summlan Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Om ja slapp gå till dehär skitjobbet varje dag å kunde dega hemma framför datorn skulle ja ta fröken duke alla dagar utom helgfria söndagar. Citera
thorin Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Då säger jag som eur..., fast tvärtom, tur att ni tar alla skabbtroll Jennfier Harman liksom Citera
Von oben Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Annie Duke? Hon har kläder som trailor trash-och kan inte sitta som folk. TA NER FÖTTERNA!....jees. Citera
Smokey_McPot Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Ni tycker Annie Duke är sexig? Vad är då Phil Hellmuth i fullt whinemode? Mmm... This makes me happy in pants. Citera
Smokey_McPot Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Läste lite till i tråden, och vad har Shana att sätta upp emot Mike Sexton? Han är ju typ en PILF (eller FILF eller nåt). För att inte tala om Tony G från aviation club paris. Säg den som inte skulle spontant skullfucka honom vid pokerbordet om han började med sitt "Turn one card!". Citera
Papa Kubo Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Och någon undrade varför det är så få tjejer som spelar poker... Det skulle vara jäkligt fint om ni kunde sluta häva ur er totalt poänglösa och väldigt nedsättande kommentarer. Citera
BillyKGB Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Duke är ju det som blir kvar av bottenskrapet! Tycker asien leder i pokersammanhang.. Negreanu's polare Ng eller varför inte Doan, som nämnts här innan: OK..efter lite forskning märkte jag att Doan inte ser lika farlig o het ut som ovan.. Men Ng duger iaf: Citera
ades_va Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Hörde att hon tog sig till finalbordet höggravid. Gör om det ni! Jag kan ju alltid försöka. Citera
savage28 Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 hmmm jag läste nånstans att man får en playboyvideo med shana hiatt, om man signar upp på party.... någon som har den erfarenheten Citera
Peakfreak Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Till alla Shana Hiatt freaks... http://www.playwinningpoker.com/photos/shana-hiatt/hiatt6.html Citera
blukah Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 sen att hälften av de som postat i den här tråden efter några öl skulle nöja sig med vad som helst i verkligheten är en annan sak... Citera
Amauri* Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Vi kanske skulle bjuda hit henne om hon skulle vara förbi europa någon gång. Kanske en tournering. Annie Duke dinner contest. First prize dinner with Annie Duke . Skulle nog inte ställa upp, och det även om det vore en frirulle! Citera
Vson Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Alltså jag vet inte om det är någon som har skrivit det innan, jag har inte orkat kolla hela tråden. Men är det bara jag som tycker mig kunna ana lite "Howard"-drag över hennes uppsyn? Och det är inte en allt för skön syn må jag säga. Citera
Esperit Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Alltså jag vet inte om det är någon som har skrivit det innan, jag har inte orkat kolla hela tråden. Men är det bara jag som tycker mig kunna ana lite "Howard"-drag över hennes uppsyn? Och det är inte en allt för skön syn må jag säga. haha, kanske därför jag tycker hon ser bra ut, jag tycker Howard är en mycket stilig karl. min smak på karlar har iofs varit uppe för debatt både en och två gånger dock.. :\ Citera
BillyKGB Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 sen att hälften av de som postat i den här tråden efter några öl skulle nöja sig med vad som helst i verkligheten är en annan sak... hmm.. jag tror iaf att de flesta som postat här syftar på kvinnor inom pokern! och då är det helt enkelt inte så många att välja på! så hur har du fått den readen på hälten av de som postat här? Citera
NeoSlayer Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Hörde att hon tog sig till finalbordet höggravid. Gör om det ni! Räknas ölmage? Citera
Ugrath Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Daniel Negraunu gillar henne inte han tycker hon är osportslig. Han skrev om några situationer, som fick mig att starkt ogilla henne. Bla sade han att hon lade sig på river en gång mot en snubbe. Han sade "I had the aces" och tryckte sina kort mot dealern. Då tar Annie och kollar på korten och säger sen "Just checking"... Citera
thorin Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Daniel Negraunu gillar henne inte han tycker hon är osportslig. Han skrev om några situationer, som fick mig att starkt ogilla henne. Bla sade han att hon lade sig på river en gång mot en snubbe. Han sade "I had the aces" och tryckte sina kort mot dealern. Då tar Annie och kollar på korten och säger sen "Just checking"... Det är ju faktiskt bara hans sida av saken. Citera
Hjort Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Daniel Negraunu gillar henne inte han tycker hon är osportslig. Han skrev om några situationer, som fick mig att starkt ogilla henne. Bla sade han att hon lade sig på river en gång mot en snubbe. Han sade "I had the aces" och tryckte sina kort mot dealern. Då tar Annie och kollar på korten och säger sen "Just checking"... Om du ska sprida lösryckta citat och rykten utan sammanhang så kan du åtminstone kolla upp hela historien. Om du söker igenom sörjan på rec.gambling.poker så kommer du snart se att Negreanu verkligen gör bort sig långt mycket mer än något han anklagat Duke för. Bland andra höjdpunkter så postade han under falska nick för att smutskasta henne... Och andra sidan så är det där water under the bridge mellan de två inblandade så man kanske bara skulle lägga ned hela grejen... Citera
Oskar Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 ?_? Jag trodde tråden var ett skämt, hon är duktig pokerspelare, men knappast snygg. Hon har kass hållning, kan ej sitta på en stol normalt, kan ej stänga munnen osv osv. Om man ska diskutera snygga pokertjejer så tycker jag bättre om Jennifer Harman Apri april? Ni tycker Annie Duke är sexig? Vad är då Phil Hellmuth i fullt whinemode? Mmm... This makes me happy in pants. Som ni kanske märker och känner till så är ju smaken som baken. Själv förderar jag Ng riktigt sexig pokerspelare. Tycker att Duke och Harman kan ha sina stunder men det är inte ofta, båda ser ganska risiga ut om jag ska vara ärlig. Inte för att Shana spelar poker men WOW. hmmm jag läste nånstans att man får en playboyvideo med shana hiatt, om man signar upp på party.... någon som har den erfarenheten Tror nog inte det, MEN, måste rekomendera den filmen till alla där ute. Rikigt läcker Hur ni får tag i den kan jag inte berätta *HINT Citera
Dr Proctor Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Annie Duke är vad jag brukar tänka på när man får stånd på olägliga ställen... "Annie Duke, Annie Duke, Annie duke... gone". Hon ser ju förskräklig ut... och om man tänder på intellekt... Madelene Albright är ju också smart. Fy /Dr Proctor Citera
Oskar Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Annie Duke är vad jag brukar tänka på när man får stånd på olägliga ställen... "Annie Duke, Annie Duke, Annie duke... gone". Hon ser ju förskräklig ut... och om man tänder på intellekt... Madelene Albright är ju också smart. Fy /Dr Proctor Vad tycker DU om Phils sexighet då? Han är ju GRYMT SEXIG när han borstar sina tänder, grym kropp. Vit och fläskig MUMS Citera
Blado Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Denna tråd handlar om Annie Duke! Någon moderator kan väl dela tråden eller döpa om den. Citera
chig Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Jag kanske är en udda filur, men jag blir attraherad av kvinnor även om de inte har 2.0 på högskoleprovet eller vunnit ett WSOP-armband. Nä, jag kan också bli attraherad av sådana tjejer ibland. Men det brukar ordna upp sig när man väl börjar prata med dem. (Annars är nog Ng min favorit.) Citera
Recommended Posts