Gå till innehåll

Fudge@Ongame


Fudge

Recommended Posts

  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

spelas det inget på svs längre? Lättare motstånd på ongame?

 

Nej inge svs, skönt med en liten paus efter nästan ett år med bara spel där. Typ samma nivå på Ongame men lite mer action på 3manna. Blir nog svs med om ett tag

 

Hehe ja att han blir utspelad? stackarn floppar ju kåken.

 

Har du lirat fables2 btw? bra?

 

Ok lite ironi kanske. Nej inte gjort de än, tänkt ta tag i de i veckan, behöver lite extra tidsfördriv!

 

 

Blev NHL09 och folköl med några kompisar idag som avslutning på helgen. Rätt skönt att bara koppla bort de mesta ett tag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tajmade dollaruppgången bra, eller?

 

Är de inte Fable 2 ni menar?

 

Ska väl knappast klaga.

Kanske därför det inte hittade ngt vid första sökningen..

 

 

Runt 3k händer i förrgår men backade som vanligt när det blev mycket spel, runt 800- slutade det, tog tillbaka nästan 600 igår dock. Blir att styra upp lite saker nu så köra fram till kvällen då de blir ett träningspass samt fotbollen på tv.

 

Jobba in ett bra resultat samt ganska mycke händer nu sista tiden denna månad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite spel igår, hamnade snabbt back 2-3inköp och låg där ända till sista timmen då jag hittade ett stabilt 30$+. Inget spel idag än, störd dygnsrytm. Somnade runt 07, upp vid 10 för att jag varit smart och bokat floating så tidigt, var dock sjukt avslappnande och komemr nog göras om. Sen till frissan, hem för en tupplur, tänkte köra nu innan gymmet men ingenaction alls så får vänta till efter.

 

Åker till Oslo 0250 inatt så blir nog inte så mycket spel innan söndag kväll, men datorn åker nog med ändå ifall suget kommer.

 

Skippade sista minuten resan och tänkt försöka satsa på en lång resa i början på nästa år, till typ Sydamerika. Får se vad korten säger..

 

Handgrabber sparar inte ens händer längre så inte mycke som funkar just nu med att importera händer, men ska kolla lite på inställningarna senare.

 

 

Ligger runt 3k$+ denna månad utan RB, ganska missnöjd med siffrorna men haft någon jobbig dag samt allt för lite spel. En liten rush på slutet så kan jag vara nöjd sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$3k +rb är väl hyffsat? Eller hur het har du varit de senaste? :)

 

Blir de att sitta grinda på långresan?

 

Jo de är absolut ok, men spelat så lite så missnöjd ändå. Det gör ju också att återbäringen inte blir så stor i slutet av månaden.

 

Om det blir en 2mån+ resa som jag hoppas så kommer nog en stor del av den vara på ställen med ok lina, men vill även testa att bo lite mer primitivt en del av resan om det blir t ex Sydamerika. Läste lite om Costa Rica i ngn tråd förut idag och blev ganska sugen.. annars är Argentina ett land jag gärna vill prova på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Norge. billigt värre! Var i väg med kompisen för att handla lite till kvällen för en stund sen, köpte 12 Smirnoff Ice, 12öl och några citroner, runt 750 svenska gick kalaset på. Helst sanslöst!

 

Blir nog inge spel idag, blir tacos nu sen ladda inför kvällen, aldrig varit ute i staden förut så får se vart de andra drar med mig. Ska bli kul att testa utelivet man hört så mycket om, men frågan är om plånboken klarar två utekvällar här!

 

 

Försöka få in lite händer imorn och ordna handgrabber samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fable 2 måste jag köpa här i veckan. Ettan e ju sjukt magisk! Jag kunde inte slita mig ifrån det.

 

Alla som inte drar till sydost-asien får +-reputation hos mig. Sydamerika är nog nöten.

 

Inget emot Thai mm, *** är en stad jag förhoppningsvis återvänder till flertalet ggr i framtiden! Dock har jag lite svårare för t ex Phuket.

 

so tell us about oslo!? :D

 

Skön stad, trevligt folk. Hamnade på Café Sör igår, diggade det stenhårt, skön musik och bra stämning. Hamnade vid ett bord med mest svenskar som de jag hälsar på kände lite, var riktigt trevligt, sällan jag har så kul ute.

dagens mat bestod av pizza från Bislett Kebab House, fantastisk! Kostade 99kr med 1,5liter dricka, vilket är cp billigt om man jämför med vad allt annat kostar.

 

Laddar om inför kvällen nu, går lite segt men ska nog kunna styra det.

De vi umgicks med igår jobbar till 23tiden så inte så bråttom ut. Hemresa 1550 imorn, tåg denna gång. Får hoppas det kan bli lite händer på kvällen.

Dags för en hård träningsvecka igen, blev inte så nyttig helg detta.

 

Får tipsa om en halvskön låt från ett lokalt band från skithålan jag växte upp i..

 

http://www.blinkx.com/video/olle-och-den-lilla-orkestern/64dsG1OIw7a9UxVabGPIKA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missade självklart tåget igår och fick snällt gå till busstationen för att boka en buss istället. Löste sig smidigt och kom hem en timme senare än beräknat.

 

Inte velat kolla kontot än men försvann en hel del pengar under helgen! Så lite att jobba igen nu i veckan, ligger 0 för dagen än så länge. Strax paus och mer spel ikväll.

 

 

Sätta upp lite mål för framtiden ikväll med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar +200$ efter 2,5k händer idag. Blir en två dagars till Åbo för mig och tre till, fira svenska mästaren rejält! tåget går mot Sthlm och båten 1315 imorn.

 

Nu blir det att försöka få lite sömn, men först Entourage, har hört oerhört mycket bra om sista avsnittet för säsongen!

 

 

På återseende!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går ganska segt med spelet, ner runt 800 idag. Inte haft flytet med mig alls sista veckorna, väldigt mycke coolers och setups känns det som. Men fortsätter nöta på, blivit sjukt lite spel nu sista tiden så dags att börja spela massor samt träna hårt, vilket jag sagt många gånger förut men nu är en kompis tillbaka från Malta och kommer både jobba en del samt träna(hoppas jag), så passa på att spela lite när han sitter vid burken och jobbar.

 

Krånglar lite med HM men snart så.

 

 

Blivit erbjuden coachning av Erat, så spela in en film så fort jag skaffat mick, och hoppas det kan utveckla mig endel. Blir även lite mer CR.

 

Paus nu så kör vi sen igen, ska inte behöva ha en kass dag på en löningsfredag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

250 händer och 700+. Keep it coming! Spelade ändå inte på topp, missade ett riktigt bra valuebet för att jag ser spöken.

 

Iväg och träna nu sen köra igen, kompisen har två livebetting matcher som startar nu så lite sällskap till grinden sen.

 

Händer kommer ikväll med nu när HM funkar igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...