dröja innan man kan sova.

 

 

Nej, ladda inför morgondagen! En ducescracked film innan sängen med kanske för att få lite nytändning. Bara att jobba på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Var riktigt skönt med nästan en veckas paus från både borden och PF. Inte igår direkt. Kommit igång lite smått med spelet igen men går fortsatt tungt, gått ner till .5/1 för att repa mig men ända som hänt är att det inte går lika snabbt utför..

 

Men nöter på sista dagarna i Jan så får det bli att lägga upp lite mål och ngn plan inför Feb om jag inte hittar en + dag snart. Sju dagar utan att sluta på + en enda av dem gör endel för självförtroendet! Men vet att jag kan ta mig upp igen bara de börjar vända så är jag snart tillbaka på fötterna!

 

Drar äntligen igång med träning imorn, pinsamt att se sig i spegeln, eller ja, mer än vanligt! En kompis kommer agera personlig coach och har lagt upp ett schema för närmsta sju veckorna. De och lite ändrad kost får jag hoppas gör lite för kroppsformen.

 

 

Fått ngn sömn sjuka sista veckan med, kvittar hur lite ellr mycket jag sover så är jag konstant trött, dags att försöka skaffa lite rutiner i vardagen tror jag. Se klart All Star matchen sen sängen direkt, ska infinna mig kl 10:00 på SATS imorn för första passet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...