Gå till innehåll

Fudge@Ongame


Fudge

Recommended Posts

  • Svars 380
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Värdet gick knappast att klaga på, men startade lite segt som vanligt innan jag kom igång ordentligt.

 

Sitter i en rätt obekväm soffa så får bli en liten paus men håller energidrycken i sig så blir det mer spel snart!

 

+2,9k.

 

Dags att försöka få igång HM med känner jag så jag kan få in lite händer här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra ! :-) en dagbok utan HH's är inte intressant.

 

Nej inte direkt, men tar någon dag innan Paypal för över pengar till mitt konto så jag kan verifiera, så kommer i slutet av veckan!

 

Sjukt kortkall sista sessionen, de samt några jobbiga händer precis innan svs stängde gjorde att jag tappade typ 500, men ändå nöjd med dagen.

 

Lär bli en hel del spel imorn, försöka spela lite tennis med en kompis samt luncha. Men ska gå att klämma in lite händer. Lutar åt att jag ska iväg på dejt på kvällen, sånt är inte riktigt min grej men kan nog bli kul!

 

Nu, sängen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gl ;-)

 

Blev inställt tyvär för att hon skulle jobba över, men blivit lir istället och är upp 2,3k, så klagar inte. Nästan bara blivit 2,5-5 däremot, tyckte värdet var mycket högre än 5/10. Skönt att jag lärt mig gå ner dit när jag känner för det, hade svårt med de efter första veckorna på 5/10.

 

Ingen tennis heller, får se om vädret är bättre imorn.

 

Nu får det bli mat innan nästa session.

 

 

Bara jag som inte hittade en autopost knapp på straddleborden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nää, den finns inte. lite tomtigt

 

Bra där svs... :roll:

 

Riktigt fin kvällsession efter fotbollen, ökar med 5,1k och ligger nu 7,3k för dagen, en av de bättre i karriären!

 

Får se vad skallen säger, om det går att få in lite fler händer. Klockan är rätt mycket, och skönt att vara pigg imorn. Men suget finns där när man är inne i en fin rush.

 

Rekordvecka btw, mumma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ett par händer idag, gått riktigt tungt samt att jag inte spelat på topp. Men tror inte det spelade så stor roll, va bara en session där jag fick försöka hålla siffrorna nere. Slutar -2k, liten paus så blir det mer sen. Ska inte vara några problem att ta tillbaka allt och lite till.

 

Inte några pengar från paypal än så dröjer ytterliggare innan det kommer händer, förhoppningsvis imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fin rush i början, men i slutet gick det riktigt segt, tappade nog över 2k till en och samma spelare, en av de största fiskarna på nivån men gick inte att slå han idag.

 

Fick in degen med triss mot han färgdrag på turn bl a. Men han kommer tillbaka.

 

Slutar ändå 5,3k+ för dagen, sjukt skönt resultat och rushen fortsätter. Imorn blir det bara lite spel under dagen sen kräftskiva med personalen jag jobbat med under sommaren, ska bli riktigt kul! Skönt med liten paus med.

 

Huvudet är helt tomt så sängen nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fin rush i början, men i slutet gick det riktigt segt, tappade nog över 2k till en och samma spelare, en av de största fiskarna på nivån men gick inte att slå han idag.

 

Fick in degen med triss mot han färgdrag på turn bl a. Men han kommer tillbaka.

 

Slutar ändå 5,3k+ för dagen, sjukt skönt resultat och rushen fortsätter. Imorn blir det bara lite spel under dagen sen kräftskiva med personalen jag jobbat med under sommaren, ska bli riktigt kul! Skönt med liten paus med.

 

Huvudet är helt tomt så sängen nu!

 

 

Nice Fudge :) Verkar gå jäkligt bra för dig? Är det 5/10 som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gogogo

 

Tytyty. Är det Ernst på bilden btw?:-)

 

Nice Fudge :) Verkar gå jäkligt bra för dig? Är det 5/10 som gäller?

 

Tung period från mitten av Juni till en bit in på denna månaden, men nu har det lossnat ordentligt. Bara det inte blir en allt för stor smäll när verkligheten kommer ikapp så. Både 2,5-5 och 5/10 nu, känns som värdet minskat på 5/10 senaste dagarna, fått för mig det är mer grinders än tidigare, men kanske bara är inbillning.

 

Såg att du börjat skriva lite smått igen så är där titt som tätt och kollar till dig..

 

Kul att se att du startat dagbok, den ska följas. Ser dig ju vid borden då och då. Försök slänga upp lite HH's så blir det mer intressant. GL!

 

Vet. Det kommer! Ger ju inte så mycket att skriva utan att kunna få respons tyvär, trodde jag skulle va lite snabbare att ordna det men nu dröjer det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en lyckad kräftskiva igår, krogen efter det. Där försvinner minnet, vaknade upp idag med värsta bakfyllan någonsin, varit uppe från sängen en gång idag, då för att spy. Men orkat ta en dusch så ut och få lite luft strax, se om det är nå folk på krogen kanske.

Hittade en halv pizza brevid sängen som gjort att jag överlevt dagen.

 

Holdem Manager importerar händer as we speak, så jag hoppas det ska funka från idag, då blir det lite händer här med. Om huvudvärken släpper så blir det lite spel sen, men börjar ge upp hoppet om de.

 

På Halmstad - Djurgården imorn, äntligen få se lite fotboll igen!

 

Malta på onsdag? Hoppas passet dyker upp i tid..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...