Gå till innehåll

Annie Duke är sexig!


krauken

Recommended Posts

Tycker dock att hon ger ett något osympatiskt intryck ofta, t.ex. när hon stod o gnällde om att ha fått sin bluff nersynad med A high efter wsop 2004. Visst det gjorde säkert ont men ibland blir de bästa bluffarna synade och det borde hon veta som har spelat hela sitt liv.

Ehh, hon torskar ut ur ett pokervärldens största event någonsin när motståndaren gör en syn som kan ha varit ultratomtig eller brilljant. Det är klart att hon är lite emotionellt ostadig då, när sedan någon kör upp en kamera i ansiktet på henne så är det ju inte konstigt att hon säger något småpantat. Fast jag antar att du aldrig blir arg när du läst en situation helt rätt och motståndaren ändå envisas med att göra rätt fast det borde se så fel ut ur dennes perspektiv.

 

Dålig stil att stå o dissa spelaren som synade henne inför kamerorna. Inte för att jag köper allt som D. Negreanu skriver om henne på RGP men några saker stämmer säkert.

Jag tycker mer det är dålig stil att börja filma någon direkt efter att de bustat ur sitt livs största event. Det var ju knappast hon som gick och letade upp kamerorna för att dissa killen. Vad skulle du sagt om någon direkt frågade dig vad du tyckte om synen som bustade ut dig? Personligen så tror jag att det skulle kunna vara rätt svårt att hålla käften och omdömet lär väl inte vara på topp då heller.

 

Angående Negreanu så tappade jag nästan all respekt för honom efter att jag läst igenom det där debaclet. Killen postade under anonymt alias där han baktalade Duke, när han sedan blev påkommen så påstod han att han inte alls skrivit något ens från sitt vanliga konto under flera månader. Plus att han i största allmänhet lyckades framställa sig själv som duktigt patetisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker dock att hon ger ett något osympatiskt intryck ofta, t.ex. när hon stod o gnällde om att ha fått sin bluff nersynad med A high efter wsop 2004. Visst det gjorde säkert ont men ibland blir de bästa bluffarna synade och det borde hon veta som har spelat hela sitt liv.

Ehh, hon torskar ut ur ett pokervärldens största event någonsin när motståndaren gör en syn som kan ha varit ultratomtig eller brilljant. Det är klart att hon är lite emotionellt ostadig då, när sedan någon kör upp en kamera i ansiktet på henne så är det ju inte konstigt att hon säger något småpantat. Fast jag antar att du aldrig blir arg när du läst en situation helt rätt och motståndaren ändå envisas med att göra rätt fast det borde se så fel ut ur dennes perspektiv.

 

Dålig stil att stå o dissa spelaren som synade henne inför kamerorna. Inte för att jag köper allt som D. Negreanu skriver om henne på RGP men några saker stämmer säkert.

Jag tycker mer det är dålig stil att börja filma någon direkt efter att de bustat ur sitt livs största event. Det var ju knappast hon som gick och letade upp kamerorna för att dissa killen. Vad skulle du sagt om någon direkt frågade dig vad du tyckte om synen som bustade ut dig? Personligen så tror jag att det skulle kunna vara rätt svårt att hålla käften och omdömet lär väl inte vara på topp då heller.

 

Angående Negreanu så tappade jag nästan all respekt för honom efter att jag läst igenom det där debaclet. Killen postade under anonymt alias där han baktalade Duke, när han sedan blev påkommen så påstod han att han inte alls skrivit något ens från sitt vanliga konto under flera månader. Plus att han i största allmänhet lyckades framställa sig själv som duktigt patetisk.

 

1. Jo jag skulle såklart ha blivit lack om nån hade gjort den synen mot mig också men jag skulle nog fan ha hållit käften om det inför kamerorna och inte dömt ut internetspelarna som tomtar som är alldeles för oerfarna för att vara med i ett sånt stort event. Det ser lite illa ut men skitsamma.

 

2. Vad gäller Negreanu så är han väl knappast någon förebild själv men om ett uns av det han skrev stämmer så är Annie en bitch. Därmed inte sagt att Negreanu är min idol. Vad hände med "bit-ej-den-hand-som-föder-dig-mentaliteten". Måste man vara spydig mot motspelaren när man själv är pro och totalt oberoende av ett enstaka event?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kan man läsa detta skriveri av Negreanu?

 

I rec.gambling.poker som exempelvis hittas i nätform på http://www.groups.google.com. Jag har inga direkta länkar, men du kan ju kolla upp exempelvis skimask555 som verkar vara ett alias som han använt. Annars funkar det nog rätt bra med att bara söka på Daniel Negreanu och Annie Duke. Men det hela är en ganska tråkig såpopera och egentligen inte så väldigt intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Kan inte annat än hålla med nån tidigare talare.. den vackraste hittils som suttit vid ett finalbord måste vara evelyn...

 

för övrigt finns det ju ingen som kommer i närheten av Shana Hiatt :P för er som inte visste så har hon vikt ut sig i playboy... (google är din vän i detta fallet)... *mmmm, tänk er henne med schmööööör på!*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"LJ: Have you ever played poker yourself?

 

Shana Hiatt: I have played a couple of times since I started the show, and I have to admit, it is very exciting. The rush you feel when you know you have them beat … it’s enough to make you want to quit your job and play poker for a living!"

 

hoppas hon inte sätter sina planer i verket å slutar sitt jobb, hon är ju halva anledningen att man tittar på WPT ;) fast iofs, då kanske man får se henne vid finalbordet istället :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag trodde väl ändå att man skulle slippa diskussioner av det här slaget på ett så här pass seriöst forum.

Oh well, jag ger mig väl in i diskussionen =)

 

Har aldrig fattat fascinationen att med dreggel i munnen diskutera kvinnor man inte känner mer än till utseendet. Som hon den där bensärarkvinnan som presenterar en massa dynga på WPT. Om Annie kan ju i vart fall sägas att hon har både charm och intelligens, sen tycker jag personligen att kvinnor som spelar bra poker automatiskt får ett sexigt skimmer över sig. Men det är ju bara jag. Och hmm...jag tycker hon ser helt OK ut. Ganska alldaglig iofs, men inget som förhindrar henne att vara attraktiv i mina ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...